Solis 558 - Reviews

• Slecht
  • Slecht

Marjo 10-11-2016 Product paar maanden in bezit

waardeloze waterkoker

Wat een waardeloze waterkoker is dit. In een speciaalzaak gekocht omdat ik graag goede service wil hebben omtrent advies en kwaliteit. Volgens de "kenner" zou dit de beste zijn.
Hij doet idd water koken!
Zéér irritant zijn de harde piepjes als je hem moet instellen en als het water klaar is met koken.
Ook duurt het erg lang dat het water kookt.( Intussen voor 4pers. boterhammen gemaakt en alles klaargezet) en dan nog zeker 2 min. wachten.
Doorkijkkapje bovenop heeft geen nut want er zitten altijd druppels op van de binnenkant.
Achter handvat zit het venster om de hoeveelheid water in de kan te bepalen. Volgens mij is hier nog niet over nagedacht. Hetis moeilijk aftelezen hoeveel er inzit.
Zeker 5 seconden duurt het voordat je hem aan kunt zetten en uit. Hoewel op de gebruiksaanwijzing staat 3 sec. zijn het er toch echt 5 bij mij.
Als ik de standby functie gebruik staat de waterkoker zeker 2 uur stroom te verbruiken. Belachelijk lang!
Makkelijk is het instellen van temperaturen, maar dan zullen zeker betere waterkokers zijn als dit ellendige ding van € 140.00.
Nooit meer!!!!!!!!

Pluspunten

• uitstraling

Minpunten

• doorkijkvenster
  • waterreservoir
  • standby functie
  • piepjes
  • tijd dat water kookt duurt veel te lang

maanvrouwtje 16-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Het apparaat geeft een zacht irritant piepje als deze aan blijft staan. Je moet lang op het knopje drukken voor het apparaat aan of uit gaat. Na 15 maanden is het apparaat al lek!
Voor ons nooit meer een Solis!