Philips HD9305 wit - Reviews

1,50 liter
Materiaal behuizing
rvs
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9305 wit op Kieskeurig.nl.

2,5

jose 28-03-2018

mooi klein model

Geschreven voor: Philips HD9305 zwart

Gekocht en teruggebracht.
Thuisgekomen uitgepakt en uitgeprobeerd. Zag er heel mooi uit.
Er zit een klein soort knopje bij de deksel waar je op moet drukken zodat de deksel vanzelf open gaat. Dat werkt dus niet. De deksel zelf moet je optillen.
Dan zet je hem aan. Vervolgens bij het opwarmen is er een immens lawaai, echt ongelooflijk veel herrie dat pas minder wordt als het kookpunt is bereikt.
Ten slotte een waarschuwing voor het geval er kinderen in de buurt zijn, het ding wordt gloeiend heet. Dat is echt niet normaal.
Eerlijk verwoord. Niets is overdreven.
Vandaar dat ik de mooie waterkoker helaas heb teruggebracht.
Grtj jose

Minpunten

• erg hard geluid bij opwarmen
  • buitenkant gloeiend heet

Antonhony 29-10-2017

Mooie RVS uitstraling

Geschreven voor: Philips HD9305 zwart

De Philips waterkoker HD9305/20 ziet er mooi uit.
Het apparaat heeft 2 grote nadelen.
1. Het apparaat is enkelwandig waardoor de buitenkant kokend heet wordt, oppassen dus!
2. Het deksel zit vast aan het apparaat en kan niet geheel open, dit is lastig ontkalken en schoonmaken.
Van Philips verwacht je niet van dit soort beginners fouten, ze maken toch al heel lang consumenten producten.

Pascalle 07-07-2017

Niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips HD9305 wit

Deze waterkoker heeft een mooi design en werkt goed. Echter niet gebruiksvriendelijk. De waterkoker die wij hebben gekocht is de deksel met moeite open te krijgen.
Mijn man doet dat met een mes... Tevens valt de kalkfilter met regelmaat in de waterkoker.

Anoniem 08-05-2016

Buitenkant waterkoker wordt heet

Geschreven voor: Philips HD9305 wit

De waterkoker ziet er mooi uit en werkt prima, echter een groot nadeel is dat de buitenkant gloeiend heet wordt.

Geertje1234 19-12-2015

kalkfilter zit te los en valt daardoor vaak in de waterkoker

Geschreven voor: Philips HD9305 wit

Het kalkfilter zit met twee contactpunten vast, maar dit klemt zo minimaal dat het filter los laat als je de waterkoker iets te hard neer zet of de waterkoker vult via de schenktuut. Erg irritant. Verder is het een prima waterkoker.