Miele WCE770 TDOS WIFICONN@CT - Reviews

Rita 06-10-2018

Goede wasmachine maar voldoet niet aan alle verwachtingen

Weer een Miele wasmachine gekocht om dat 2 voorafgaande zeer goed bevielen en lang meegingen. Voor dit type gekozen omdat het Wifi had en wij graag met afstandsbediening de spoelstop wilden bedienen. Helaas blijkt dit niet mogelijk.
Je kunt eigenlijk de wasmachine alleen bij de start instellen en opstarten via je telefoon. Dit gebruik je niet, want dan sta je naast de machine om de was erin te doen.
Miele Nederland zegt op update van de software te wachten die dit probleem zou kunnen verhelpen, maar heeft geen idee op welke termijn dit gaat gebeuren. Voorlopig waren wij dus met een goedkopere machine net zo goed uit geweest.

Pluspunten

• Twindos bevalt ged, kosten nog niet duidelijk.
  • helpdesk Miele reageert snel

Minpunten

• Wifi werkt niet volledig
  • display: instellingen tijdens was niet te zien.
  • gebruiksaanwijzing wb wifi sumier

herman 19-09-2018
  • Product gekregen

fantastische wasmachine

nadat mijn vorige samsung binnen 5 jaar kapot ging (losgescheurde motorsteunen) eindelijk gekozen voor een miele. Wat een feest. Alles zoveel degelijker, goed beveiligd etc en vooral: heel stil en trillingsarm. De machine staat op een houten ondergrond maar je hoort en voelt hem nauwelijks. Ik heb de meebestelde trillingdempers teruggestuurd, absoluut niet nodig.

Pluspunten

• zeer stil
  • duidelijk en gebruiksvriendelijk
  • wast super

Ruud 08-09-2018

Miele twindos WCE770WCS

Door eerdere ervaringen met meerdere Miele producten waaronder mijn vorige wasautomaat die ik 23/24 jaar zonder problemen gebruikt heb,hebben wij wederom voor de wasautomaat van Miele gekozen.De service is uitstekend en de producten uitstekend.Het kost misschien wel iets meer dan andere merken maar goedkoop is duurkoop en als ik wederom 23 jaar mag genieten van deze machine dan mag het best iets meer zijn.

Kelly 10-08-2018

Super machine!

Ik heb deze wasmachine kunnen testen via reviewclub en wat ben ik er blij mee! Hij is zo makkelijk in gebruik en vooral ook via de app van Miele. Ook de extra functies vind ik erg handig. Deze wasmachine zou iedereen eigenlijk moeten hebben!

Pluspunten

• Miele app
  • Veel programma’s

A. Spruijt 25-04-2018

Gebruiksvriendelijk & zuinig

De WCE 770 wasmachine van Miele hebben we uitgekozen omdat we op zoek waren naar een wasmachine die wat stiller en zuiniger was dan onze huidige wasmachine. Dat is deze wasmachine zeker! Door het TwinDos doseersysteem hoef je niet meer na te denken over de hoeveelheid wasmiddel er moet worden toegevoegd en op basis van het gewicht van je gevulde wastrommel gebruik je nooit meer wasmiddel dan nodig. De TwinDos flessen zijn erg makkelijk en knoeivrij te installeren. De verschillende wasprogramma's zijn ook gemakkelijk in te stellen via het overzichtelijke display en doordat er verlichting in de trommel zit, wordt er nooit meer een sok vergeten. Via de app kun je de voortgang van het wasprogramma volgen en krijg je een push bericht wanneer je was klaar is, welke ook erg gebruiksvriendelijk is (nadat het instellen eenmaal is gelukt). Wasverzachter is ook gemakkelijk toe te voegen via caps, al zijn deze wel wat prijzig; wij kiezen er dan ook voor om regulier wasverzachter toe te voegen, wat ook prima werkt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Verlichting in trommel
  • Zuinig

Minpunten

• Dure caps voor wasverzachter
  • Kleine voorwerpen kunnen in de deur blijven steken
  • Niet alle functies van de app werken

Melanie H 19-04-2018

Grote wasjes... Kleine wasjes...

Miele... Immer besser.... Duitse degelijkheid. Precies alles wat deze wasmachine is. De degelijkheid zie en voel je overal aan af. De gladde binnen trommel.. stevige deur noem maar op. De grote 8kg verlichte trommel is enorm handig voor grote gezinnen. En erg handig wanneer je de wasmachine zoals wij op een donkere plaats in een kast hebt staan. In de avond en nacht de was aanzetten is geen enkel probleem. De wasmachine is enorm stil zodat deze geen overlast geeft. En na de centrifuge is de was zo droog dat deze binnen ommezien buiten of in de droger geheel droog is. Ook het anti kreuk programma zorgt ervoor dat je was na dat het programma klaar is niet gekreukt uit de machine komt. Het twindos systeem zorgt ervoor dat altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel wordt toegevoegd. In het zeepbakje kun je speciale caps plaatsen voor bijvoorbeeld wol was. Hierdoor komt deze zo zacht uit de machine dat je bijna afvraagt of deze nieuw is. Je kunt ook heel eenvoudig de machine met een app op afstand bedienen. Handig als je wilt dat je was klaar is als je thuis komt. Een grote diversiteit aan programma's zorgt ervoor dat je eenvoudig alle soorten was op een kinderlijk eenvoudige manier kunt doen. aanrader?? Zonder twijfel!!!

Pluspunten

• Grote verlichte trommel voor 8kg
  • Enorm stil
  • Twindos wasmiddel doseer systeem
  • Programma pauzeren om was bij te voegen
  • Eenvoudig in gebruik en ultra degelijj

Minpunten

• Veel eerder moeten kopen