Philips HF3510/01 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3510/01 op Kieskeurig.nl.

7,9

kluisje14 30-01-2013
  • Product maand in bezit

Heb dit apparaat nu een paar weken en hij bevalt uitstekend. Het is een doordacht ontwerp, dat merk je aan de touch-knoppen die al oplichten als je met je hand in de buurt komt, de makkelijke menu's en de zeer goede geluidskwaliteit van de radio en de wekgeluiden. Display is op verschillende felheids-standen te zetten. Ik heb hem op de meest gedimde stand staan. Hierdoor kun je de tijd overdag niet aflezen maar is hij 's nachts duidelijk genoeg zonder je hele kamer te verlichten. De lamp gaat 30 minuten voor de ingestelde tijd langzaam aan en dat is in het begin even wennen. Ik werd steeds een half uur te vroeg wakker en ging dan liggen wachten tot de lamp op volle sterkte scheen. Na een tijd sliep ik gewoon door totdat de vogeltjes mij op de ingestelde tijd wakker maken. Geen probleem dat je de lamp niet kunt vervangen, het is tenslotte LED en dat gaat nooit stuk. Het apparaat zoemt gelukkig niet als de lamp aan gaat en de wekgeluiden zijn erg prettig. Enig nadeel is dat de knoppen op de bovenrand klein zijn en allemaal dezelfde vorm hebben. Je kunt dus lastig op de tast de juiste knoppen vinden, maar na een tijd went dit wel. Tip voor Philips: maak bij de volgende versie de knoppen bijvoorbeeld hol en bol zodat je ze beter op de tast kunt vinden. Verder niets dan lof.

Rieneke 09-04-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Na er eentje aan te schaffen voor de kleinzoon, voor onszelf ook één gekocht. Zalig wakker worden, in alle rust op een gemoedelijk tempo. Gebruiken we zelfs, al is het maar voor een kwartiertje, bij het slapen gaan.

Kaatj_e 10-02-2021

Prima product, sluimeren werkt niet

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Prima wake up light, doet wat ie moet doen. De vogelgeluiden als wekker zijn erg fijn. Helaas werkt het sluimeren niet.

Anoniem 25-10-2020

Goed maar ik mis iets

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Er is één ding dat ik heel jammer vind en erg mis. Met de functie "in slaap vallen" kan je enkel naar de radio luisteren, ik zou veel liever naar de vogeltjes luisteren of naar de yoga muziek om in slaap te kunnen vallen. Bij de radio word je wakker van het nieuws, van de reclame, van de presentatoren. Echt heel jammer is voor mij een heel groot minpunt!

Francis 5504 09-08-2020

Joli design

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Pour le réglages du son et de la lumière il faut une très bonne vue pour trouver les touches adéquates sur le cadran sinon bon produit . Le mode d'emploi doit rester à proximité au début avant de se familiariser avec les différentes touches très discrètes sur le bord du cadran .

Scinette007 21-05-2020

J'aime le système d'un réveil lumineux.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Produit de qualité mais j'aurais voulu retrouver mon ancien modèle plus en hauteur parce que je mets mon reveil loin de mon lit pour les ondes.
Négatif, le petit bruit de fond.
Le positif, très agréable pour se réveiller.
Je trouvais que le modèle au dessus était pour cher mais beau design.

Duin 25-02-2020

Slaap prettig in en sta opgewekt weer op!

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De Wake-up light voldoet prima voor het inslapen en het opstaan. Jammer is, dat de radio-ontvangst niet goed is en die gebruik ik bij het inslapen.
Was wel even een klusje om alle opties te installeren.

jansssenss 02-01-2020

Als je stekker kapot gaat, heb je dikke pech.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Door mijn eigen schuld is het pootje van de stekker afgebroken. Dan heb je dus dikke pech, philips levert ze zelf sowieso niet en bij de handyman ook niet in het assortiment. Lekker duurzaam!

Teun Enschede 24-10-2019

Kapot binnen 2 jaar.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Hebben 2 van deze lampen. 1 van de lampen begon binnen 2 jaar gek te doen. Als de radio aan gaat, gaat de lamp uit en beginnen alle knopjes spontaan ingedrukt te worden. Helaas te lang gewacht met melden bij Philips, dus valt nu (na 25 maand) buiten de garantie. Geen coulance-regeling, wel waardebon voor webshop. Maar koop natuurlijk nooit meer een Philips lamp als ze binnen 2 jaar sneuvelen.

Alx9 26-07-2019

Knoppen gaan stuk na 3 jaar

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Na 3 jaar werken de knoppen niet meer. Schijnt een bekend probleem te zijn, valt helaas buiten de garantie. Daarom dus een afrader.

