Beko WTV8712BLS wasmachine Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV8712BLS wasmachine Wit op Kieskeurig.nl.

M. de Rijke 01-12-2018

Beko wasmachine wtv8712bls; goede koop!

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

De machine nog maar kort geleden gekocht maar bevalt voorlopig prima. Hij is erg stil bij zowel wassen als centrifugeren. Veel functies en mogelijkheden; duurt wel even om deze allemaal te leren kennen. De programma's duren wat langer dan bij mijn vorige machine maar met de programmeer functie is dat geen probleem. Aanrader!

Pluspunten

• Heel erg stil
  • Veel programma's en extra mogelijkheden
  • Pet hair removal
  • SteamCure
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Na wassen beetje water in de rubberen deurrand
  • Programma's duren langer dan mijn vorige machine

Rico 11-03-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

De machine nu enkele maanden in gebruik en ben nog steeds zeer tevreden. Wast prima, veel mogelijkheden en heel stil. Sommige programma's duren inderdaad wel lang, zo'n 3 1/2 uur. Maar ja, de was moet uiteindelijk ook goed schoon zijn. Wat mij erg aanspreekt is het speciale hygiëne programma met de stoomfunctie. In zijn algemeenheid ben ik ook zeer tevreden met Beko. Ik heb alles van Beko. Ze maken toch mooie dingen voor betaalbare prijzen. Zijn altijd vele malen voordeliger dan andere merken. En gaan minstens net zo lang mee. Ook de garantie is vaak super. Op deze machine heb ik nu ook weer 5 jaar garantie. En op de motor 10 jaar. Super toch.

Pluspunten

• prijs
  • gebruiksgemak
  • mogelijkheden
  • geluidsniveau
  • wasresultaat

Marion P. 24-12-2018

Niet tevreden

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Heb deze wasmachine sinds half oktober 2018. Sinds de eerste wasbeurt gaat de deur heel slecht open (lampje dat deur geopend kan worden brand, maar men moet een paar keer trekken). Dan sinds de eerste wasbeurt schrok ik mij een hoedje bij het centrifugeren, een herrie niet normaal (ik woon in een flat en buren hebben zich bij het nachtelijk gebruik beklaagd over het centrifugeren van mijn wasmachine..... ikzelf was ook gelijk wakker!). Ook trilt de wasmachine van zijn plaats tijdens centrifugeren. Dit was reden om een monteur van beko te laten kijken, want er klopt naar mijn mening iets niet. De monteur zei dat als de wasmachine herrie/ging slaan/van de plaats trilt dan moest ik effe het programma pauzeren en de was opnieuw goed verdelen in de trommel en programma verder laten lopen.......... en na de wascyclus de wasmachine weer op de plaats moest zetten!!!!!! vreemd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt/gehoord dat dit bij een wasmachine tijdens het programma gewoonlijk is. De monteur gaf aan dat dit bij deze wasmachine hoort...... hij kon geen defect constateren en gaf aan dat ik de volgende keer bij geen defect constateren een rekening aan voorrijkosten kreeg ook tijdens garantie. Ben nu dus huiverig om wederom Beko te bellen vanwege bovenstaande.
Ben dus echt niet tevreden met deze wasmachine.

Hebben nog meer mensen het probleem ondervonden met deze wasmachine als ik? Ik kocht deze namelijk vanwege de recensies van stil, ook tijdens centrifugeren.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• Maakt veel lawaai/herrie bij centifugeren
  • Trilt van de plaats bij centrifugeren
  • Deur opent slecht

EOverman 27-11-2018

Wast prima, blijft nat

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Wij hebben deze wasmachine nu 2 maanden en hij voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Hij wast prima, maar de was komt er natter en meer gekreukt uit als bij mijn vorige beko wasmachine. Aan het einde van wassen blijft er water in de rubberen rand van de deur staan. Het geluidsnivo is prima. Ook zitten er voldoende wasprogramma's op. Ik kocht dit model specifiek voor de optie dierenharen, dit programma duurt jammer genoeg 3,5 uur.

Pluspunten

• wasprogramma's
  • geluidsnivo

Minpunten

• natter
  • gekreukt

Roel 26-11-2018

Fijne en goede wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Ik heb deze wasmachine een tijdje terug gekocht maar ben er erg te spreken. Er zitten veel verschillende functies op waardoor het wassen makkelijk is. Daarnaast is de wasmachine uitgerust met steamcure waardoor je minder lang moet strijken en dat is natuurlijk een win-win situatie. De wasmachine is geruisloos en doet goed z'n werk. Ik beveel dit zeker aan!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Veel was programma's

Minpunten

• Handleiding niet duidelijk

Chorouk 26-11-2018

Grote opening, weinig geluid super wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Ben enorm blij, was echt goed.
Weinig geluid,, dus avond kan er gewast worden.
Grote opening kan genoeg in. Heb 4 kinderen dus meer dan zat. Genoeg opties.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Grote opening
  • Kan veel in

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Janneke 21-11-2018

Beko wasmachine wtv8712bls

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Zeer fijn wasmachine. Lekker stil.
Vele fijne programma's. Fijn dat hij een grote opening heeft. Was komt er redelijk droog op.
Alleen jammer dat de deur niet echt stevig is. En dat je best hard op de knoppen moet drukken. Al met al heel fijn.

Pluspunten

• Vele programma's
  • Wast mooi schoon
  • Grote trommel

Minpunten

• Deur niet echt stevig

Jess 19-11-2018

grote wastrommel

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Grote wastrommel en eenvoudig te gebruiken. Ook nauwelijks te horen, zelfs bij centrifugeren nauwelijks geluid te horen. Heel erg blij mee. Ook super handige functie animal hair removing.

Pluspunten

• nauwelijks geluid
  • wast goed schoon
  • grote trommel
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• sommige wasprogramma's erg lang

Melanie 05-10-2018

Beko wasmachine WTV8712

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Heb bij BCC een Beko wasmachine gekocht.ben er zeer tevreden mee, zitten echt veel mogelijkheden op.het is een 8kilo, dus de was is zo weg met zo’n machine, fijne verkopers.leggen alles zeer goed uit. En dat voor dat geld.zeker een aanrader.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Veel programmas

Monique Plaisier 28-09-2018

Stoomfunctie, startuitstel, resttijd indicatie

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Fijne Wasmachine van Beko. Wast goed. Genoeg programma's en extra programma's met stoomfunctie. Bewust voor Beko gekozen aangezien wij ook al jaren tevreden zijn met onze droger van Beko.

Pluspunten

• startuitstel
  • Stoomfunctie
  • prijs
  • resttijdindicatie

Minpunten

• geluid bij centrifugeren

Fam di Antonio 23-09-2018

Was schoon, stille wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV8712BLS wasmachine Wit

Deze Beko is een goede wasmachine gezien de kwaliteit - prijsverhouding, alle functioneleprogramma's zitten erop en wel meer, hij is stil, zuinig en wast zeer goed (schoon).
Wij zijn zeer tevreden (3 weken) met deze Beko.

Pluspunten

• Schone was (steamCure)
  • stil
  • overzichtelijk gebruik