Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FEN94CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fwdb 31-10-2021

Zo wat een fijne machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Heel mooi vormgegeven machine en daarbij fluister stil super gewoon de machine doet uitzonderlijk goed zijn werk goede schone was in een mooi stille omgeving ik zou dit product aan een ieder aanbevelen

will 30-10-2021

Top ervaring met AEG wasmachine !

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Ik had meer dan 20 jaar mijn AEG wasmachine en deed het nog steeds, mijn nieuwe wasmachine weer voorAEG gekozen! Top kwaliteit !

Anita 26-10-2021

Mooi fijn apparaat!

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Mooie machine. Heel stil en efficiënt. Meer dan genoeg opties. Aanrader!
De vorige heeft bijna 12 jaar gedraaid. Hoop deze ook 12 jaar te kunnen gebruiken.

Geert 20-10-2021

Top kwaliteit!

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Goede wasmachine, heeft duidelijke functies. Programma's duren soms wat lang maar door de Pro sens functie past doorgaans de tijd aan passend naar de behoefte van de was.
Makkelijk in gebruik met veel fijne opties stoom, vlekken, programma onderdelen overslaan, tijd inkorten etc.
Lekker ruime trommel
Kortom aanrader!

siska 19-10-2021

top machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb nog niet alle functie uitgeprobeerd maar dat komt wel goed..dit is wederom weer een top machine ik hoop dat hij het net zolang doet als mijn vorige a.e.g (20 jaar) een dikke aanrader

René 11-10-2021

Wederom geweldig apparaat

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Na jaren lang een aeg wasmachine te hebben gehad, een bosch wasmachine gekocht. Dit was geen succes. Nu weer terug op het vertrouwde merk terug gekomen. Het is weer als van ouds. Goede kwaliteit en vertrouwd gemak. Dus er is geen betere als een Aeg.

Beetje 10-10-2021

AEG doet wat ie moet doen. De was

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo'n stille wasmachine heb ik nog nooit gehad. Ging in het begin even checken of die het wel deed.

theoh 06-10-2021

AEG doet wat hij zegt

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat na 16 jaar onze AEG wasmachine stuk was gegaan weer een AEG gekocht. Wat een mooi design vergeleken bij de vorige. Hij is stil en centrifugeert super. Alle functies zijn duidelijk weergegeven zodat iedereen van jong tot oud de wasmachine kan instellen.

olthuis 05-10-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik, veel instelbare functies. Kortom een topper

sopje 29-09-2021

wasmachine AEG

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Bevalt prima. Enkel pluspunten. Als enige opmerking is het in mijn geval jammer dat de deur niet linksdraaiend is.

Arjan 19-09-2021

Het hele gezin geniet er van!

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine doet de M**le verbleken.
Wat een krachtpatser en tegelijk vrijwel geruisloos.
Van tiener, tot 50-tiger tot 70 plussers, we wassen er allemaal mee.
Houten vloer een ergenis met andere merk, niet met AEG.
Na 4 maanden nog steeds op zoek naar een kritische punt.
Geen probleem, we wassen gewoon vrolijk door.

Arno 15-09-2021

Super machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast schoon en centrifugeert goed droog, hij is wel wat gehorig maar dat komt omdat hij bij ons in de keuken staat. De bediening is eenvoudig en goed

Piet 10-09-2021

Top Machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij mee: ziet er kwalitatief heel stoer uit!
Heb nog niet alles uitgeprobeerd maar wat een solide kwaliteit!

cp 10-09-2021

nieuwe wasmachine gekocht

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

een hele fijne wasmischine met alles er op en eraan. precies wat ik zocht. geluidloos, veel programmas en grote trommel

Ruben 10-09-2021

Zeer degelijk en functioneert uitstekend

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

In de afgelopen jaren heel wat wasmachines meegemaakt, en nu dan voor het eerst een eigen gekocht. Na goed advies voor deze AEG gekozen en ben er zeer content mee. Het apparaat voelt en klinkt een stuk degelijker dan ik gewend was. Een beetje alsof je ineens in een gloednieuwe BMW stapt. Uiteraard is de was schoon, maar ook de stoomfunctie is erg prettig voor de nettere kledij. De pieptoontjes zijn niet te hard en dergelijke details stellen mij erg tevreden, het is tenslotte een apparaat wat lang mee gaat dus dan wil je je nergens aan ergeren. Absolute aanrader dit!

Ben 22-08-2021

Stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is heel stil in gebruik. Gelukkig is de resttijd indicator makkelijk zichtbaar en zo weten we wanneer het programma is afgelopen. De was machine heft een ruime selectie programma’s.
En met de centrifuge rpm van max 1400 komt de was al bijna droog uit de machine.

Mariuccia 14-08-2021

Mooie en fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en fijne machine. Makkelijk bedienbaar. Enige minpuntje... sommige programmas staat een max gewicht voor. Je moet er dan wel bij blijven staan tot de machine water pakt. Want vindt hij dat er teveel inzit dan pakt ie geen water. Je moet dan eerst was uit de machine halen voordat ie verder gaat.

Jeffrey 26-07-2021

Een mooie wasmachine met handige stoomfunctie.

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kind kan de was doen. Een apparaat met veel programma’s van korte zuinige tot langere wasprogramma’s.

De stoomfunctie is ideaal in minder dan een uur is alles schoon en fris en nauwelijks droog, TOP!.

Kees 19-07-2021

Super machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Wast superschoon , was ruikt heerlijk , lekker stil in geluid . Onze derde wasmachine was een AEG , en nu onze vierde weer , in onze ogen zijn er geen betere .

Will 30-06-2021

Mooi stel

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Best tevreden met mijn wasmachine, ziet er mooi uit en is zeker gebruiksvriendelijk. Moest wel wennen aan al die knipperende lampjes, maar zeker ook met alle mogelijkheden van wassen. Er gaat een wereld voor mij open. Maar ben super blij met mijn stel, droger en wasmachine