Miele WCE770 TDos Wifi - Reviews

Best Reviewed - december 2018
Type/soort
wasmachine
KiesGroen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCE770 TDos Wifi op Kieskeurig.nl.

H 04-10-2018

Super stil

Geschreven voor: Miele WCE670

Fantastische machine die buitengewoon stil zijn werk doet. Ook het twindos systeem is ideaal. Geen gedoe meer met zeep in het bakje.

Pluspunten

Minpunten

• Twindos zeep vrij duur

José 09-02-2019

mooi apparaat van Miele

Geschreven voor: Miele WCE670

Deze Miele wasmachine bevalt super!
Vroeger had ik ook een Miele wasmachine, daarna een ander merk. Ik ben blij, dat ik nu weer een Miele heb,
Hij is bijna geruisloos, heeft veel programma's en mijn was is nu veel witter.
Bovendien is deze wasmachine veel degelijker wat de materialen betreft

Pluspunten

• de vele keuzemogelijkheden
  • duidelijke bediening

Bastiaan 09-02-2019

Prima wasmachine maar toch jammer

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

Na goed geïnformeerd door Miele gekozen voor dit type wasmachine. Jammer dat de wifi connectie zo slecht werkt. Dit mach je toch wel verwachten van zo een merk en prijs. Zonder wifi connectie zou beter zijn. Functioneert verder goed. En de tijd moet uitwijzen of hij lang mee gaat en dus zijn naam eer aan doet.

Pluspunten

• Dozer systeem
  • Licht in trommel
  • Uiterlijk

• Werking Wifi + app

Sylvia 26-01-2019

Fijn wasmachine

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

Makelijke bediening met een goed was resultaat handig doseer systeem min puntje de app is lastig in te stellen het ons nog niet gelukt

Pluspunten

• Makelijker bediening

Minpunten

• De app voor Wi-Fi is lastig in te stellen

Rosanne 25-01-2019

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

Mooie wasmachine met goed wasresultaat. Twindos is ideaal, doseren/kopen van wasmiddel is niet meer nodig. Ook de acties van het eerste half jaar gratis wasmiddel en 200 euro retour bij aankoop zijn leuk!

Pluspunten

• Twindos
  • Acties bij Miele
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Leeg twindos systeem na ongeveer 25 wasbeurten

Silvia 04-01-2019

Heel erg stil, ruime trommel

Geschreven voor: Miele WCE670

Een miele wat je van een miele verwacht...betrouwbaar, degelijk en deze vind ik high tech... Je betaald iets meer maar dan heb je ook Miele!
Ik ging vooral voor een stille machine en dat is hij zeker. Je hoort hem nauwelijks. Het twin dos wassysteem vind ik erg makkelijk. Was erin, aanzetten en verder niets. HIj voegt zelf het wasmiddel toe.
Ik kreeg na enkele wasbeurten al een melding dat ik het twin dos systeem moet reinigen. Daarvoor heb ik bij Miele een produkt moeten aanschaffen voor 11,95 excl. verzendkosten. Deze is nu onderweg. Voor elke wasbeurt krijg ik nu die melding, hopelijk is dat na de reiniging (de slangen moeten gereinigd worden) verholpen en is het een tijd niet nodig.
Verder een geweldige machine!

Pluspunten

• Stil, degelijk, ruim, uitgebreid.
  • twin dos systeem, geen wasmiddel meer toevoegen.

Minpunten

• twin dos systeem moet snel gereinigd worden

T. 28-12-2018

Erg stil, goede inhoud voor gezin van 4

Geschreven voor: Miele WCE670

Wij zijn voor weer een nieuwe Miele gegaan vanwege goede ervaringen met de vorige. Nu 8 kg inhoud ipv 6 en dat met je wel. Machine is erg stil. Tot nu toe alleen korte wasjes gedaan omdat de standaard wastijd vrij lang is.
Vorige machine had 1600 toeren en deze 1400. De opmerking van de verkoper dat de oude 1600 het nieuwe 1400 is, klopt niet. Deze 1400 centrifugeert significant minder goed dan de 1600 van de oude machine.

