Pickwick waterkoker deluxe 1 7L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Pickwick waterkoker deluxe 1 7L op Kieskeurig.nl.

4,4

• Slecht

Henk 06-06-2020

Mooi design maar diverse zwakke punten

Geschreven voor: Pickwick waterkoker deluxe 1 7L

Gekocht om het fraaie design in verwachting van een mooi apparaat op het aanrecht. Helaas na een keer waterkoken al kalkaanslag en na een aantal keren is het fraais er door de hoeveelheid kalk op de bodem wel af.
Bovendien blijft er nu voor het eerst in jaren aanslag achter in onze theekopjes.
Blauwe leds zijn een leuke gadget maar daar heb je het ook wel mee gehad.
Deksel opent na 2 weken niet goed meer, vul- en uitschenkfilter is te klein kortom eigenlijk een miskoop.
Deze gaat terug richting Blokker.

• Warmhoudfunctie

Minpunten

• Kalkaanslag op element
  • Zwaar
  • Deksel opent slecht
  • Aanslag in theekopjes
  • Kleine vulopening en dito filter

Pickwick waterkoker 17-05-2020

Pickwick waterkoker

Geschreven voor: Pickwick waterkoker deluxe 1 7L

Begin was ik er erg blij mee, maar na 3 maanden werd het neonlicht al bruin.
Na iets meer dan een jaar brak het deksel af bij de scharnieren en het neonlicht doet het allang niet meer. Ben altijd heel erg zuinig en voorzichtig met m'n spullen, dus aan mij lag het niet.
Voor bijna 50 euro had ik wel een goede degelijke waterkoker verwacht. Maar het was een enorme miskoop.

E. 15-05-2020

Levensgevaarlijk!!!

Geschreven voor: Pickwick waterkoker deluxe 1 7L

Na ruim een jaar gebruikt te hebben, stond ik water in te schenken en viel er spontaan een stuk glas uit de kan, het water stroomde eruit en vol over me heen, waardoor ik nu onder de brandplekken zit. Op mailtjes die ik naar Blokker gestuurd heb, wordt niet gereageerd. Nooit kopen!!!!! Levensgevaarlijk!

Steve H 12-05-2019

Jammer van de kalkvlekken

Geschreven voor: Pickwick waterkoker deluxe 1 7L

Een mooie waterkoker die ook nog eens redelijk stil is. Waterkoker heeft een warmhoudfunctie die zelf kan instellen op de gewenste aantal graden. Toch heb ik dit apparaat na 1 x te hebben gebruikt retour gebracht. De reden is dat ondanks dat ze aangeven dat de vlakke bodem kalk voorkomt er gelijk al na 1x water koken kalkvlekken op de bodem te zien waren. In een glazen uitvoering dit zeker niet mooi!

• Redelijk stil

Minpunten

• Supersnel kalkvlekken op de bodemplaat

Susanne 26-02-2019

Handige temperatuursinstelling

Geschreven voor: Pickwick waterkoker deluxe 1 7L

Fijne waterkoker waarbij je per 5 graden vanaf 40 graden tot 100 graden de temperatuur kan instellen. Mooi blauw lampje bij het verwarmen. Kan ook het water tot maximaal 4 uur warmhouden en schakelt daarna automatisch uit. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is de stekker die omhoog (of naar beneden) steekt in het stopcontact. Zou handiger en mooier in de keuken zijn als hij naar voren steekt zoals bij mijn oude water koker.

Pluspunten

• Temperatuursinstelling
  • Warmhouden tot 4 uur
  • Inhoud 1.7 L

Minpunten

• Stekker steekt omhoog in stopcontact. Niet rustig