Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi - Reviews

Type/soort
wasmachine
KiesGroen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi op Kieskeurig.nl.

Mireille 27-02-2019

Touchscreen met Wifi

Geschreven voor: Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi

Het is een mooie nette wasmachine met geweldiche touch. In het begin is het even wennen en moet je bekijken wat de programma’s zijn, maar als je het door hebt, kom je erachter dat het super makkelijk en handig is. Soms had ik ook kleding en wist ik zo gauw niet welk programma ik hiervoor moest gebruiken. Dus na intikken materiaal, koos hij zelf het programma. Er kan ook lekker veel was in. Ook kun je superkorte programma’s kiezen en is je was evengoed heel schoon. De twindos was voor ons nog even spannend, omdat wij een gezinslid hebben met wasmiddelallergie. Maar dit ging prima en hoefde ik zelf dus geen wasmiddel toe te voegen. Dat scheelt ook veel tijd. Ook kun je er nog was bijdoen als je dit vergeten bent en als hij aanstaat, hoor je hem niet. Waardoor ik in het begin in de war raakte, maar later kon ik dat mooi op de app bijhouden. Ik was gelijk verliefd op de machine. Ook de kleding komt er bijna droog en kreukvrij uit! Topmachine.

Pluspunten

• Handige functies
  • Snelheid met touchscreen
  • Twindos geeft zelf wasmiddel af
  • Schoenen kunnen erin
  • Wifi

Minpunten

• Twindos ter hoogte opvangbak
  • Aan/uitknop kun je niet tegenaan leunen

Evatestproducten 17-02-2019

Geluidloos wassen bestaat echt!

Geschreven voor: Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi

Sinds 3 weken heb ik deze prachtige wasmachine, om uitvoerig te testen. Wat kan ik hierover vertellen? Het is een hele verbetering met onze oude wasmachine, in vele opzichten!
De machine kan 9kg was aan. Fantastisch met ons gezin, bestaande uit 5 personen.
Je kunt per was zelf kiezen wat voor programma je wilt draaien (temperatuur, centrifugeren, spoelen, kleur was). Maar dat is niet het enige. Er zit een enorm uitgebreid menu op, waaruit je kunt kiezen uit wat voor soort was je er in doet; sportkleding, kreukherstellend, jeans, overhemden, handdoeken, wol, QuickPower Wash (in 59 minuten in je was klaar), zijde, Express 20 (voor hele kleine wasjes perfect), sportschoenen, outdoor, impregneren, dons, dekbedden, hoofdkussens, katoen hygiëne, vitrage, nieuw textiel, alleen spoelen en stijven. De mogelijkheden zijn eindeloos! Je kunt zelfs kiezen voor 'knuffeldieren' en voor 'stenen/stukken (bordspel)'. Als moeder van 3 kinderen word ik echt héél blij van deze wasmachine. Ik kan gerust midden in de nacht een was aanzetten, zonder mij druk te hoeven maken over geluidsoverlast. De trommel is heel stil.
Wat ik jammer vind, is dat ik de app niet geactiveerd krijg. Wanneer je de app gebruikt van Miele, kun je de wasmachine koppelen, zodat je een bericht krijgt wanneer de was klaar is.

Het TwinDos systeem werkt uitstekend. Geen gedoe met wasbolletjes, of teveel wasmiddel gebruiken. Indien je niet zo goed weet wat voor programma je het beste kunt instellen, druk je op 'wasassistent'. Dan wordt je begeleid door het menu heen.

Pluspunten

• Overzichtelijk keuze menu en touchscreen
  • Geluidloos wassen

Minpunten

• De app werkt niet goed.

Paul 15-02-2019

lekker ruim, met vollop mogelijkheden

Geschreven voor: Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi

De wasmachine enkele weken getest wat voelt als een degelijk apparaat. Het installeren en verbinden met internet is even wat werk maar als je de stappen doorloopt komt dat helemaal goed. Het twindos systeem is heel erg makkelijk maar mis hervulbare reservoirs om zelf wasmiddel te kiezen (wel afzonderlijk te koop). De app bied volop mogelijkheden om een specifiek wasprogramma te zoeken dat het beste bij de was past. Je kunt je wasmachine bedienen vanaf de bank zolang je de optie hebt ingeschakeld bij het opstarten. Hij is lekker stil en de was komt er na gelang het aantal toeren droger uit als mijn voorganger. De ruime trommel van 9 kilo is voor ons gezin heerlijk, we merken dat we minder wasjes hoeven te draaien en dat scheelt weer in kosten en werk.

Het is echt een heerlijk degelijk apparaat wat ik iedereen kan aanbevelen die het kan betalen, want het is wel een aanzienlijk hogere prijsklasse dan vele andere machines.

Pluspunten

• ruime trommel
  • stil
  • wifi bediening
  • twin-dos

Minpunten

• geen hervulbaar reservoir meegeleverd
  • appart activeren wifi bediening

Ivanka 14-02-2019

Zeer fijne wasmachine, veel mogelijkhdn makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi

Zeer fijne wasmachine. Met een gezin is de grote inhoud (9 kilo) van de trommel ideaal. Alle handdoeken in 1 x wassen! Dat kon ik met mijn oude niet. Omdat de wasmachine zo geprogrammeerd is past hij zelf de was tijd aan als de trommel niet vol is. Je hoeft dus niet bang te zijn dat hij dan teveel (energie, water ed) verbruikt. Apart vlekkenprogramma zoals gras, bloed, fruit etc. Top! Ook het korte wasprogramma is heel fijn. Klaar en schoon binnen het uur. Ook het wasprogramma voor de sportkleding is erg fijn. De kleding blijft erg mooi en ruikt fris. Het Twindos wasmiddel systeem bevalt ook heel goed. Niet meer knoeien met wasmiddel maar was erin, programma kiezen en aanzetten. De machine bepaalt hoeveel wasmiddel er gebruikt moet worden. Werk echt lekker snel! Als je het op de oude manier wilt doen, dus zelf wasmiddel toevoegen dan kan dit ook nog steeds via het gebruikelijke bakje. Daar doe ik ook de wasverzachter in als ik dat wil. Via de app kan ik bijhouden hoe lang de was nog moet en zodra hij klaar is krijg ik een appje. En omdat ik een smartwatch heb zie ik dus op mijn horloge dat de was klaar is. Tijd kan ik instellen op 2 manieren. Ik gebruik meestal het instellen wanneer het klaar moet zijn. Voor mij was het belangrijk om een goede, zuinige en betrouwbare wasmachine te hebben omdat ik een sportief gezin met tieners heb en iedere dag was. Deze wasmachine voldoet daar echt perfect aan. Heel blij mee!

Pluspunten

• Digitale dashboard
  • Twindos dosering wasmiddel
  • Vele keuzemogelijkheden wasprogramma's
  • Begin of eindtijd in te stellen
  • Maakt bijna geen geluid

Hendrik 14-09-2019

Eens een Miele..

Geschreven voor: Miele WWR760WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi

Altijd een Miele. Mooi, stil en stevig. Grote trommel met veel mogelijkheden. De app is leuk, maar niet noodzakelijk, datzelfde geldt voor de capsules. De twindos is wel handig! Diverse programmas en een handig touchscreen.

Pluspunten

• Mooi, stil en stevig
  • Veel programmas

Minpunten

• Aan de prijs