Pluspunten

• lage geluid
  • gemak van Twindos

Minpunten

• 1400 toeren geeft vochtiger was dan 1600
  • lanhe wastijden

Esther 23-12-2018

Super stil

Geschreven voor: Miele WCE670

Lang getwijfeld of ik weer ging voor de Miele of een ander merk, maar uiteindelijk blij dat ik toch weer de Miele gekocht heb. Het apparaat is superstil. Het gewone programma duur wel lang (21/2 uur), maar er is ook een kort programma. Uiteindelijk voor de twindos gekozen omdat je zodoende nooit te veel wasmiddel gebruikt. De machine weegt de was en kiest zelf de hoeveelheid wasmiddel. Je kan ook je eigen wasmiddel gebruiken als het niet bevalt.

Pluspunten

• Stille machine
  • Prijs/ kwaliteit
  • Trommel en ombouw van roestvrijstaal

Jois 07-12-2018

simpele bediening

Geschreven voor: Miele WCE670

We hadden ons voorbereid en ons gericht op twee merken. De Miele was wel iets duurder maar had voor ons het meest te bieden.

Pluspunten

• zeer stil
  • borstelloze aandrijf motor
  • twindos systeem (lijkt duurder maar is het niet)
  • gemakkelijke bediening (wel even wennen)
  • energie vriendelijk

Minpunten

• de handleiding is slecht geordend.

ikke 15-10-2018

Zeer stille zuinige machine

Geschreven voor: Miele WCE670

Hele fijne wasmachine die makkelijk in gebruik is. De was komt er schoon en fris uit met het twin dos systeem. Zeer energie zuinig en heel stil

Pluspunten

• zuinig
  • makkelijk in gebruik
  • heel stil
  • overzichtelijke programma's

Minpunten

• prijs

anja 18-08-2019

zuinige en stille wasmachine

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

Mooie en stille en zuinige wasmachine en heel fijn met twin dos.geen vies doseringsbakje meer.gebruikt minder water en fijn is ook de app om te zien hoelang de machine nog nodig heeft.

Pluspunten

• zuing
  • twindos

J. Tromp 10-08-2019

Claimnr. 181482 Veel mogelijkheden en gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Miele WCE670

Was al 57 jaar met Miele en zou geen ander meer willen. De eerste wasmachine kocht ik in 1962 en werd na 23 jaar vervangen. De eerste droger kocht ik in 1970 en werd na 20 jaar vervangen, niet omdat deze stuk was maar omdat we door verhuizing een condens droger nodig hadden. Na 20 jaar ging deze droger stuk en moest dus weer vervangen worden. Hoewel de 2e wasmachine na 35 jaar nog steeds prima werkte, besloten we toch maar meteen ook een nieuwe wasmachine aan te schaffen. Mijn moeder waste al in een houten waskuip van Miele voor een gezin van 10 personen en hij deed het altijd. En onze dochter gebruikt ook weer een Miele wasmachine en droger.

Pluspunten

• sterk en vertrouwd

Minpunten

• iets duurder

C Wolfswinkel 18-05-2019

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: Miele WCE670

Altijd Miele gehad en ik wil nooit meer anders.Mijn ervaring is dat Miele een zeer lange levensduur zonder problemen.

Pluspunten

• Automatische zeepdosering
  • Uitgebreide programma s

Minpunten

• Zeer korte programma,s ontbreken

Jef 06-05-2019

Stille prettig te bedienen machine

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

Degelijke machine zoals je van een Miele verwacht. De machine is stil vast goed en de app werkt ook fijn. Het enige wat mij stoort is dat de ring rondom het kijkglas van de trommel niet verchroomd is.

