Siemens iQ500 WM14T790NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 84 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T790NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Wim 03-12-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

Energiezuinig, stil!, gemakkelijke bediening en wast ook nog goed! Review gelezen op internet en aangeschaft en ook nog €100 cashback. Super content mee, aanrader.

Veronique 16-04-2021

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat welke ik meerdere keren per week voor diverse soorten was gebruik

Wytse 16-02-2021

Uitstekende koop!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van alle wasmachines die we hebben gehad is deze beslist de beste.
Eenvoudig in gebruik met een overzichtelijk menu.
Het wasresultaat is opmerkelijk goed. Het geluidsniveau is fluisterstil.
Een superhandig ozonprogramma die we heel veel gebruiken. Dit verdient zich snel terug omdat we nu minder vaak naar de stomerij hoeven. Geurtjes aan onze kleding; zo weg!
Wij zijn gewoon erg content met dit product en bevelen het sterk aan.

HvRO 26-01-2021

Gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik en was erg goed schoon, vele soorten voorgeprogrammerde programma's en centrifugeert goed.

RVES 14-11-2020

Stil, stabiel en strak

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pluspunten van deze wasmachine:
- helder verlichte trommel
- intuïtieve bediening met keuzeschakelaar en groot helder display
- veel verschillende wasprogramma
- speedperfect voor korter wasprogramma
- stil, weinig geluid tijdens programma en ook bij centrifugeren opvallend stille en stabiele loop
- "Extra Klasse" lijn heeft strak design en nette afwerking

Kees 03-11-2020

Supermachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 23 jaar afscheid genomen van onze vorige Extra-klasse machine.En nu weer een Extra-klasse gekocht. Erg zuinig en stil.!

M. Kroon 29-10-2020

super blij

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine , hij is superstil en makelijk in het gebruik. top ding

Joke 14-10-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat: eenvoudig te bedienen en bijna geluidsarm.
De was is blinkend schoon.

Anya 07-10-2020

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden, mooi dat er een trommelreiniger programma in zit. En helemaal de geurtjes - weg programma. Verder erg blij met de tiptoetsen. Gewoon een geweldige wasmachine.

Een perfect stel 05-10-2020

Aanwinsten

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enige tijd ben ik de trotse eigenaar van een perfect stel: een Siemens wasmachine en een Siemens warmtepompdroger. Een geweldig bezit. Schone en droge was.

Anoniem 01-10-2020

Zeer stille en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op advies van de leverancier deze machine gekocht.
Meestal doe ik eerst uitgebreid onderzoek en kom dan zelf met een type als voorkeur.
Omdat ik TRS service uit Halsteren ken en vertrouw ben ik op zijn advies afgegaan.
Wat me als eerste meeviel was de gunstige prijs.
Daarnaast is het een erge stille veilige machine die ook erg zuinig is.
Dit is een aanrader.

emmie 21-09-2020

prijs kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] duidelijke makkelijke machine, wasresultaten goed.
1 nadeel ik vind dat het er erg gekreukt uitkomt dit was ik niet gewend

Monique 17-09-2020

wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wasmachine

Siemens iQ500 06-09-2020

Siemens iQ500 wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu paar weken in bezit. Wasmachine is erg stil. De functie om (zweet)geuren te verwijderen is een aanrader, werkt goed. 4 Sterren, weet uiteraard nog niet hoe lang die meegaat, maar heb er vertrouwen in.

Margriet 12-08-2020

Gemakkelijk en stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is gemakkelijk in gebruik en is erg stil.

Willempie 03-08-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de winkel om advies gevraagd, en deze siemens werd mij aan geraden, geen woord te ceel gezegd, heerlijk stille wasmachine die ook nog eens super schoon wast

Avs1 12-07-2020

Biedt waar voor z’n geld

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is zeker niet goedkoop, maar biedt waar voor z'n geld: hij is bijzonder stil, heeft -naast de energiezuinige maar tijdrovende- korte wasprogramma's voor snelle wasjes, voldoende instelmogelijkheden voor wastemperatuur, startuitstel, toerental centrifuge etc. En dat alles in te stellen met 1 draaiknop en het mooie duidelijke display.

Marius 30-06-2020

Uiteindelijk

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine werkt goed behalve de was tijd is soms wat te lang

Pim met Siemens 10-06-2020

Zeer stil en lekker schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De 'er is geen betere' was overleden, en dan nu gekozen voor deze machine, draait nu(volop) een week en zijn zeer tevreden.
De machine staat in de keuken, dus geselecteerd op geluidsniveau en prijs. Maar met de makkelijke bediening en goed resultaat, zijn we dik tevreden.
1 min puntje is wel dat als er bijvoorbeeld 1 vest in zit dat het centrifuge programma niet in werking treed, maar dit geeft ie niet aan, dus een kletsnat vest als resultaat.
Dus door de onbalans in de machine zal deze niet draaien, dus volgende keer 2 vesten minimaal

Joan 10-06-2020

Stille slimme krachtpatser

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T790NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een nieuw gezicht op de vertrouwde plek, onze vorige Siemens is na meer dan 15 jaar trouwe dienst vervangen. Knap hoe stil dit apparat zijn werk doet en de bediening wijst zich eigenlijk vanzelf. Slimme technologie stelt je in staat om te wassen met respect voor het leefmilieu. Ik word er enthousiast van!