Siemens iQ500 WM14T790NL - Reviews

Kleur(en)
wit
Type/soort
wasmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wim 03-12-2017

Makkelijke bediening

Energiezuinig, stil!, gemakkelijke bediening en wast ook nog goed! Review gelezen op internet en aangeschaft en ook nog €100 cashback. Super content mee, aanrader.

Ruud Sepers 01-02-2018

2 weken in bezit en zeer tevreden mee.

Ik heb de wasmachine nu 2 weken in bezit en ben er zeer tevreden mee. Het geluidsniveau is zeer laag en de was komt er schoon uit. Ook centrifugeren we met hoger toerental dan bij de vorige machine (die trilde nog wel eens) dus de was is ook droger.
Over het energiegebruik kan ik niets zeggen maar ik neem aan dat ie weer een stuk zuiniger is als de oude machine (LG van 10 jaar).

Agnes Smulders 31-01-2018

Mooi groot en duidelijk scherm.

De oude Siemens machine ging slechter centrifugeren, maar wassen deed hij nog, zullen we een nieuwe kopen? Hoe lang zullen we deze hebben, kan ik wel nalijken, even zoeken. Administratie is boven, kon mijn ogen niet geloven, maar het was tocht echt 22 jaar. Dan hebben we wel een nieuwe verdiend, kom we gaan naar Renaud in Wormerveer en kopen weer een Siemens. De andere dag werd ie gebracht en aangesloten, de eerst was ging er in, wat een verschil, bijna geruisloos, en het resultaat veel en veel schoner, en je hebt nog heel wat mogelijkheden eco, enz, maar dat gaan we nog onderzoeken. We zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• zuinig, past zelf het water aan, wast schoner
  • Stil, bij wassenden en centrifugeren
  • duurzaamheid hoop net als de oude.

Nancy 29-01-2018

Zeer stil, heel prettig in de bedieing

Hele fijne rustige wasmachine met veel goed toepasbare programmamogelijkheden. Heb de Sensofresh functie nog niet uitgeprobeerd, maar dit lijkt me reuzehandig voor kwetsbare kleding en de pakken van mijn man.

Pluspunten

• weinig geluid bij centrifugeren
  • veel goed toepasbare programma's
  • makkelijke bediening
  • zelfs een kind kan de was doen!

Klara A. 28-01-2018

Senso Fresh is geweldig!

Deze type Siemens wasautomaat is echt een topper: zeer stil tijdens de programma duur en de was komt er super fris uit. Ik ben vooral zeer te spreken over de nieuwe Senso Fresh functie en de Trommelreiniging functie. De winkelpersoneel heeft me hierop geattendeerd en ik ben echt blij dat ik hierop niet had bezuinigd. Je kan bv. jassen of andere kledingstukken die niet echt bevuild zijn gewoon even opfrissen met de Senso Fresh functie, die geen water gebruikt. Alle bacteriën worden geëlimineerd en alles ruikt weer heerlijk fris. De gecombineerde functie Hygiëne Mix is aan te raden voor je sport kleding die hierna ook nooit muf zal ruiken. Kortom goede, degelijk wasautomaat voor normale prijs.

Pluspunten

• zeer stil
  • Senso Fresh functie
  • Trommelreiniging functie
  • tot 8 kg was
  • trommel verlichting

Mevr. Bergmans 28-01-2018

Geweldig mooi, past perfect

Ik was zeer tevreden over mijn siemens droger dus het is was moeilijk om een keuze te maken toen mijn wasmachine het begaf. Deze past niet alleen heel mooi naast mijn droger, maar is zeer zuinig in gebruik .Bovendien vind ik het geweldig dat ik er mee kan stomen, en maak daar ook regelmatig gebruik van. Ik ben er ontzettend blij mee!!!

Ron bakker 17-01-2018

De nieuwe was en droog automaat

mooie machine om te zien duidelijke display simpel te bedienen.fluister stil en nog belangrijker de elektra meter loopt minder hard.kort om een aanrader.

kleintje 13-01-2018

Mooie handige wasmachine

Handig in gebruik , duidelijke display , grote trommel , redelijk stil, en ook een progamma om de luchtjes uit je kleding te krijgen, zonder was te hoeven draaien.

Pluspunten

• stil
  • slimme progamma's

Isabella Muijen 11-01-2018

Zuinige wasmachine

Mijn vorige wasmachine was een Siemens, na 13 jaar trouwe dienst was hij op. Door het vertrouwen in dit merk ben ik wederom voor een Siemens gaan kijken en geslaagd. Ik heb nu een Siemens extraklasse IQ500. Een eigentijdse, rustige en zuinige wasmachine die goede zorg draagt voor mijn was. Een aanrader!

