Philips Daily Collection HD9350 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9350 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Isaur322 22-11-2022

Excellente bouilloire silencieuse et performante

Excellente bouilloire silencieuse et performante, le témoin bleu permet une visibilité de loin , sa grande capacité est également très apprécié par toute la famille

Paulus56 15-11-2022

Prima waterkoker, maar..

Waterkoker diet (snel) wat ie moet doen, waterkoken.... Erg mooie vormgeving maar... De ontwerpers hebben de schaal waarop je kunt aflezen hoeveel water erin zit onder het handvat geplaatst. Erg onpraktisch, bijna niet af te lezen tijdens het vullen...

Koffie en theedrinker 25-10-2022

prima waterkoter

Goede waterkoker waarin snel water op kooktemperatuur wordt gebracht met een heel fijne tuit om in te schenken.

Wilson de Meersman 26-09-2022

De waterkoker is ongelooflijk snel

In deze tijden van energieschaarste is dit een perfect substitutieproduct voor een elektrische boiler (van max. 8 liter), omdat de waterkoker zo snel werkt en er niet nodeloos een voorraad water op temperatuur moet worden gehouden.

Neetje 19-09-2022

Minpuntje van de waterkoker

De waterkoker werkt heel goed, maar als minpuntje wil ik toch wel even aangeven dat bij het openmaken water langs de buitenkant loopt.

Mudshark 22-10-2021

Ontwerpfout uitleesvenster

Fraai design, kookt water prima.

Een grote ontwerpfout vind ik het venster waar je uit kan lezen hoeveel water er in zit. Pas bij een halve liter zie je hoeveel er in zit.

Voor 1 kopje soep heb ik of te weinig water of te veel.

Pluspunten

• design
  • capaciteit

Minpunten

• uitleesvenster

AstridK 06-07-2021

Philips waterkoker.

Een prima waterkoker voor dagelijks gebruik, bv effe een soepje (Cupasoap) of een bakje thee of een bakkie oploskoffie en ook handig voor grote hoeveelheden water om snel iets aan de kook te brengen bv aardappelen.

heleen 27-02-2021

waterkoker 1,7 L

fijne koker, kookt het water geluidloos en snel. design bevalt me en hij is goedkoop. hopelijk gaat de koker lang mee...dan ben ik helemaal tevreden.

IBeek 25-01-2021

Kookt goed maar met aandachtspuntjes

Waterkoker doet zijn ding, maakt niet belachelijk hard geluid (vergeleken met onze oude) echter vinden wij hem nog wel erg naar plastic ruiken en (met bijvoorbeeld rooibos thee) smaken. Als je na het koken de deksel open doet om de waterkoker te hervullen, lekt hij via de deksel water in het handvat(?) bij het knopje in die je indrukt om de deksel te openen

Juffrouw Flodder 04-01-2021

Waterkoker doet wat ie moet doen

Waterkoker waar lekker veel water in kan, maar doet het ook prima met een kleine hoeveelheid. Kan niet per ongeluk aan, want het blauwe licht laat duidelijk zien dat ie aan staat. De volgende waterkoker wordt er weer zo een!

vCdR 16-12-2020

Heel veel kalkvorming en kalkfilter werkt niet!

Heel veel kalkvorming, al na een paar keer gebruik. maar goed, daar is het kalkfilter voor. Alleen werkt dat totaal niet! Er is op meerdere plekken ruimte tussen wand en eerste filter en tussen eerste en tweede filter. Ik heb diverse Philips waterkokers gehad, met veel simpelere maar betere kalkfilters. Nog nooit zoveel kalk in mijn gekookte water gehad! Ik ga een andere koker bestellen want hier kan ik niks mee.

Stan Klijs 02-11-2020

Prima waterkoker

Prima waterkoker doet wat je verwacht van een waterkoker in een redelijk korte tijd water laten koken voor een kop thee.

Josty 04-10-2020

Mooie vormgeving

Omdat het venster met de schaalverdeling achter de handgreep zit is deze niet te zíen bij het vullen. Verder prima koker.

Anoniem 26-12-2019

automatische afslag

Dit is al onze derde waterkoker ,t.w. 1 voor onze dochter ,1 voor in de caravan en nu 1 voor thuis !

*Anne* 05-12-2019

Simpele maar goede waterkoker

Ter vervanging van mijn oude Philips waterkoker gekocht en heel tevreden. Was alleen even wennen dat kijkglaasje onder handvat zit en voordien aan de zijkant.

JuulMB 17-07-2019

Voldoet aan onze verwachtingen

Wij zijn erg tevreden met deze waterkoker. Het indicatielampje is zeer helder en het snoer kan onder de voet worden gewikkeld. Ik vind 'm persoonlijk niet duur. De buitenzijde kan erg heet worden, dat is een minpunt.

Lisanne078 16-07-2019

Super product

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige waterkoker. Doet wat hij moet doen. Mooi design. Handig aan lampje. Makkelijke schenk tuit en ideaal dat je ook kleine hoeveelheden water kan koken. De waterkoker is makkelijk schoon te maken / te onderhouden. Echt een aanrader!

Danijans 16-07-2019

Mooi model werkt snel en maakt geen lawaai

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had een nieuwe waterkoker nodig
En dit is wel kwa model echt een pronk stuk in je moderne keuken. Werkt snel. Maakt geen lawaai en inhoudt is erg groot!

Rou-Jansen 15-07-2019

Een fijne, snelle waterkoker, mooi design.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving, lekker groot, water is snel warm en het is duidelijk wanneer hij "aan" staat. Fijn dat je de koker op elke stand op het element kunt plaatsen (zeker met links- en rechtshandigen in huis), fijne schenktuit (knoeit niet).
Inhoud is handig, maarliefst 1,7 liter! Heel veel pluspunten en slechts 1 minpuntje te vinden: tijdens het vullen van de waterkoker kan je niet zou hoeveel water erin zit, de literindicator zit nl onder het handvat

Huisje 14-07-2019

Een uitstekend product!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik beveel dit product aan iedereen aan, hij is te gebruiken in klein en groot gezeldschap door de inhoud van 1.7 liter. Water blijft lang warm, zowel in de waterkoker als in een glas/mok. Een echt Philips design, wat ik mooi vind. Brede schenktuit waardoor inschenken zonder morsen verloopt.