Severin Jug Kettle WK 3374 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin Jug Kettle WK 3374 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

panlomito 24-09-2014

Best veel plezier van gehad afgelopen 2 jaar. Na 1 jaar wilde de deksel niet meer open (plastic mechanisme) met de knop. En nu, na 2 jaar, werkt de automatische afslag niet meer. Dat was voor mij wel de druppel. Jammer want het is een mooi apparaat en niet te groot.

oleander 05-11-2009

Vind het een prachtig apparaat, mooi vormgegeven en materiaal en niet zo'n grote maar... het opwarmen duurt lang. Anderhalf keer zo lang als mijn oude grote met dezelfde inhoud getest. Toch voor deze gekozen, die andere moest weg. Lekker stil ook. Zit geen zeef in maar een soort roostertje bij de teut. Vraag me af hoe dat kalkrestjes moet tegenhouden. Zal niet veel effect hebben.

launy 21-05-2009

prima apparaat voor een hele goede prijs. is heel erg stil en ligt goed in de hand.