Tristar WK-1331 Waterkoker - Reviews

0,9 liter
Waterniveau indicator

Mathilde 08-05-2018

Afneembare schenkkan

Een week geleden aangeschaft in een kampeerwinkel. Voordelen: afneembare schenkkan, goede thermostaat, geruisloos en water snel op temperatuur.
Nadeel: na het koken blijft er een bepaald reuk in de kan hangen en er zitten al een paar bruine vlekjes in. ?
Geschreven voor: Tristar WK-1331 Waterkoker

Customer Service Smartwares Group 09-05-2018

Dank voor uw review. Om de reuk uit de kan te halen zou u hem kunnen schoonmaken met wat soda of koffie drap (uit de filter na het koffiezetten). Bruine vlekjes kan duiden op kalk. Gelieve uw waterkoker te ontkalken, zie volgende link 'Hoe' http://service.tristar.eu/nl-nl/product/wk-1331/waterkoker.aspx?tab=faqs
Indien dit alles niet helpt verwijzen wij u voor garantie naar uw aankooppunt de kampeerwinkel.
Met vriendelijke groet, Team Tristar

eutnetto 13-08-2015

Een paar dagen in bezit. Strak vormgegeven, compact en licht van gewicht. Maakt weinig geluid en doet waarvoor gekocht: in korte tijd kleinere hoeveelheid water aan de kook brengen. Goed te koop in vrijetijds/kampeerwinkels.
Geschreven voor: Tristar WK-1331 Waterkoker