TFA Laluna

Alecto WS-1550 Weerstation met gekleurde geanimeerde weersvoorspelling

Alecto WS-1550 Weerstation met gekleurde geanimeerde weersvoorspelling

Omega digitaal Weerstation - kleur lcd - luchtvochtigheidsmeter - Draadloze buitensensor en geanimeerde weersvoorspelling - wekker alarm - indoor en outdoor

Bekijk alle Weerstations

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de TFA Laluna op Kieskeurig.nl.

DairyBeat 20-12-2017

Duidelijk scherm bij daglicht.

Geschreven voor: TFA Laluna

Door zijn wat redelijk grote afmetingen is het scherm duidelijk en overzichtelijk af te lezen, maar dat enkel bij voldoende licht... Zo gauw dat niet meer aanwezig is, wordt dat moeizaam daar de verlichting van het scherm gewoon slecht is. Rechts in het scherm zitten 3 lampjes die een flauw licht weergeven wat echt ondermaats is!
Bij mijn vorige Alecto was dat stukken beter verzorgd, die had echter het nadeel weer dat die slecht werkte. Zo is er helaas wel altijd wat met die dingen!

Pluspunten

• Duidelijk groot scherm.

Minpunten

• Slechte verlichting.