De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR7596AD4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Menuland 03-06-2023

Aanwinst!

Super fijne wasmachine.
Voor zover je blij kunt zijn met een wasmachine, maar ik ben het echt.
Hij maakt weinig geluid, super fijn als je laat wast en er kinderen slapen.
Hij heeft een enorme trommel. Een volle wasmand past er bijna wel in.
De programma’s duren soms wel lang, maar dat is niet erg omdat je zoveel tegelijk kunt wassen.
Super handig dat je kunt aangeven wanneer hij klaar moet zijn, dan kun je daar rekening mee houden bijvoorbeeld als je in de nacht wast.
Ook de korte programma’s doen het prima.
Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Startuitstel is super fijn

Minpunten

• Soms wat lange programma’s

Ivo 01-06-2023

Wasmachine

Geschreven voor: AEG LR7596AD4

Tot nu toe erg blij met deze wasmachine. Stoomfunctie is prettig maar je moet je overhemden wel blijven strijken. Al hadden we ook niet verwacht dat dit wel zo zou zijn. Enige minpunt vinden wij dat bij auto-dose de wasverzachter niet uit kan worden gezet. Het is of beide of handmatig. Dit is het enige wat we jammer vinden, verder zijn wij erg tevreden

Vincenzo 16-05-2023

Een grote slimme reus

Geschreven voor: AEG LR7596AD4

Een geweldige wasmachine. Ik ben er echt superblij mee, hij is zuinig en wast kleding grondig.

Door de connectivity kan ik ook nog eens de wasmachine starten wanneer de zonnepanelen volop zon vangen.

De capaciteit van de machine is enorm, waardoor we meerdere lakens tegelijk erin kwijt kunnen. Een fijne machine voor het gezin dus!

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • WIFI connectivity
  • Zuinig

daveRC 08-05-2023

Nooit meer strijken!

Geschreven voor: AEG LR7596AD4

Nou ja deed ik eigenlijk al niet, maar met de SteamPro functie op deze nieuwe AEG 7000 serie komt je kleding er bijna al gestreken uit de machine. De machine is mooi vormgegeven en is makkelijk bedienbaar met de draaiknop en touch knoppen.

De machine claimt zuiniger te zijn in gebruik van water, energie en wasmiddel. Zelf vind ik het lastig om daar iets over te zeggen aangezien het voor mij niet echt meetbaar is. Wel kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over het wasresultaat. Een van de voordelen om deze machine te kiezen en niet bijvoorbeeld de iets goedkopere LR7596UD4 anderen is de connectiviteit met de smart home. De machine is via de AEG CARE app te verbinden met het internet waardoor je via je telefoon het wasprogramma kunt starten en kunt volgen hoe lang het wasprogramma nog duurt.
Ik hoop dat de AEG 7000 serie LR7596AD4 minstens net zo lang meegaat als zijn voorganger, een Bosch wasmachine die 11 jaar is meegegaan en niet eens stuk is gegaan maar puur is vervanger door een moderner exemplaar met meer functies en mogelijkheden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stil
  • Smart
  • Stoomfunctie

maritepp 05-05-2023

Goede kwaliteit wasmachine

Geschreven voor: AEG LR7596AD4

Wat een verademing deze wasmachine, na een wasmachine van 6kg naar een AEG wasmachine van 9kg. Hij was wel een stukje zwaarder dan mijn vorige. Display ziet er mooi uit. Het oog wil ook wat. De aan en uit knop moet je wel stevig indrukken.
Veel verschillende wasprogramma’s. Je kan de tijd verkorten als je was eerder klaar moet zijn. Ik was eerst wel sceptisch over het autodose systeem, maar erg fijn mijn was komt er fris uit en verspilt niet te veel wasmiddel. Door de proSense technologie, weegt de machine je was en past daar ook het watergebruik op aan. Voor een klein en kort wasje is er een apart programma. Voor even wat kledingstukken opfrissen, die niet erg vies zijn is het stoomprogramma erg fijn.
Al meerdere keren gebruik gemaakt van de bediening via de AEG Care app. In de app is alles in te stellen en te zien wanneer de was klaar is. Scheelt weer een keer naar zolder lopen. Voor mij ook erg prettig dat hij minder lawaai maakt dan mijn vorige machine.

Pluspunten

• Stoomfunctie
  • Automatisch doseren
  • Wifi verbinding met app gebruik

Minpunten

• Zware wasmachine vergeleken mijn vorige