Bosch WDU28540NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WDU28540NL op Kieskeurig.nl.

margreet 18-02-2020

fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

wat een heerlijkheid. Kleine wasjes, grote wassen, het maakt niet uit.
Met deze combinatie is voor elke was een programma.
ik gebruik hem nu 3 maanden, heb de handleiding er wel een poosje bij gehouden want er zitten zoveel programmas op. Hij is ontzettend stil. Zodra hij klaar is maakt hij een kort seintje. de droger gebruik ik eigenlijk alleen met handdoeken. Heerlijk om ze in de was te doen er ze er droog uit te halen! toch fijn voor de enkele wassen die ik wil drogen deze machine een droogfunctie heeft. Lekker makkelijk 1 machine. droogt zoals het hoort!
ik ben zeer te spreken over deze droogcombi. Hopelijk ga ik er lang plezier van hebben. Via de bosch site de wasdroog combi geregistreerd. Maar of ik nu moter garantie heb? Als ik deze probeer aan te vinken vernieuwt de pagina alleen.. Op de flyer die bij de wasmachine zat stond dat je via de post een garantiebewijs ontvang van je machine.. deze heb ik nooit gehad, dus ik ben bang dat mijn aanmelding niet goed is gegaan. Let hier dus op zodat je wel die 10 jaar moter garantie krijg! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruud Overdorp 30-08-2019

Veel in 1 (keer)

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Wij zijn een huishouden van 2 volwassen personen. Wij konden geen wasmachine EN wasdroger plaatsen in ons nieuwe huis, dus werd het een combi was/droger van Bosch. Niet zomaar een keus, want er zijn diverse goede merken met de juiste prijs. Echter, deze Bosch springt er met kop en schouder ver boven de concurrentie uit.
Ruime was-en droog keuze en wij doen de was (alle was) in één dag. Ideaal voor 2 persoonshuishoudens, denk dat bij meerdere personen de machine meer moeite heeft, maar voor mij: BOSCH, er bestaat geen betere!

Pluspunten

• mooi design
  • veel keus in programma
  • zelfreinigend
  • stil,...zeer stil
  • die 7 tot 10 kg in 1 keer

Minpunten

• beddegoed niet altijd in 1 cyclus helemaal droog.
  • verder geen minpunten ontdekt

Tien 24-08-2019

2 in 1 - Ideale ruimtebespaarder met perfect apparaat.

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Ideaal apparaat wast zeer goed en droogt zeer goed.
2 in 1 dus een apparaat minder in huis - dat wil toch iedereen.
Perfecte oplossing.

Pluspunten

• Wast zeer goed en droogt zeer goed.

Minpunten

• Geen - is zeker de prijs waard.

Jos Banken 15-06-2020

Ruimtebesparend, stil, niet kreukloos

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

We zijn na een aantal weken best tevreden. Hij is zeer stil, de programma's zijn makkelijk te programmeren en vooral hij bespaart veel ruimte. Enig nadeel tot nu toe is dat bij een cobinatie was-drogen de was nogal gekreukt is. Om dit te voorkomen doe je eerst de was en stel je daarna het kreukherstellende programma in. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linda 30-05-2020

Prima!

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Prima apparaat... moet 'm nog een beetje leren kennen... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marianne 14-05-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Onze 21 jaar oude Bosch wasmachine had na al die jaren intensief gebruik de geest gegeven. Uiteraard weer voor een nieuwe Bosch gekozen. Dit keer een was/droog combinatie. De machine doet wat hij moet doen: wassen en drogen! Zo fijn dat ik een hele kamer in mijn huis weer terug heb, er hing namelijk altijd wasgoed te drogen. De automatische spoelfunctie van het stoffilter en de trommelreinigingsoptie maken dat er eigenlijk geen omkijken is naar deze machine. Er is een programma voor elke situatie, dus of je nu alleen wilt wassen, drogen of een combinatie, alles kan! Het kost wat, maar je krijgt er ook echt wat voor. Stiekem blij dat de oude wasmachine het begaf...

