Philips HF3510/01 - Reviews

Opties
display, snooze-functie
Snooze functie
Aantal keren alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3510/01 op Kieskeurig.nl.

7,9

kluisje14 30-01-2013
  • Product maand in bezit

Heb dit apparaat nu een paar weken en hij bevalt uitstekend. Het is een doordacht ontwerp, dat merk je aan de touch-knoppen die al oplichten als je met je hand in de buurt komt, de makkelijke menu's en de zeer goede geluidskwaliteit van de radio en de wekgeluiden. Display is op verschillende felheids-standen te zetten. Ik heb hem op de meest gedimde stand staan. Hierdoor kun je de tijd overdag niet aflezen maar is hij 's nachts duidelijk genoeg zonder je hele kamer te verlichten. De lamp gaat 30 minuten voor de ingestelde tijd langzaam aan en dat is in het begin even wennen. Ik werd steeds een half uur te vroeg wakker en ging dan liggen wachten tot de lamp op volle sterkte scheen. Na een tijd sliep ik gewoon door totdat de vogeltjes mij op de ingestelde tijd wakker maken. Geen probleem dat je de lamp niet kunt vervangen, het is tenslotte LED en dat gaat nooit stuk. Het apparaat zoemt gelukkig niet als de lamp aan gaat en de wekgeluiden zijn erg prettig. Enig nadeel is dat de knoppen op de bovenrand klein zijn en allemaal dezelfde vorm hebben. Je kunt dus lastig op de tast de juiste knoppen vinden, maar na een tijd went dit wel. Tip voor Philips: maak bij de volgende versie de knoppen bijvoorbeeld hol en bol zodat je ze beter op de tast kunt vinden. Verder niets dan lof.

PaulAms 16-01-2016

Fijn wake-up light alleen lastige bediening

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Het wake up light is prima en mooi vormgegeven. Hiervoor had ik het eerste model wake up light (nog met gloeilamp) dus deze is mooier en compacter.

De bediening echter is niet meer zo praktisch als bij het oude model De knopjes bovenop zijn klein en vertonen geen contrast met de achtergrond, dus als je net wakker bent is het even goed kijken. Wat vooral vervelend is: bij het oude model is er een redelijk grote knop voor het uitzetten van het alarm en de lamp. Deze gecombineerde functie ontbreekt bij dit model. Nu moet je eerst het alarm uitzetten, eraan denken dat het weer aan moet voor de volgende dag (ging eerst automatisch) en daarna óók nog de lamp uitzetten. Dat is wel jammer. Ook bij de layout van de tiptoets knoppen aan de voorzijde moet je nadenken welke knop in te drukken. De layout van het oude model was wat dit betreft ook logischer.

Wendyisnietblij 07-09-2018

Geen gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De gebruiksaanwijzing is te summier, onhandig dat verschillende talen door elkaar staan op 1 pagina. De knoppen zijn te klein, omdat je tegen het licht in kijkt om ze uit te zetten zie je ze niet en kun je ze dus niet goed uitzetten. Het menu vind ik niet handig in gebruik. De wekker begint een half uur van te voren al met oplichten (staat overigens niet in de gebruiksaanwijzing) dus feitelijk moet je de wekker 20 min. later zetten dan normaal. Zeker als je al wakker begint te worden kort na het oplichten. De wekker en het licht moeten afzonderlijk van elkaar worden uitgezet, dus 2x de frustratie dat je het goede knopje niet kan vinden. Ik ben nu 1 week verder met de lamp, nog geen enkele dag heeft de wekker gewerkt zoals ik wil. Sterker nog ik wordt nog slechter wakker dan daarvoor, uit frustratie dat de wekker niet doet wat ik wil. Gebeld met de klantenservice van Philips, prima te woord gestaan. Maar omdat geen technisch defect kunnen ze niks doen. Helaas kan ik het product niet meer terug sturen naar de aanbieder omdat ik de doos niet meer heb. Anders was deze linea recta terug gegaan. Zonde geld! Wel vreemd dat bij aanbieder alleen maar positieve recensies staan en hier meer negatieve dan positieve. Dus verkooppraatje bij aanbiederl.

