Russell Hobbs Buckingham - Reviews

Waterniveau indicator

6,7

W. Zirkzee 20-11-2015 Product half jaar in bezit

5,7
Waterkoker met display, digitaal te bedienen dus, iets waar je wel even aan moet wennen, want eigenlijk vind ik een eenvoudige aan/uit knop op een waterkoker voldoende, dit is niet het type apparaat wat vraagt om toeters en bellen (maar dit is mijn mening). Op zich een fijne waterkoker, met een mooie, moderne vormgeving. Niets aan toe te voegen, zou je zeggen? Maar helaas, wat duurzaamheid betreft gooit deze waterkoker geen hoge ogen. Na precies een halfjaar maakte de waterkoker kortsluiting (contact van waterkoker knetterde op contact van plateau) en was het over en uit.

Lassy75 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze waterkoker is snel en stil. Het niveau is door de twee ruitjes goed zichtbaar. Met de blauwe verlichting ziet hij er ook nog eens goed uit. Nadeel is wel dat er geen waarschuwingssignaal afgaat als hij klaar is met koken. Ook brak er een stukje plastic af toen ik de stroomkabel in de uitsparing in de houder wilde klikken. Het snoer is aan de korte kant. Verder voelt de koker degelijk aan. Houd er wel rekening mee dat hij niet is geïsoleerd, de buitenkant wordt dus heet!