Pluspunten

• Fluisteroptie en eco-optie
  • Programma's die te combineren zijn
  • Wassen én drogen!
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Prijzig

Luuk 08-03-2020

Top wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Wat wil je nog meer geen was meer in de droger gooien. Gaat van huis en je komt terug en alles is schoon en droog. En de wasdroogcombinatie staat naast mijn slaapkamer en ik kan ook rustig gaan slapen en de machine aanzetten want hij is zo stil. Zou hem iedereen aanraden Duitse kwaliteit voor een goede prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marc 10-11-2019

perfect gewassen en gedroogde kleding

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Hij wast goed en vooral stl, we wonen op een appartement.Combinatie met drogen is een must. makkelijke bediening via tiptoetsen en display en daarbij een mooie trommelverlichting [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lm saly 31-10-2019

wassen en drogen in een

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

mooie stille machine die erg schoon wast.Jammer dat de droger niet te veel kan hebben,anders is het niet droog [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lydia 23-10-2019

mooie ruime wasmachine met touchscreen knoppen

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

geweldig mooi wasmachine met was/droog functie,maakt een heel bescheiden geluid tijdens het wassen,heeft veel progamma,s

Pluspunten

• stille motor
  • veel progamma,s

Minpunten

• drogen niet te grote hoeveelheden

DMSterman 26-07-2019

Bijzonder fijne, zuinige machine

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

De Bosch WDU28540NL, Serie 6 Was Droogcombinatie is een bijzonder fijne machine waarmee wij vermoedelijk jaren mee toe kunnen, de was ruikt heerlijk fris en de droogfunctie duurt bij juiste keuze van programma, helemaal niet zo lang. De was dient nog te worden uitgehangen en voelt bijzonder zacht aan, zonder daarvoor een wasverzachter te gebruiken. Er is een trommelverlichting aanwezig wat écht een buitengewone luxe is voor ons washok. Het touchscreen biedt vele opties waaronder een pauze functie om tussentijds was toe te voegen(!) en wanneer de handleiding wordt doorgenomen, biedt de machine bijzonder veel mogelijkheden teneinde een korte, snelle, intensieve- of een zuinige was te kunnen draaien. De keuze voor drogen met of zonder strijkfunctie is voor ons sowieso al een noviteit. Wel duurt het dan enkele uren eer de was klaar is, echter strijken is an sich dus niet meer noodzakelijk. Zelf gebruiken wij deze optie (nog) niet. De grote trommel biedt volop ruimte voor een huishouden met 2 of 3 koters, dus men kan de lol op. De machine is fluisterstil en erg zuinig, zowel met stroom- alsmede in watergebruik. Wij hebben in de keuken reeds 5 Bosch apparaten en derhalve hebben wij ook gekozen voor een Bosch was-droogcombi. Het merk biedt goede garanties en staat daarnaast garant voor esthetisch design, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Deze machine hopen wij de komende 10-15 jaar zonder problemen te kunnen gebruiken. Een absolute aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lie B 16-07-2019

Fantastisch wasdroogcombi machine

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Ik vind het een super product. Niet alleen het mooi ontworpen is maar ook gebruiksvriendelijk en super stil. Hij wast schoon en alles komt droog uit de machine.
Ook wanneer je het zonder de drogerfunctie gebruikt, komt de was bijna droog uit. De trommelverlichting is ook een super mooi en functioneel luxe.
Als ik toch een minpuntje moet zoeken dan is het de lange duur van ECO programma voor katoen. Het duurt in totaal ongeveer 8 uur. Maar het is zeker de moeite waard omdat je handdoeken heel zacht en fluffy eruit komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 10-07-2019

Perfect: alles in één!

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Alles in één is prettig, vooral in een kliene ruimte. Droger wordt wel erg warm en centrifugeren maakt meer geluid dan ik dacht. Verder een prima maschine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wieland 01-03-2019

Goede was/droog combinatie

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Bij aanvang centrifugeren schud de machine hevig ook bij kleine wasjes. Geen afzondeerlijke keuze mogelijk voor de droog functie.

Wieland 28-02-2019

Goede was/droog combinatie

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Uitsluitend droog functie kiezen is niet mogelijk.
Bij aanvang centrifugeren schud de machine hevig ook bij kleine gecombineerde was

ikhebeenreviewgeplaatst 15-09-2018

perfect

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

Perfecte was/droogmachine, het all in one programma zorgt dat de was er droog uitkomt en het is super makkelijk te bedienen

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • goed droog

Minpunten

• prijs, maar fair

De Krulstaart BV 29-06-2018

Stoere uitstraling, handig wassen en drogen ineen!

Geschreven voor: Bosch WDU28540NL

makkelijk voor in de stal, vuile was hoeft niet meer mee naar binnen en ligt 's morgens weer schoon klaar!