Gastroback 42420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Gastroback 42420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Coolbananas 11-07-2012
Geschreven voor: Gastroback 42420

Deze waterkoker heb ik gekocht, omdat hij een temperatuurinstelling heeft (50, 60, 70, 85) en hij zelfs met deze functionaliteit goedkoper is dan vergelijkbare andere waterkokers. Voor theedrinkers is de optie van 85 graden ideaal. Op de foto ziet het plastic er grijs uit. De waterkoker die ik ontvang heeft zwart plastic, wat hem naar mijn mening nog mooier maakt. De waterkoker ziet en voelt solide aan. Als je de waterkoker aanzet, gaat er binnenin de waterkoker een licht aan die het water verlicht en aan de kleur kun je zien welke temperatuur hij heeft (van groen naar rood als 'ie kookt): heel mooi! Wat even wennnen is, dat als je het water tot een bepaalde temperatuur wilt opwarmen, dat je dan de warmhoudknop moet gebruiken om de temperatuur te selecteren. Ik ben vanaf het eerste moment tot nu erg tevreden over deze waterkoker en beveel hem van harte aan.