AEG L6FB74KT - Reviews

tile-Geluidsniveau
78 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB74KT op Kieskeurig.nl.

nathalie 23-11-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB74KT

Morgen heb ik deze geweldige was machine een week maar nu al super super blij mee mijn was komt er veel droger uit als bij mijn vorige wasmachine hij is stil! Moet soms kijken of ik hem wel aangezet heb zo stil echt een super aanwinst net zoals de warmtepomp droger van Aeg echt super producten echte aanraders zou niks anders meer willen ben zeer tevreden!!

hvz 27-10-2020

zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L6FB74KT

mooie machine ,mooi design ,makkelijke aanwijzingen je moet oppassen dat je sommige knopjes niet van dicht bij aanraakt want dan start je machine

DvdSande 13-10-2020

Kwaliteit voor een goede prijs

Geschreven voor: AEG L6FB74KT

Droger en wasmachine op een verhoogd plateau geplaatst wat ermee werken nog prettiger maakt.
Het design komt ook mooi tot zijn recht.

Frans de Ronde 25-04-2020

Goede wasmachine, doet waarvoor we hem kochten.

Geschreven voor: AEG L6FB74KT

Machine gekocht als vervanger van oude AEG. Wast goed schoon. Sommige programma's doen er lang over. In de programma's kun je zelf veel instellen zoals temperatuur en toerental centrifugeren. Over het centrifugeren zijn we niet zo tevreden. Aan het eind van veel programma's zit de was aan de wand van de trommel "geplakt". Gevolg: kreuk in wasgoed wat er bijna niet uitgaat met buiten drogen. Dat ging bij de oude machine veel beter. Die draaide de was aan het eind van het programma "los" door een aantal slagen heen en weer te maken.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Mooi apparaat
  • Laag energieverbruik