AEG L7FEN94CS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FEN94CS op Kieskeurig.nl.

Bouma 17-08-2019

Heerlijk zo'n grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Heerlijke machine. Makkelijk te bedienen en fijne programma's om uit te kiezen.
De grote trommel bevalt me nog het allerbeste, scheelt een hoop wassen.
Onze wasbare luiers gaan op het anti allergie programma. Een lang en intensief programma op 60graden.
Ook fijn dag de machine zelf uitschakelt.
Blije huismoeder! ;-)

Pluspunten

• Grote trommel
  • Goede programma keus

Minpunten

• Piep signaal niet uit te zetten (piept maar kort)

AO 05-06-2021

Fantastische machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Fantastische, bijna fluisterstille machine, staat bij ons in de bijkeuken maar we horen hem bijna niet in de keuken zelf! Zeker een aanrader.. ruime programmakeuze

Lesnussa 14-05-2021

Geweldig en Muisstil!

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Wij zijn meer dan tevreden met onze aankoop. De wasmachine wast goed zijn programma's en is muisstil. We vinden het design erg mooi, het bedieningspaneel is overzichtelijk en duidelijk en biedt veel mogelijkheden. Een top product!

Marit29 30-04-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Geweldige wasmachine. Wat een verbetering met mijn oude. Gemakkelijke bediening en erg stil. Veel functies en mijn was komt er veel mooier en zachter uit dan mijn oude wasmachine

Philip 10-03-2021

Kanjer wasser

Beste allemaal,
Een fijne machine makkelijk te bedienen.
geluids novo laag rustig in gebruik .
groet een tevrede consument

hendoprins 27-01-2021

mooi apparaat

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

mooi apparaat makkelijk in gebruik, super de 9kg trommel dit scheelt ons een paar was beurten per week.

Martijn 18-01-2021

Een stille verbetering

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Ná een vaatwasser van AEG nu een Wasmachine van AEG.
Wat een genot; voor elk type was een handig programma met de mogelijkheden om opties aan het wasprogramma toe te voegen. Zodat je deze naar wens kunt afstemmen en tevens kunt denken aan het milieu (minder water en elektra). Een ruime opening zodat de was makkelijk ingebracht kan worden, maar ook het eruit halen gaat makkelijk door de schuine hoek. De machine is zo stil dat je niet eens hoort dat de machine aan het draaien is en ook het centrifugeren kan nu gewoon op 1400 toeren terwijl de kleine slaapt. Het stomen ná een wasprogramma werkt echt, overhemden zijn minder gekreukt en sommige shirts hoeven niet meer gestreken te worden. Het verschil is goed zichtbaar als je het ene shirt niet stoomt en het andere wel. Dus ja een toevoeging aan het wassen. Knoppen, wasmiddelbak en deur (scharnier) voelen degelijk en kwalitatief goed aan. Hoe deze machine zich in de toekomst gaat gedragen in ons jonge gezin (4) is afwachten, maar met 5 jaar garantie van AEG verwacht ik geen problemen.

Gugelot 18-01-2021

Een AEG altijd een AEG top kwaliteit

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

We kunnen alleen zeggen dat we 21 jaar een AEG was machine hebben gehad en nooit problemen maar er komt ook een eind aan hopelijk gaat onze nieuwe wasmachine ook lang mee

B.Segers 15-01-2021

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Kei handig het voorprogrammeren, lekker stil, eco-stand is echt zuiniger, er past veel in, het stomen zorgt voor een makkelijk refresh van de kleding zonder volledige was beurt.

annelies 22-12-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Fijne machine met veel mogelijkheden, gemakkelijke bediening. Het automatisch aanpassen van de programmaduur aan het gewicht vind ik super.
Wat ik een beetje mis is verlichting in de trommel als die wordt geopend, dat had mijn vorige apparaat wel. Was handig geweest, zeker omdat deze trommel zo lekker groot is.
Het display is er wel eentje van heel veel rooie lampjes; ben er nu aan gewend, maar dat hysterische geknipper van het lampje dat hoort bij het programmaonderdeel dat aan het werk is, deed me heel erg denken aan een storingslampje.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • veel mogelijkheden
  • grote vulopening

Minpunten

• binnenverlichting ontbreekt

Tientje15B 11-12-2020

Wasjedraaiendoejemetdezeaeg!

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Mooi uitziende design wasmachine.
Naast dat ie er stijlvol uitziet, is hij heel functioneel. De wasprogramma spreken voor zich zijn makkelijk anders in te stellen. Bv kortere wastijd of zelfs met stoomfunctie.
En vergeet niet de allergiefunctie, bij ons thuis veel gebruikt!
De wasmachine is erg stil, geeft alleen een belletje als hij klaar is.
Wat wil je nog meer dan zo n handige wasmachine en schone frisse was?

Frank 10-12-2020

super wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

super wasmachine , veel opties, ik ben onder de indruk van het kort stomen van het wasgoed dit maakt het strijken zo makkelijk en het was goed is super goed schoon hierdoor

Ina 01-12-2020

Een pareltje in je huis

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Wat een beleving. De was echt schoon, de machine ziet er prachtig uit en is heel gebruiksvriendelijk. Een aanrader voor iedereen.

mkz 30-11-2020

verlichting?

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

mooie wasmachine, veel mogelijkheden, ik mis alleen het lampje in de trommel. Dat had mijn vorige AEG wel! Jammer hoor.

Heidi 19-11-2020

waar voor je geld

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Zeer ruime machine voor een goed prijs kwaliteit verhouding ideaal voor gezinnen
top is de stoomfunctie

Anouk 17-11-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Deze wasmachine kan niet allen wassen maar ook stomen. Is super stil en door de startuitstel kan ik de wasmachine ook 's nachts laten draaien.

Anoniem 16-11-2020

Een zaligheid.

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Na 26 jaar van mijn vorige AEG wasmachine te hebben genoten werd het tijd voor een nieuwe .
Wat een vooruitgang!!!! GELWELDIG .
Zo veel meer mogelijkheden , geruisloos en vooral energie zuinig. Het is een zaligheid om de was te doen. SUPER.

Anoniem 16-11-2020

Weer een nieuwe wasmachine na 9 jaar

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Helaas begaf onze oude wasmachine de geest, reparatie was veel te duur, dus gauw kijken voor een nieuwe van hetzelfde merk waar we al lang tevreden over zijn. Je merkt wel dat er innovaties hebben plaats gevonden aan de machines, betere toegankelijkheid, ruime keuze aan programma's, minder geluid en verbruik van water en een goed was resultaat. Topmerk.

Evers 13-11-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Hele fijne wasmachine die de was goed schoon wast en weinig geluid maakt. Gemakkelijk in te stellen en een voldoende keus aan wasprogramma’s. Het enige wat op onze vorige wasmachine wel zat wat we nu een beetje missen is de mogelijkheid om zelf een favoriet wasprogramma samen te stellen maar zoals gezegd zitten er voldoende standaard programma’s op. Al met al een hele goede aankoop, en zeker een aanrader. De kwaliteit lijkt ook goed hoewel dit natuurlijk pas echt op langere termijn kan worden beoordeeld.

Fr@n 11-11-2020

Top top top

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Hoe blij kun je zijn om de was te doen... nou in mijn geval ontzettend blij!
Met spoed een nieuwe wasmachine gekocht. Nog nooit een AEG gehad. Deze is super stil, wast schoon, grote trommel en de startuitstel is zo ontzettend handig.
Keuze zelf instellen van het aantal toeren, stoomfunctie ideaal voor gordijnen. Ben dus over deze machine super tevreden. Alleen maar pluspunten.