De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG L7WE76EBI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sam 28-06-2022

Fijne, goede machine

Geschreven voor: AEG L7WE76EBI

Ben tevreden met mijn nieuwe was-droogcombinatie. Het was een van de weinige opties om in te kunnen bouwen in mijn keuken. Staat nu netjes weggewerkt achter het keukendeurtje. Werkt goed, de wasprogramma's zijn wel een stuk langer dan ik gewend was. De geur is wel nog wat onprettig, ik neem aan dat dat komt doordat hij nieuw is en het wel weg zal gaan na verloop van tijd. Helaas niet zo energiezuinig. Wel ontzettend lekker stil, en wiebelt ook nauwelijks. Vrij makkelijk in gebruik. Ben alleen zelf geen fan van touch toetsen, zit net wat vertraging in waardoor je soms te ver doorspringt. Al met al ben ik op een paar minpunten na erg tevreden! Wast schoon en stil.

Bunyan74! 16-02-2022

Wasmachine

Geschreven voor: AEG L7WE76EBI

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden met dit product! Zeker aanraden...

QVM 16-11-2021

Super machine

Geschreven voor: AEG L7WE76EBI

Hele mooie machine, maar belangrijkste is dat hij heel goed werkt. Eenvoudig in gebruik en zorgt dat de was schoon en droog is. Ideaal!

JohnW 12-03-2021

Alles in één, helemaal top.

Geschreven voor: AEG L7WE76EBI

Ik ben op zich alleen en om dan een wasmachine en droger apart aan te schaffen vind ik niet nodig. Eén apparaat voor wassen en indien je wil drogen is een uitkomst. Deze is inbouw in de keuken en dus ook niet zichtbaar. Voor het drogen gebruik ik wel zgn wollen droog ballen, deze beschadigen niet de binnenkant vergeleken de kunststof ballen met punten.

Happy customer 123 30-10-2019

Stil, droogt goed

Geschreven voor: AEG L7WE76EBI

Mooie machine, goed te bedienen. Duidelijke handleiding.
Kastdroog programma levert daadwerkelijk kastdroog wasgoed.

Pluspunten

• Was komt droog uit machine
  • Goed te bedienen

Minpunten

• Prijziger dan niet inbouwmodel