Siemens iQ500 WM14T6H9NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T6H9NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BZ 23-08-2018

Gode machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

De wasmachine zieg er geavanceerd uit en werkt ook nog eens makkelijk. De menu's zijn eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Ziet er geavanceerd uit

Erik 09-06-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

Fijne wasmachine met simpel werkend display en dosering van wasmiddel. Nu al kan ik niet meer zonder de verlichte trommel, wat is dat handig! Voor iemand die houdt van touchscreen absoluut een aanrader. De was komt er erg droog uit. Aanrader!

Joyce 28-04-2018

fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

Het is even wennen want ik heb 10 jaar lang een simpele AEG wasmachine gehad en nu sinds 18 april een siemens I-DOS
echt super ideaal dat hij zelf doseert maar je kan ook alles zelf nog instellen, zit wifi op wat het op afstand wel weer makkelijk maakt, hij weegt van te voren de was en doseert aan de hand daarvan het wasmiddel. en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken. ik ben er iig zeer tevreden over en zou iedereen deze wasmachine aan raden

Pluspunten

• maakt amper geluid
  • doseert zelf wasmiddel

H. Mulder 25-04-2018

prima keus

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

veel wasprogramma's mogelijk, bijna te veel, maar voor de fijnproever is dit een ultieme luxe. voor een gemiddeld gezin laat je hem toch snel op het favoriete programma staan. de automatische wasmiddel dosering is superzuinig maar de was wordt toch mooi schoon en ruikt fris. hij centrifugeert de was goed droog en de machine is stil en kan veel was aan. jammer dat de display moeilijk leesbaar is als de zon er op schijnt.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• leesbaarheid display

vriewa 20-04-2018

Handig apparaat om te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

De vorige wasmachine van Siemens heeft 22 jaren zonder onkosten gedraaid. We gaan ervan uit dat de nieuwe machine dezelfde kwaliteit zal hebben. Zonder Siemens wasmachine geen

Pluspunten

• betrouwbaar
  • lange levensduur
  • Altijd Siemens

Minpunten

• geen
  • geen

Peter 19-04-2018

Grote opening

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

Fantastisch apparaat. Erg stil, grote opening en super handig i-DOS systeem.
Ik ben er helemaal tevreden mee.

Pluspunten

• Grote opening
  • Stil
  • i-DOS
  • WIFI

Amber Jansen 15-04-2018

Voor blinden goed bedienbaar via HomeConnect op de iPhone

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

De meeste moderne huishoudapparaten zijn tegenwoordig voorzien van aanraakschermen die voor blinde gebruikers erg lastig te bedienen zijn. Er zijn nog wel apparaten met knoppen, maar die beschikken vaak niet over de nieuwste snufjes.
Gelukkig biedt Siemens/Bosh de mogelijkheid om via HomeConnect veel van hun apparaten met de iPhone of een Android toestel te bedienen. Nu is de iPhone van apple voorzien van een ingebouwde spraak (Voice Over) waardoor de meeste apps goed te gebruiken zijn voor visueel gehandicapten. HomeConnect is zo'n app dat standaard al goed werkt met Voice Over. Er zijn nog wel wat schoonheidsfoutjes, maar daar ga ik de ontwikkelaars nog wel een mailtje over sturen.
Met deze app kan ik mijn Siemens wasmachine helemaal bedienen, programma's kiezen, instellingen wijzigen, en de status bekijken van het apparaat en het programma.
De wasmachine zelf is degelijk met een ruime trommel met verlichting (als je daar wat aan hebt :) ), een ruime deuropening, en diverse wasprogramma's die voor alle situaties wel een oplossing bieden. Zelf de hoeveelheid wasmiddel en/of wasverzachter bepalen is niet meer nodig dankzij iDos. Hij weegt ook je was en gebruikt dit om de dosering van het wasmiddel en de hoeveelheid water te bepalen. Hij heeft ook een eco-stand en kan de wastijd ook inkorten met hetzelfdde goede resultaat; natuurlijk kost dat dan wel weer iets meer energie. Maar het is handig dat het kan. De mogelijkheden zijn te veel om hier allemaal te benoemen, maar het resultaat van de was is tot nu toe altijd geweldig. Volgens mij heb ik tot nu toe altijd teveel wasmiddel gebruikt, en met deze Siemens bespaar ik zo ook nog op wasmiddel en wasverzachter.

Pluspunten

• Bedienbaar via HomeConnect op smart phone.
  • Zeer stil ook tijdens centrifugeren.
  • Gaat zuinig om met water en energie.
  • Automatisch dosering van wasmiddel/wasverzachter.
  • Veel wasprogramma's ook speciaal voor vlekken.

Minpunten

• nog niet ontdekt.

Anika 22-01-2018

Stille krachtige wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

Hele stille wasmachine. Wast superschoon en centrifugeert goed. Enige nadeel is, dat als de machine vol is, de was wat kreukelig er uit komt. Heel duidelijk display, makkelijjk te bedienen. Programma's zijn korter te maken. Duidelijk overzicht wat het energie- en waterverbruik is.

Pluspunten

• Stil
  • Wast schoon

Minpunten

• Was is gekreukeld bij een volle trommel

Arkes 07-01-2018

Duidelijk en goed leesbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

Prettige machine met weinig geluid en genoeg programma’s . Grote trommel wat ook erg prettig is . Wast goed schoon ook als je veel vlekken in je kleding hebt.

Dennis 09-12-2017

Extra handig door app op smartphone of tablet

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H9NL

De integratie met de Home Connect-app is nuttig. Bovendien kan de app worden gekoppeld aan If This Then That, waardoor het mogelijk is om bijvoorbeeld slimme verlichting te laten knipperen zodra het wasprogramma is afgerond. In combinatie met spraakassistent Alexa kun je zelfs opdrachten aan de wasmachine geven.

Pluspunten

• Integratie met smart home
  • Ondersteuning met app

Minpunten

• App functionaliteit kan nóg uitgebreider