Hugo15 27-08-2018

Goed maar gaat veel te vlug stuk en geen herstel mogelijk

Geschreven voor: Philips HF3510/01

dit wake-up light is heel aangenaam te gebruiken maar gaat veel te vlug stuk ( 2,5jaar). Niet enkel bij mij maar een algemene vaststelling bij velen met heel wat ontevredenheid daarover. Philips wil het blijkbaar niet geweten hebben.
Beoordeling gaat enkel daardoor over van uitstekend naar 'best niet kopen'.
Heb toch dezelfde gekocht omdat mijn zoon absoluut hetzelfde wake up light wilde.(wat je allemaal niet doet voor je kinderen ...)

MVAm 23-08-2018

Kapot binnen 3 jaar. Er is geen reparatie-optie.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Het was op zich een fijn product, de verlichting goed ,de tiptoetsen fijn. Wel 2 design-missers: als je de zijknopjes bedient valt hij makkelijk om, en de knopjes op de rand zijn niet te onderscheiden, zeker niet in het donker. Als de lamp aan staat, heb je tegenlicht en zijn ze helemaal niet te zien. Ze zouden op gevoel te onderscheiden moeten zijn.
Echter, meest vervelend en teleurstellend is het feit dat de wekkerlamp er ineens mee stopte na krap drie jaar. Er is helemaal geen reparatie-optie en zo kan het hele ding de prullenbak in. Niet erg ‘sustainable’ Philips!
Mag ik jullie aanraden op zijn minst de kapotte producten terug te nemen om te kijken wat er mis mee is?

Mallee 22-11-2017

Mooi design

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De simulatie van zonsondergang vind ik erg fijn. Wat ik erg tegen vind vallen zijn de zeer kleine knopjes bovenop, tegen de tijd dat ik het juiste knopje heb is bij mij het 'onstpannen wakker worden gevoel' weer weg, dat vind ik echt erg jammer. De wek geluiden vind ik mooi en qua geluid ook goed maar de fm wekker vond ik veelste hard.
Daarom na nog niet eens een maand weer terug.

KoenVdH 23-03-2017

kleine knopjes

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Goed geluid en prima licht functie om mee op te staan.
Het grootste probleem zijn de kleine knopjes.
Als je 's morgen probeert de klok af te zetten moet je toch al goed wakker zijn om op het juiste knopje te klikken.
Ook de wekker uitzetten vraagt toch wel wat, je moet op 2 verschillende knopjes drukken aan de zijkant. Eentje voor het geluid en eentje voor het licht. Daarbij moet je met de andere hand de wekker vasthouden of je duwt hem gewoon om...

Anoniem 10-12-2016

Rustig wakker worden.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Zonder schrikken wakker worden. Soms al van het rustig feller wordende licht. Soms pas als de vogeltjes beginnen te fluiten (want dat is ons favoriete wek-geluid).
Inmiddels hebben ook alle kinderen een wake-up light.
Ik wil nooit meer een andere wekker!!

Frank21 22-02-2016

Iedere morgen op tijd wakker.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Wekker is eenvoudig in te stellen.
Gewekt worden met licht is aangenaam en werkt zeer goed.
Knoppen hadden iets groter mogen zijn (als je niet goed wakker bent is het niet altijd makkelijk ze te vinden, ook als het nog niet zo helder is moeilijk te vinden op de tast).
FM-radio nog niet veel gebruikt. Had liever een DAB radio gezien (die hebben we ook van Philips maar zonder wakeup light).

jan2611 25-12-2015

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Ik ben helemaal tevreden over de wakup light. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De eerste keer even de handleiding er bij voor de instellingen en dan gaat het als vanzelf zeer eenvoudig in het gebruik.

Santo62 11-08-2015

heerlijk wakker worden met deze wekker.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Doordat het licht langzaam steeds sterker word kom je automatisch al in een lichtere slaapfase waardoor je vanzelf al gaat ontwaken voordat de wekker af gaat. Je staat hierdoor fitter op!