• Degelijk
  • Strak design
  • Te bedienen vanaf de app

Minpunten

• Geen verchroomde deur

Melanie Ventevogel 09-03-2019

Ideale wasmachine

Geschreven voor: Miele WCE770 TDos Wifi

De wasmachine pakt zelf zijn hoeveelheid wasmiddel dus doe je er lang mee! Kan veel verschillende beurten draaien ook korte was van 20 minuten ideaal! Wat ik ook fijn vind is dat je kan instellen wanneer de machine aan gaat, bijvoorbeeld als je gaat werken kan je de machine instellen dat die over een paar uur aan gaat en klaar is als je thuis komt.

Pluspunten

• Eigen wasmiddel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• De machine blijft piepen als die klaar is

miele fan 30-01-2019

top machine!

Geschreven voor: Miele WCE670

We hebben deze machine nu een aantal weken in ons bezit en ik vind het een geweldig apparaat! Hiervoor hadden wij een AEG waar ik ook tevreden over was maar deze Miele is toch wel veel beter . Hij is super stil, ook met centrifugeren. Ik heb vele programma`s geprobeerd en vooral de programma`s katoen, Donker wasgoed, Automatic en expres werken naar volle tevredenheid. Ook het was resultaat is verbluffend goed. Zelfs lastig te verwijderen fruitvlekken zijn er op 60 graden helemaal uit.
kortom, vol lof!

Pluspunten

• stil
  • uitstekend wasresultaat
  • tijdsduur programma vaak korter
  • automatisch doseren
  • stabiel

Minpunten

• niet kunnen vinden

Cathy 28-01-2019

Strakke uitvoering

Geschreven voor: Miele WCE670

Altijd een Miele wasmachine gehad, dus na 15 jaar trouwe dienst van mijn oude machine was de keuze niet moeilijk om weer voor een Miele te kiezen.
Deze machine wast super stil, en schoon.
De automatische zeepdosering vind ik een uitkomst.
De wasmachine weegt de kilo’s, die in de machine gaan, en doseert exact de hoeveelheid te gebruiken wasmiddel.

Pluspunten

• Super Stil
  • Schoon
  • Energie zuinig
  • Automatische zeepdosering

Anouk 22-01-2019

Toch weer een Miele

Geschreven voor: Miele WCE670

Na 23 jaar een miele te hebben gehad die nooit kapot is geweest ben ik weer voor een miele gegaan. Hij was iets duurder (1199€ met een half jaar gratis wasmiddel )maar de betrouwbaarheid heeft de doorslag gegeven. Mooie uitstraling ook en ondanks dat er heel veel functies op zitten is hij toch eenvoudig te bedienen,je hebt extra zuinige programma’s die duren vrij lang maar er zit ook een kort programma op en dat duurt maar 20 min ideaal voor iets was tussendoor snel gewassen moet worden. Twindos vind ik erg fijn je weet namelijk zeker dat de hoeveelheid wasmiddel altijd goed is en de witte was is echt witter.
Ik ben heel tevreden een echte aanrader

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen ondanks vele functies
  • Geruisloos en schone was

Anouk 19-01-2019

Toch weer een Miele

Ik ben heel tevreden een echte aanrader

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen ondanks vele functies
  • Geruisloos en schone was

Eddy Dijkstra 03-01-2019

Grote trommel, veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Miele WCE670

Na 22 jaar trouwe dienst begaf onze Miele wasmachine het. Logische keus was dus om weer een Miele te kopen. We hebben voor dit type gekozen omdat de trommelinhoud genoeg is om een flinke was te doen, zuinigheid, gebruiksvriendelijk (TwinDos systeem), veel wasopties. Ook is dit apparaat gunstig geprijsd, zeker nu met de actie 200,- terug en een half jaar gratis wasmiddelen. Al met al: een perfect apparaat die doet wat je er van verwacht.

Pluspunten

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteitsverhouding
  • Inhoud trommel
  • Op dit moment met gunstige actie