Hugo15 27-08-2018

Goed maar gaat veel te vlug stuk en geen herstel mogelijk

Geschreven voor: Philips HF3510/01

dit wake-up light is heel aangenaam te gebruiken maar gaat veel te vlug stuk ( 2,5jaar). Niet enkel bij mij maar een algemene vaststelling bij velen met heel wat ontevredenheid daarover. Philips wil het blijkbaar niet geweten hebben.
Beoordeling gaat enkel daardoor over van uitstekend naar 'best niet kopen'.
Heb toch dezelfde gekocht omdat mijn zoon absoluut hetzelfde wake up light wilde.(wat je allemaal niet doet voor je kinderen ...)

MVAm 23-08-2018

Kapot binnen 3 jaar. Er is geen reparatie-optie.

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Het was op zich een fijn product, de verlichting goed ,de tiptoetsen fijn. Wel 2 design-missers: als je de zijknopjes bedient valt hij makkelijk om, en de knopjes op de rand zijn niet te onderscheiden, zeker niet in het donker. Als de lamp aan staat, heb je tegenlicht en zijn ze helemaal niet te zien. Ze zouden op gevoel te onderscheiden moeten zijn.
Echter, meest vervelend en teleurstellend is het feit dat de wekkerlamp er ineens mee stopte na krap drie jaar. Er is helemaal geen reparatie-optie en zo kan het hele ding de prullenbak in. Niet erg ‘sustainable’ Philips!
Mag ik jullie aanraden op zijn minst de kapotte producten terug te nemen om te kijken wat er mis mee is?

SuzanneT 23-07-2018

er zitten nog kinderziekten in deze wekkerlamp

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Had me er veel van voorgesteld. Als je echt uit je bedde moet komen, word je veel helderder wakker dan normaal. Maar door lamp en natuurgeluiden heen sluimeren, lukte me ook...
De instructie-tekeningen op de door en de eerste twee pagina's van de gebruiksaanwijzing wekken drempelvrees, maar de rest van de instructies is erg duidelijk...
Erg zonde is dat deze wekkerlamp geen sluimer-knop heeft. Op het scherm drukken, leverde geen sluimer-modus op toen ik aan het wakker worden was, kwetsbaar ook voor veel andere instel-functies die zo bediend worden: kinderziekte.
Bovendien kon ik met de aan-uit-knop van wekker 1 wel de natuurgeluiden uitzetten, maar niet de lamp. Daarvoor moet je demonstratie-modus activeren en dan gaat de lamp in korte tijd uit en aan en weer uit, lijkt me niet bevorderlijk voor de levensduur van de lamp (waarom het toch begonnen is)

Breivrouwtje 28-03-2018

5) groot maar fraai design

Gaasterlanman 02-03-2018

Elke wake up!

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Dit is mijn 2e wake-uplight.
Niet dat de vorige, ook van Philips, het niet meer deed na 12 jaar. Maar omdat die naar een van mijn zoons is gegaan. Dus kon ik het nieuwere model op het nachtkastje zetten. Ook deze is weer prima, al is het lastiger om (individueel) de radio en/of de lamp uit te zetten. Die knopjes zijn (zeker bij schemeromstandigheden) gewoon niet goed te vinden. Dus moet je goed speuren, al went het na een tijdje wel. Verder is dit nieuwe model kleiner en mooier qua design, maar beschikt hij over betere eigenschappen als mijn vorige wake uplight.

HugoVoo 19-12-2017

Heerlijk inslapen en wakker worden!

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Deze wekker voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De Wake-up light maakt het een stuk eenvoudiger om op te staan maar ook de inslaap functie werkt super.

De Wake-up Light is zeer gebruiksvriendelijk. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. De toetsen werken zeer prettig door middel van tiptoetsen.

Er zijn maar liefst 6 verschillende wekgeluiden die allen zeer natuurlijk zijn. En als je niet zo van deze manier van wekken houdt dan kun je ook de radio instellen. Inmiddels heb ik alle geluiden getest en de rustgevende muziek met hier en daar een vogeltje is mijn favoriet gebleken.

De zonsopgang simulatie kun je in verschillende sterktes zetten, dit is heel persoonlijk. Bij het eerste gebruik was ik wel een beetje bang dat ik niet gewekt zou worden door deze wekker maar niets is minder waar. De zonsopgang simulatie kun je zelf instellen wanneer deze start. Ik laat het beginnen zo'n 30 minuten voordat ik wakker wil worden. In deze 30 minuten merk ik dat ik langzaam wakker wordt. Na 30 minuten beginnen de vogels zachtjes aan te fluiten en weet ik dat het tijd is om uit mijn bed te gaan. Het is wel even wennen als je wakker wordt met een zonnetje en buiten blijkt het te regenen. Doordat ik op deze manier wakker wordt heb ik het idee dat ik meer energie heb gedurende de dag.

De wekker is ook handig om als lamp te gebruiken bijvoorbeeld bij het lezen van een boek voor het slapen gaan. Of het gebruik van de radio als je aan het werk bent.