Annette 10-05-2015

Super fijne wekker

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Ik ben heel blij met de Wake Up light. Heerlijk om door het licht wakker te worden. Radio heeft super mooi geluid. Apparaat is simpel te bedienen. Ik gebruik het tevens soms alleen voor radio functie. Tevens gebruik ik altijd de inslaapfunctie waarbij het licht binnen 20 minuten geleidelijk uit gaat. Heel fijn.

Niel 17-04-2015

een echte aanrader

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Doet alles zoals wordt beloofd. En het werkt echt, ik wordt elke morgend veel rustiger en meer ontspannen wakker.

Ik gebruik het ook regelmatig als lamp, omdat het licht zo rustgevend is.

Ronnie1234 22-02-2015

Veel fijner wakker worden, dan een gewone wekker.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Veel fijner wakker worden, dan een gewone wekker. Was altijd nog steeds moe, nadat ik wakker werd van een wekker met alarm geluiden. Nu met het licht erbij voel ik me niet (minder) moe, als ik wakker word. Nadeel voor mijn vrouw, is dat die nu eerder wakker is. Die is gevoeliger voor licht en daardoor al wakker, als er maar een klein beetje licht uit komt.

Maja 06-04-2014

Prima apparaat. Eenvoudig in gebruik; zelfs gelukt zonder de handleiding te lezen. Eerder een Akai getest, maar daarvan was de display slecht te lezen als je kussen wat hoger is dan het nachtkastje. Bij deze geen last van doordat de display duidelijk te lezen is en de wekker wat achterover helt. Voordeel van de display is dat de lichtsterkte hiervan 4 standen worden gedimd. Of het wakker worden met vogeltjes een succes gaat worden weet ik nog niet. Zo niet dan zet ik hem gewoon op de radio om me te wekken.

julesjules 06-02-2014
  • Product kwartaal in bezit

Prima apparaat. De wekfunctie dmv licht werkt niet voor mij, maar dat is persoonlijk. Ik word wakker wanneer het licht op z'n felst is en als de radio aangaat. De lamp gaat zachtjes aan een half uur voordat je de wekker hebt ingesteld (op radio of ander geluidje); dit is niet instelbaar tot een kwartier of twintig minuten ofzo.
De radio blijft anderhalf uur spelen in de wekfunctie en niet zoals veel andere wekkerradio's, 59 minuten. Vind ik ook prettig. De knoppen bovenop zijn in het begin lastig te vinden, maar op een gegeven moment kun je blindelings de knoppen bedienen, zolang je maar weet waar ze zitten: drie vingers naast elkaar op de knoppen en je weet waartoe je de middelste kunt bedienen.
Bij mij is er wel een probleem met de in-slaa-val-functie. Het licht dimt wel langzaam, maar de radio dimt soms wel, soms niet. Zijn mijn vraag hierover bij 'vragen' op deze site.
Al met al best tevreden, maar ik zou 'm niet nogmaals kopen, omdat de reden van aankoop (de licht-functie) voor mij geen pluspunt blijkt te zijn.

maria66 30-12-2013

alles is prima op een dingetje na

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De stabiliteit is doir de ronde vormgeving wat minder.
De bedieningsknopjes zijn ook wit zou donker mogen zijn zodat contrast beter zichtbaar is...

DeWever 15-12-2013

Allemaal okidoki

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Zeer goed in gebruik. Juist in het begin de functies zoeken. Maar dit kan opgelost geraken door de handleiding te lezen ;)

evolsidog 03-12-2013

Product doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Niet veel over te zeggen eigenlijk. Het doet dienst als wekkerradio en je hebt de simulatie van de zonsopgang. Nu, zonder die simulatie zou ik even goed wakker worden. Er zijn wel niet veel keuzes van geluiden bij de zonsopgang. Er zijn vogels enz. Maar het zou niet slecht zijn als er andere geluiden waren, zoals van een kudde olifanten, kletterende ballen in een biljartzaal, racewagens op een circuit, een drilboor, de laatste single van Willy Sommers enz.
Maw geluiden waar je zo gedegouteerd van wordt dat je op 123 ervan opstaat.

Veva 03-12-2013

Dit product is gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Deze wekker is zalig om wakker te worden, het licht gaat langzaam aan alsook het geluid van de radio of natuur; Zeker aan te bevelen!