Pluspunten

• Heel rustig qua geluid
  • Energiezuinig
  • Goede keuzeprogramma's

Agnes Smulders 11-01-2018

mooie machine,is stil,zelfs bij het centrifugeren

Ben heel blij met de machine, we hebben een open keuken met de kamer, nu kan ik wassen, centrifugeren, en in de kamer kan men gewoon TV kijken.

Janine 09-01-2018

Super wasmachine

Fijne wasmachine, lekker stil en makkelijk te bedienen! Kan veel was tegelijk in, verschillende programma’s en zelfs een opfrisprogramma! Na het opfrisprogramma kun je zo je jasje weer aan, lekker fris en na geurtjes zijn verdwenen!

Pluspunten

• Lekker stille machine
  • Opfris programma

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Mirthe 08-01-2018

Wasmachine

De was is schoon en ruikt heerlijk fris. Verder is de machine erg stil en voelt veel degelijker aan dan onze vorige wasmachine van LG. Wij zijn erg tevreden!

Pluspunten

• stil
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

Joycel073 06-01-2018

Fijne machine

Kocht de machine vorige maand omdat de oude de geest gaf. Een geluk bij een ongeluk. De Siemens heeft elke wasstand die wij maar wensen. Jeans, overhemden, sensofresh, helemaal blij mee.

hagexxx 06-01-2018

Geruisloos wasgenot

stabiel mooi en redelijk makkelijk bedieningspaneel en natuurlijk SensoFresh, zonder water , maar met actieve zuurstof je muffe of rokerige kleding opfrissen

Michel 05-01-2018

Lekker stil

Erg stille en makkelijk te bedienen wasmachine. Wast goed schoon. Blijft op zijn plek staan bij centrifugeren.

Pluspunten

• stil
  • bediening
  • overzichtelijk bedieningpaneel
  • futuristisch uiterlijk display en verlichting

Anneke Post 04-01-2018

wasmachine Siemens WM14T790 NL

een duidelijk afleesbare display, voldoende wasprogramma"s en trommelreiniging fantastisch , kortom een goedwerkend apparaat waar we nog veel plezier aan gaan beleven.

Jeroen 01-01-2018

Soeplesse

de mijne was 20 jaar oud , dus ik weet niet wat me overkomt met deze prachtmachine, ik hoor hem niet, er gaat licht aan als je de was eruit haalt , grote trommel , veel keuzes zelf te bepalen, even wennen maar TOP

Pluspunten

• stil
  • grote trommel en deuropening

J. van der Veen 01-01-2018

Schone en echt frisse was

Wat een fijne wasmachine! Stil, zuinig en praktisch. In onze bijkeuken waar je jezelf altijd in het licht staat, is het licht in de trommel een fijn extraatje. De sensofresh stand is ideaal. De sportkleding van de kinderen (ze volleyballen allebei 4 keer per week) wassen we op de hygiëne-mix stand. Door de toevoeging van actieve zuurstof zijn ze nu eens echt schoon en vooral fris!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • makkelijk in het gebruik
  • veel instelmogelijkheden
  • sensofresh systeem

Minpunten

• nog niet ontdekt

JdL 29-12-2017

Heeerlijk, al mijn colberts weer fris

Een heerlijk apparaat, ik zie hem draaien, maar hoor bijna niets. Ook de zuurstof applicatie is fantastisch. Truien en colberts gaan binnenkort allemaal de machine in. Een aanrader. Simpele bediening, je hebt het boekje helemaal niet nodig.

JEAR 28-12-2017

Strakke bediening en eenvoiudig uitleesbaar.

Onze Miele is na 8 jaar totalloss gedraaid. Dus achteraf toch veel te duur gekocht. Deze nieuwe is een stapje lager in prijs maar de reviews op internet zijn nu al goed en de opties beloven ook veel goeds. Doorslag om voor Siemens te kiezen was de innovatieve iQdrive motor en SensoFresh die met Ozon teer wasgoed wast en fris maakt. Wij zijn reuze benieuwd maar de eerste resultaten zijn al uitstekend.

Pluspunten

• Koolborstelloze motor met iQdrive
  • SensoFresh (wassen en opfrissen met Ozon)

Minpunten

• Nog geen zeep dispeser
  • deur draait voor ons net verkeerd om :-(