Siemens WM16T420NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16T420NL op Kieskeurig.nl.

9,1

ajobse 12-11-2018

A bit noisy, but washes and dries well

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

It's noisy when tapping water, much more than our previous machine. Programs seem to take longer also, but the result is good.

Dante Riepe 17-04-2018

SIEMENS WM16T420nl WASMACHINE

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

HEB deze wasmachine nu 2 weken in gebruik en ben er erg over te spreken was is super wit en schoon dus waar voor je geld

Pluspunten

• korte wasprogramma
  • energie zuinig
  • stil bij wasen en centrifuge

Lourence van der Linden 06-04-2018

Stoer uiterlijk en een duidelijk gebruikspaneel

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

- Ging voor een Bosch maar werd Siemens, ook vanwege de aanbieding.
- Het apparaat ziet er modern uit en heeft een geweldig gebruiksgemak. De uitgebreide wasprogramma's laten niets te wensen over. Heb hem nog maar net maar heb het gevoel of dat ik hem al jaren in huis heb.
Last but not least.. het wasresultaat is ook voortreffelijk en alles op een zeer acceptabel geluidsniveau!

Pluspunten

• comfortabel gebruiksgemak
  • stevige ophanging van deur

ron 15-04-2018

geluidsarm en zeer droge was

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Door de uitstekende ervaringen van kennissen overgestapt op Siemens. De lage prijsklasse heeft geen enkele invloed op de kwaliteit van het wassen. Was komt er bij droog uit door de hoge toeren van 1600 en het apparaat staat op zolder naast de slaapkamer maar produceert nauwelijks geluid zodat we in de daluren kunnen wassen. De verkorte wascyclus heeft geen enkele invloed op de waskwaliteiten. Dus een aanrader.

Pluspunten

• toeten, dorege was
  • verkorte wascyclus
  • geluidsarm

Minpunten

• had hem eerder moeten kopen

Myrthe 09-03-2020

Mooie look, grote trommel, heel zacht

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Binnen de 4 jaar ging onze whirlpool wasmachine (onrepareerbaar) kapot en Whirlpool "was niet thuis". Toen hebben we gezocht op consumentenbond en kieskeurig.nl en op basis hiervan kwamen we uit op de Siemens WM16T420NL. Een grote trommel/ 8 kg, passend bij een groot (sportend) gezin (3 kinderen). Het feit dat hij zo stil is, speelt ook mee in de aankoop. Mijn man zijn werkplek is ook op zolder, zo kan hij geconcentreerd blijven werken en kan de was gewoon draaien. De was komt er goed droog uit. Ik moet nog uitzoeken hoe ik kan instellen dat hij niet altijd op 1600 toeren hoeft te centrifugeren ;-). Fijne wasmachine, gekocht bij Sterk Witgoed, prettige mannen.

Pluspunten

• Zacht/ geruisloos
  • grote trommel/ 8 kg

Minpunten

• nog niet ontdekt!

Angelo 22-02-2020

De Super A+++ en stille Siemens WM 16T420 NL wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Na veel surfen op het net gekozen voor deze Siemens WM16T420NL. Ik heb zelf al een warmtepomp droger van Siemens waar ik dik tevreden over ben. Wel naar andere merken gekeken maar deze was machine lijkt mij prijs/kwaliteit verhouding een goede keus. Mijn vorige wasmachine kon maar tot 1400 toeren centrifugeren deze machine gemakkelijk in te stellen tot 1600 toeren. De wasmachine is verder heel makkelijk te bedienen en de was komt er heerlijk schoon en droog uit de machine! Al verscheidene wassen gedraaid en ik ben echt superrrr tevreden vandaar een dikke 10 👍🏻👊🏻Echte aanrader dus maar je moet zelf weten natuurlijk. Wat je keuze ook zal zijn ik wens je een fijne dag en veel was plezier 😉

Pluspunten

• Energie zuinig A+++
  • Makkelijk in te stellen
  • Stille wasmachine: wassen 48dB centrifugeren 74dB
  • Goede prijs / Kwaliteit

Minpunten

• nog niet ontdekt

CCT 13-02-2020

Een goede degelijke wasmachine voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Deze Siemens gekocht op basis van goede recensies en nette prijsactie. Veel bruikbare wasprogrammas, Doet zijn werk stil. Iets grote vulopening werkt erg fijn. 8KG capaciteit fijn voor klein gezin, net iets meer ruimte dan een standaard 7kg.

Martin 05-01-2020

Voldoet aan onze verwachtingen

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Voldoet aan onze verwachtingen en heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annita 11-10-2019

Beoordeling Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe Siemens wasmachine. Hij is stil vergeleken met mijn vorige apparaat. Wast goed en heeft veel keuzemogelijkheden. De eco-stand vind ik ook erg fijn!

Ton 25-09-2018

Prettig verrast

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

Vergeleken met de oude Siemens-machine: geluidsarm, eenvoudige bediening, grote vulopening, meer toeren bij centrifugeren enz.

peter 20-04-2018

goede service

Geschreven voor: Siemens WM16T420NL

goed product wast naar behoren ,en de was komt er goed droog uit. alles en een goede uitbreiding van mijn siemens verzameling