Siemens iQ500 WM14T790NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 84 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T790NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Wim 03-12-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Energiezuinig, stil!, gemakkelijke bediening en wast ook nog goed! Review gelezen op internet en aangeschaft en ook nog €100 cashback. Super content mee, aanrader.

Marius 30-06-2020

Uiteindelijk

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

De machine werkt goed behalve de was tijd is soms wat te lang [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pim met Siemens 10-06-2020

Zeer stil en lekker schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

De 'er is geen betere' was overleden, en dan nu gekozen voor deze machine, draait nu(volop) een week en zijn zeer tevreden.
De machine staat in de keuken, dus geselecteerd op geluidsniveau en prijs. Maar met de makkelijke bediening en goed resultaat, zijn we dik tevreden.
1 min puntje is wel dat als er bijvoorbeeld 1 vest in zit dat het centrifuge programma niet in werking treed, maar dit geeft ie niet aan, dus een kletsnat vest als resultaat.
Dus door de onbalans in de machine zal deze niet draaien, dus volgende keer 2 vesten minimaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joan 10-06-2020

Stille slimme krachtpatser

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Een nieuw gezicht op de vertrouwde plek, onze vorige Siemens is na meer dan 15 jaar trouwe dienst vervangen. Knap hoe stil dit apparat zijn werk doet en de bediening wijst zich eigenlijk vanzelf. Slimme technologie stelt je in staat om te wassen met respect voor het leefmilieu. Ik word er enthousiast van! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DWC Hageraats 29-05-2020

Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Prachtig esthetisch model wasmachine.
Doet zijn werk geruisloos
U weet hoe hij eruit ziet, dus geen foto [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Patricia 26-05-2020

Geweldig

Super fijn wasmachine.
Totaal geen spijt. Fijne grote trommel. Allerlei verschillende fijne programma's [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Resa 15-05-2020

prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

mijn eerste Siemens wasmachine. bevalt prima, wast schoon.
ruime keuze aan programma's [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mijn beste machines 11-05-2020

MIJN SIEMENS EMICA

WE HEBBEN HEM NET DUS NOG NIET GEBRUIKT,
WE HEBBEN NA 25 JAREN AFSCHEID GENOMEN VAN
ONZE MARICA MIELE. DE SIEMENS HEEFT NIEUWE TECHNIEKEN EN
WE HOPENDAT DEZE OOK 25 JAAR MEEGAAT; DAN BEN IK 98 JAAR!
HAHAHA WE HEBBEN ALLEEN MAAR GOEDE ERVARINGEN MET SIEMENS! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleen 11-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Gemakkelijke programmakeuze met veel mogelijkgheden .
Alleen niet mogelijk om alleen te centrifugeren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arnoud 01-05-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Optimale wasresultaten.En vergeleken met mijn oude wasmachine vele minder geluid.
Tot nu toe echt waar voor het bestede geld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Femke 25-04-2020

Veel mogelijk en heel schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Even wennen aan de nieuwe programma's. . (Ligt aan ons) . Er zijn veel opties. Verwachten veel van de ozonfunctie omdat we vaak bij een vuurtje staan. De machine is heel stil en vooral heel belangrijk de was wordt super schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marc 12-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Deze wasmachine is gebruiksvriendelijk, voldoet aan alles en geruisloos! Gewoon gweldig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens iQ 500 06-04-2020

Een super wasmachine .

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

We zijn zo ontzettend blij met deze Siemens wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janwillem 2807 05-04-2020

nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Superding. Heerlijk stil, grote trommel en opening. Bediening is vrij eenvoudig en lekker zuinig in water en elektra wat niet onbelangrijk is in deze tijd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan uit Maarssen 29-03-2020

stille krachtpatser

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Wat een geweldige wasmachine, eenvoudige bediening, super zuinig en geweldig stil. Handig dat je direct bij het instellen kunt zien hoe lang de was gaat duren. Je hebt zelfs de mogelijkheid de start uit te stellen zodanog dat de was net klaar is op het moment waarop je weer thuis komt. Erg handig!
Absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JWCW 20-03-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

We hebben deze wasmachine nu een paar weken en zijn er zeer tevreden over.
Duidelijke display met veel zelf instelbare mogelijkheden.
Lekker stil, grote vulopening en grote trommel.
Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellen 10-03-2020

Super fijne machine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Heerlijk stille machine ook bij het centrifugeren, wast lekker schoon ook op lage temperaturen, veel keuze in programma's en instellingen, machine schakelt zich zelf na een tijdje uit en heeft sensofresh functie! Ik heb een nieuwe vriend "SIEM" :-) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R Kruidenier 26-02-2020

Super Machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Wat een goede machine, hadden deze veel eerder moeten nemen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 18-02-2020

Zuinige machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Vele instelmogelijkheiden met draaiknop en display. Dat ervaar ik zelf als prettig. Zelfs de mogelijkheid om droge, niet fris ruikende kleding op te frissen met een kort "nevel"programma. (Nog niet uitgeprobeerd)
De machine doet goed wat hij moet doen: Wassen en centrifugeren : ) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-02-2020

Prima machine.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Heb het apparaat nog niet zo lang maar tot nu toe bevalt het prima. Ben nog bezig de machine beter te leren ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]