De functie om in slaap te vallen bij een nagebootste zonsondergang vind ik een aangename bijkomstigheid. Dit kun je eventueel met muziek of natuurgeluiden instellen. Bij het gebruik van deze functie dooft de lamp binnen een zelf ingestelde tijd. Het licht dooft langzaam en val je heerlijk rustig in slaap.

Mijn eindconclusie: Ik vind het heerlijk wakker worden met deze wekker, zeer handig in het gebruik en een mooi design.

Marlon 16-12-2017

Doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De Philips wake Up light is mooi vormgegeven en heeft een stijlvol design. Hierdoor vind ik de lamp nog wel mooi staan in mijn slaapkamer.
Handig is dat hij tegelijkertijd ook als lamp kan worden gebruikt.
Op de voorkant onderaan bevindt zich het menu van de lamp, met de verschillende functies welke door middel van 'touch' zijn te bedienen.
Het menu is eenvoudig in gebruik.
Ook kun je radio luisteren, wat ik zelf erg prettig vind om te ontspannen, en ook kun je de fm radio instellen als wekgeluid, ik vind dit persoonlijk prettig wakker worden in combinatie met het licht.
De snooze functie is voor mij ook van toegevoegde waarde, want ik vind het fijn om langzaam wakker te worden.
De lamp geeft een mooi helder, maar warm licht en de intensiteit kan naar persoonlijke voorkeur worden ingesteld. Aan de achterzijde geeft de lamp ook licht, dit geeft een erg mooi effect.
Ik vind het erg fijn en rustig wakker worden met de wake Up light. Het meest van de keren word ik wakker van het licht dat, als deze op het felst is, de gehele slaapkamer verlicht. Persoonlijk vind ik dit rustiger wakker worden dan met een wekker en het voelt heel natuurlijk. Vooral nu in de donkere dagen. Ik ben iemand die vaak moeite heeft met opstaan, maar ik merk dat dit echt beter gaat met deze lamp, omdat het door het licht voelt alsof je uitgeslapen hebt.
De wake Up light is makkelijk in gebruik, en simpel in te stellen. Hier heb ik geen handleiding voor nodig gehad. Het heeft bij mij wel een aantal dagen geduurd voordat ik de instellingen had die ik zelf het prettigst vind, maar dat is een kwestie van uitproberen. De lamp sluit goed aan op je persoonlijke voorkeuren doordat je de keuze hebt uit verschillende wekgeluiden (7) of de radio, daarnaast kan de intensiteit van het licht worden ingesteld waardoor deze altijd aansluit bij wat je zelf het meest prettig vindt.
Het geluid vind ik niet al te zuiver klinken, vooral niet als het volume hoog staat. Het is dan wat hol en er klinkt een zachte ruis door. Het volume dus niet te hard zetten.
Daarnaast vind ik het jammer dat er geen aansluiting op zit voor de oplader van mijn mobiele telefoon. Dit zou erg handig zijn.
Maar bovenal vind ik het een erg fijne wekker lamp die er voor zorgt dat ik prettig en uitgerust wakker word.

Pienokio 05-12-2017

Zeg maar dag tegen EEHHHH EHHHH EHHHH

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Makkelijk te installeren, 2 wekfuncties met Radio of geluid. Het is even zoeken om de juiste lichtsterkte te vinden zodat je niet 20 - 40 min voor de wekker gaat al wakker bent. Het vreselijke geluid van mijn vorige wekker behoord tot het verleden, en voordeel is wel dat nu niet meer het hele huis wakker wordt van de wekker! minpuntje, ik vind de scherpte van het LED - display wat wazig. En ik heb niet het idee dat de in slaap val functie bij mij echt werkt. Wel handig dat er een lamp functie in zit zodat er op je nachtkastje nog ruimte over is voor een foto van de kinderen...

Frank82 24-11-2017

Mooi design, maar werkt niet

Geschreven voor: Philips HF3510/01

Na lang dubben toch maar eens een Wake-up light gekocht. Belangrijkste functie was dat ik het display kon dimmen tot bijna uit, omdat ik de tijdverslichting vaak veel licht vind geven.

Dit type zou het display in enkele stappen tot 'bijna' uit moeten dimmen, maar helaas: elke keer als ik de instelling maakte sprong het apparaat weer terug op 'volle display sterkte'...

Na één nacht slecht geslapen te hebben werd ik 's ochtends wel lekker wakker, maar heb 'm toch maar teruggestuurd.

Ik zou alsnog wel een versie willen kopen die goed werkt want verder was ik over de bediening en het design zeker tevreden....

Murdok 22-11-2017

Mooi design

Geschreven voor: Philips HF3510/01

De simulatie van zonsondergang vind ik erg fijn. Wat ik erg tegen vind vallen zijn de zeer kleine knopjes bovenop, tegen de tijd dat ik het juiste knopje heb is bij mij het 'onstpannen wakker worden gevoel' weer weg, dat vind ik echt erg jammer. De wek geluiden vind ik mooi en qua geluid ook goed maar de fm wekker vond ik veelste hard.
Daarom na nog niet eens een maand weer terug.