Smeg KLF01 groen - Reviews

rvs

7,3

Rika 11-07-2018

prachtige vormgeving

Ik heb deze waterkoker gekozen omdat ik het een prachtig apparaat vind qua vormgeving.
Nog maar een paar dagen in gebruik dus weet niet hoe duurzaam hij is.
Wat ik wel een minpunt vind is dat ik het irritante geluid niet af kan zetten als het water gekookt heeft en bij het aanzetten.
Tevens is hij erg zwaar in het gewicht zonder dat hij met water is gevuld.

Kevin 28-02-2018

Mooi design maar kwaliteit laat te wensen over

In het bezig van de watergroene versie die past bij mijn koelkast. Na 2 jaar gebruik tevreden: hij is nog steeds mooi. 3 minpunten te noemen, hij heeft gelekt bij het kijkvenster van het waterniveau maar doet dit nu niet meer (?). Hij slaat niet af als de deksel open is, dus kookt dan droog en slaat dan pas af, dus dan kun je weinig thee meer drinken. Ten slotte, bij het poetsen met een wegwerpdoekje haakte de stof achter de letter G en is die eraf gekomen. Gevolg, ik heb nu een S M E .. waterkoker. Letter weer teruggeplakt maar dat is natuurlijk een beetje knullig dat dat kan. En nee, ik poetste niet als een polijstmachine.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Kookt water

Minpunten

• Heeft gelekt

Jan Willem 04-11-2017

Kwaliteit valt wat tegen voor dat geld

Hij ziet er mooi uit, doet het op zich prima maar kwaliteit is wel een minpunt. Na paar weken klemde de deksel zo erg dat we hem hebben geretourneerd. Kregen de reactie dat dit een bekend fabricageprobleem was en kregen een nieuwe opgestuurd. Bij deze duurde het wat langer maar na een jaar klemde ook hier de deksel. Daarnaast begint nu de coating los te laten bij de opening en bij het handvat waardoor er coatingdeeltjes in het water terechtkomen. Vind ik kwalijk bij een waterkoker van bijna 140 euro nadat hij nog geen twee jaar oud is. Verder is het lastig te zien hoeveel water er in de koker zit. Voor ons geen nieuwe meer.

Pluspunten

• volume

Minpunten

• kwaliteit
Geschreven voor: Smeg KLF01 groen

G.Kemmerling 17-06-2017

Super waterkoker

Wasserkocher heizt sehr schnell auf, sieht toll aus und passt perfekt zum roten Smeg Toaster,alles richtig gemacht.