Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble op Kieskeurig.nl.

Eleonore 01-11-2019

2 in 1 en bespaart ruimte!

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Deze aangeschaft vanwege ruimtegebrek en ik wilde toch een kwalitatief goede was/droog combi. Tot zover maakt deze Samsung dat waar en doet wat deze moet doen: wassen en drogen. 6 kilo in droger is ruim en was komt er schoon en droog uit. De diverse programma's zoals kort/outdoor/eco zijn fijn want voor ieder wat wils. Wat verder super is, is dat het geluid heel stil is! Bij mijn vorige wasmachine dacht ik dat we gingen opstijgen. Daarnaast is de vormgeving hypermodern en cool. Love the tunes!:-)

Lianda1967 30-10-2019

Wast perfect en droogt prima.

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ik heb een Samsung was-droogcombinatie (9kg wassen/6kg drogen) gekocht en ben zeer tevreden. De combinatie is ruimtebesparend, wast goed en droogt goed.

Oostland 27-10-2019

Mooi ontwerp veel capaciteit

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

De machine heeft veel capcaiteit en ondanks dat het een wasmachine is wil het oog ook wat en dit is een mooie machine.

Melissat1989 23-10-2019

Super machine!

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Heel fijn apparaat. Super stil en makkelijk in gebruik. De droger droogt oom beter dan verwacht! Het enige wat ik jammer vind is dat de programma’s best lang duren, er is geen kort programma dat op 60 graden kan. Verder helemaal tevreden!

Jørn 07-06-2019

Doet wat ie moet doen voor een fijne prijs

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Vorige maand deze was droog combinatie aangeschaft. Beetje angst of de droger voldoende zou drogen in een combi, maar alle verwachtingen overtroffen. Het apart is stil, eenvoudig in bediening en vooral droog=droog met minimale warmte afgifte aan de omgeving. Door de combi is het apparaat simpel te plaatsen en neemt het duidelijk minder ruimte in beslag dan 2 losse apparaten.

Miriam 04-06-2019

Magnificent Groot!

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Was/droog combinatie met daarbij voldoende ruimte om in 1 keer de waslijn vol te hangen en tegerlijkertijd bijna droge wasgoed te hebben

Erica15 20-05-2019

Stil

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Wat een stille machine, we moeten de zoldertrap op om te horen of hij al klaar is of nog draait (je kan natuurlijk ook op de klok kijken, want hij geeft heel duidelijk aan hoe lang het programma nog duurt..).

Annetteb 01-05-2019

Top machine!

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Brandschone was, droogt erg goed. Fijne machine met veel mogelijkheden, zonder dat dit de gebruiksvriendelijkheid in gevaar brengt. Die is namelijk erg helder, intuïtief. Handleiding is duidelijk, mocht je die nodig hebben. De machine is stil, soms even bij centrifugeren dat je het heel even, maar vaag, hoort. Opmerkelijk is dat bij het drogen de omgeving niet bloedheet wordt, heel prettig!

ARo 01-05-2019

Inbouwmaat niet volgens specificatie

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Dieptemaat van voorkant glasdeur tot achterzijde is 69,5 cm. en geen 65 cm.
hierdoor bouwwerkzaamheden moeten verrichten i.v.m. sluiten van kastdeur.
Machine werkt voor de rest prima.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Bediening makkelijk

Minpunten

• Maatvoering i.v.m. inbouw

Pinkobell 30-04-2019

Duidelijke handleiding, drogen is even uitpuzzelen.

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Een hele fijne was/droog combinatie. Enige minpuntje is dat ik even moest uitproberen hoelang het drogen moest omdat er geen kastdroog/strijkdroog etc optie is. Uiteindelijk wel gelukt en verder geen minpunten aan te merken!! Duidelijk en werkt tot nu toe goed!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen kastdroog/strijkdroog opties

Josefien 29-04-2019

Supermachine

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ik heb deze machine net gekocht en ben er erg tevreden mee. Grote deur, je kunt er makkelijk bij, erg stil en wast superschoon....dus zeer tevreden

Michel 24-04-2019

prima was/droogmachine

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Een mooie was/ droog machine. neemt weinig ruinte in beslag omdat het was en droog in 1 is. ,s morgens je was erin en als je klaar bent met werken is het schoon en droog :-)

Babs079 27-02-2019

ideale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Onwijs fijne was-droog combinatie. Hier voor hadden wij er een van een goedkoper merk maar deze is echt 100x beter en fijner en stiller.

Pascalle91 28-01-2019

Goed werkende wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ik heb de was-droogcombi nu een aantal dagen en hij werkt fantastisch. Al eens eerder een combi gehad die niet goed droogde. Zojuist een snelle was (55min) plus een katoen droogrogramma (4uur) gedraaid en de was kwam er perfect schoon en droog uit. Het duurt langer dan een gewone losse droger maar voor ons (tweepersoons huishouden) maakt dat niet veel uit. Bovendien ziet de wasmachine er ook nog eens fantastisch uit!

Wim K 26-01-2019

Super wasmachine/droger

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Nadat mijn oude B merk wasmachine de geest gaf ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Ik kwam een goede aanbieding van deze wasmachine/droger tegen en heb hem gelijk besteld.
Wat een verschil! De wasmachine is stil, bij centrifugeren trilt het huis niet meer mee en qua bedieningsgemak: een kind kan de was doen.
Wassen en drogen kan in één keer, vindt ik ook wel een belangrijk iets.

Klaas 54 04-01-2019

Samsung was/droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ik was nu 2 weken met deze machine en hij is makkelijk in de bediening en de goedkoopste in gebruik in zijn soort! Bovendien droogt hij ook goed... dat was nog de vraag voor mij..
Super machine... ook hoe hij er uitziet.. een oprechte aanwinst!!

Klaas_ 02-01-2019

Fantastisch machine

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ik heb de wasdroger 3 weken geleden gekocht en ben er erg blij mee...ziet er futoristisch uit en wast super!!

Daan86 05-12-2018

Super Wasdroogcombi

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Onlangs een wasdroom combinatie van Samsung aangeschaft. Het gaat hier om een eco bubble model. Wat een super apparaat.
Meestal werkt de droog functie op combinaties niet zo goed maar dit apparaat kan hier prima mee overweg.
Plus punten: Stil / zuinig / droogt goed
Min punten: Geen

Solmaz 02-12-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Heerlijk om nu de was vouwklaar uit de machine te halen...veel opties en zooooo stil.
Ik moet echt een paar keer kijken want je hoort hem echt niet

Iclal 26-11-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung WD90J6A00AW/EN EcoBubble

Ruime wastrommelc(9kg) wast erg schoon en zuinig! Veel was programmas, erg blij met deze aankoop en zou deze aan eeen ieder aanraden