AEG L7FEN94CS - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FEN94CS op Kieskeurig.nl.

Bouma 17-08-2019

Heerlijk zo'n grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Heerlijke machine. Makkelijk te bedienen en fijne programma's om uit te kiezen.
De grote trommel bevalt me nog het allerbeste, scheelt een hoop wassen.
Onze wasbare luiers gaan op het anti allergie programma. Een lang en intensief programma op 60graden.
Ook fijn dag de machine zelf uitschakelt.
Blije huismoeder! ;-)

Pluspunten

• Grote trommel
  • Goede programma keus

Minpunten

• Piep signaal niet uit te zetten (piept maar kort)

m.derkse 04-09-2019

wij hebben zolang wij getrouwd zijn aeg, prima apparaten.

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

ik beveel dit product aan iedereen aan omdat het een machine is die de wast weer ouderwets schoon wast,zuinig is in het verbruik van water en elektra , en veel was in een k wassen.

Minpunten

• geen minpunten
  • geen minpunten

Marlies Sporken 26-08-2019

AEG ?? laat je ( heel lang) niet in de steek

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Dit is mijn derde en hopelijk laatste wasmachine. Mijn 2 vorige waren eveneens AEG's dus hier is de jarenlang gebruikte Duitse slogan: aus Erfahrung gut net zo van toepassing als de Nederlandse versie AEG laat je niet in de steek.
Hopelijk kan deze generatie wasmachines evengoed tegen vaak stilstaan als de vorige tegen bijna dagelijks zelfs meerdere keren aan het werk zijn. Mijn gezin is kleiner geworden en de capaciteit van deze machine maakt het mogelijk om de hete katoen was ( beddengoed,keuken en badhanddoeken ondergoed enz, tot 1 x/week te beperken. De extra functies (naast de wolwas en de stoomfunctie!!!, kleine, korte, langzame, snelle enz wasjes zijn met de draaiknop die met mijn oudere handen moeiteloos te bedienen is, ook zeer handig. Wie weet zal deze machine ooit, maar dat kan nog even duren, als (eerste?) wasmachine voor mijn kleinkinderen gaan dienen. Dat zou uit duurzaamheid denken wel heel mooi zijn🍀

Pluspunten

• Zie boven
  • Zie boven

Anneloes 19-08-2019

Gemakkelijk in gebruik ! grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Prettig in gebruik, veel verschillende programma's, en vooral belangrijk de machine is stil tijdens gebruik.

Ell 17-08-2019

was wegen

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

De wasmachine kan het wasgoed 'wegen' en dat bepaald de wastijd maar dat gebeurt volgens mij niet want de tijd die ik in beeld krijg als ik de wasmachine inschakel verandert nooit naar een kortere tijd.

Manon Vranken 15-08-2019

Grote vulopening en vulcapaciteit

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Ik ben heel tevreden over de Aeg wasmachine, de diversiteit aan wasprogramma’s en de vulcapaciteit en grote vulopening. Bijvoorbeeld als je een lits-jumeaux dekbed wast, dit past er perfect in.
De stoomfunctie heel handig als je overhemden of gordijnen moet wassen, veel minder strijkwerk nadien.
Ook het korte wasprogramma voor bijv. spullen die je normaliter als handwas in een wasemmer zou doen.

Pluspunten

• Vulopening
  • Vulcapaciteit
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

J.p.Groenewegen 15-08-2019

Deze wasmachine is heel makkelijk in gebruik en is zuiniger

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Deze wasmaschine voldoet heel goed .Onze vorige wasmaschine was van het zelfde merk en beviel ons ook heelgoed

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Zuinig
  • Mijn vrouw vind hem heel mooi
  • Dat is ook wat waard

Adjoo 15-08-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Niks is perfect, maar dit komt toch echt dichtbij!
Deze machine heeft alles. Het is stil(Is wel lekker als die in het daltarief draait 😉) De grote inhoud is ook fantastisch, ideaal voor kleine en ook grote gezinnen. Zeker voor de grote gezinnen is het een hele goede keuze, want hij zit met zijn prijs op een mooi modaal inkomens grens. Dat is wel fijn als je met een meerpersoons huishouden al veel financiële lasten moet dragen. In mijn ogen een prima balans dus tussen de prijs en de schone was die je ervoor terug krijgt. Ook kunnen de oudere kinderen makkelijk mee helpen met de was, want de wasmachine is simpel te bedienen. Zelfs het design van de machine past goed in ieder huishouden. Al met al, alleen maar voordelen!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Schone was
  • Mooie prijs
  • Degelijk
  • Gebruikers vriendelijk

Thijs 15-08-2019

Super machine

Geschreven voor: AEG L7FEN94CS

Het is een super fijne/erg stille machine! Echt een super aanwinst! Super grote trommel en fijne programma's!Ik raad deze machine echt aan !

• Grote trommel