Bosch WVG30442NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Karin 19-06-2018

Fijne machine

Ik kocht deze machine omdat ik geen plek heb voor wasmachine en droger, het is de uitkomst voor mensen die geen ruimte hebben

Pluspunten

• Minder ruimte nodig
  • Toch wassen en drogen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Koen 04-06-2018

Stil, zuinig en effectief apparaat

Het is een optisch mooi apparaat met een duidelijk en doeltreffend bedieningspaneel. Voldoende functies en wasprogramma's om de diversiteit in stoffen en verontreiniging te kunnen wassen. De programmaduur van de meeste programma's is wel aan de lange kant (zo'n 3 tot 4 uur), maar daartegenover staat een zuinig apparaat en een goed was- en droogresultaat. Aan de programmatijd is te wennen en indien mogelijk kun je van de startuitstel gebruik maken om je programma einde te timen. Mocht je een kledingstuk toch snel nodig hebben kun je van het speedprogramma gebruik maken en heb je binnen no-time een opgefrist kledingstuk. Het geluid (zelfs tijdens centrifugeren) is ontzettend weinig. de trillingen zijn minimaal en dat maakt het mogelijk om zelfs in de nacht te kunnen wassen en drogen zodat je bij het opstaan kunt genieten van je schone kleding. Daarbij gezegd dat wij het apparaat op de badkamer hebben staan met gesloten deur en er een kleine gang tussen de badkamer en slaapkamer is waarvan beide deuren wel open staan. Wij hebben deze was-droog combinatie gekocht omdat we maar 1 apparaat wilden plaatsen en om optioneel te kunnen wassen en drogen achter elkaar zonder daar iets voor te hoeven doen. De kwaliteit van apparaat+wasresultaat en opties zijn van voldoende tegenprestatie voor de prijs en dat maakte het voor ons de juiste keuze. Het apparaat is nu even in bezit, maar wij verwachten nog lang plezier te hebben van deze was-droogcombinatie. Voor de mensen die twijfelen over het aanschaffen van een 2-in-1 apparaat, het doet echt niet af aan een gescheiden wasmachine en droger, maar het moet natuurlijk wel bij je gevoel passen.

• Zuinig
  • Doeltreffend
  • Mooi Design

Minpunten

• Lange programmaduur voor standaard programma's

Freddy Velthuizen 24-05-2018

Echt weinig geluid

Prima apparaat, het apparaat is energie zuinig en weinig veroorzaakt weinig herrie en in mijn geval is dat belangrijk omdat de wasmachine vlak bij de slaapkamer staat. ook makkelijk bedienbaar

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • programma's duidelijk leesbaar

Lucas 23-05-2018

Wasdroogcombinatie

Goede kwaliteit en ziet er ook mooi uit. Droogt goed. Zelfs na het wassen komt het al redelijk droog eruit.

Lennard 10-05-2018

Goed werkende en stille machine!

De machine werkt perfect naar wens. Daarnaast is de machine bijna niet te horen tijdens elk programma, zelfs het drogen, wat wij uiteraard zeer fijn vinden. Wij zijn tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Stille machine
  • Variatie aan wasprogramma's
  • Duidelijke display

Minpunten

• Deur opent soms lastig

bas 10-05-2018

Bosch WVG30442NL

Het apparaat doet wat hij belooft, simpele bediening en is lekker stil. Duidelijk overzichtelijk scherm.

Pluspunten

• stil
  • simpele bediening

Ellen 09-05-2018

Mooie stille was-droogcombinatie

Het design van de was-droogcombinatie is mooi.
De was-droogcombinatie is erg stil en wast en droogt goed en snel. Duidelijk display.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast en droogt goed. Veel keuze programma's

M. Schuddeboom 25-04-2018

fijne stiile machine!

fijne stille machine. niks op aan te merken. ruimte besparend door was-droog combinatie. mooie uitstraling. ben zeer tevreden!

Pluspunten

• stille machine
  • ruimte bsparend door combi was/ droog

MARJON UIT SOEST 19-04-2018

PERFECT EN STIL

IK VIND DE KWALITEIT VAN ZOWEL WASSEN ALS DROGEN PERFECT EN ZEER STIL EN ZUINIG. APPARAAT IS NOG MOOI OOK.