Siemens iQ500 WM14T790NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Wim 03-12-2017

Makkelijke bediening

Energiezuinig, stil!, gemakkelijke bediening en wast ook nog goed! Review gelezen op internet en aangeschaft en ook nog €100 cashback. Super content mee, aanrader.

Janny 24-04-2018

wasmachine

Heb allemaal apparatuur van Siemens in huis, ben erg tevreden , wast erg zuinig . en bevalt goed.
heb al verschillende wasjes gedraaid.
Bedankt.

Ronald 23-04-2018

verrassend innovatief programma

Deze wasmachine is zeer stil en door het senso fresh programma erg veelzijdig en innovatief. Het is zeker een toevoeging aan mogelijkheden om de was fris en schoon te krijgen. Ook het display is mooi en overzichtelijk en daardoor gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• display
  • senso fresh programma
  • zeer stil

Mikkemick 12-04-2018

Zuinig in gebruik, stil, grote trommel inhoud

Voirge wasmachine ook een siemens, sterke machines, goede wasprogramma's zuinig in gebruik en maakt geen lawaai

Mw M. de Roo 06-04-2018

Muisstil

Mooi design en gemak kunnen gewoon in 1 product! Uitgebreid keuze programma, waaronder een snel-programma, en muisstil. Wat kan ik nog meer van mijn wasmachine verwachten?!

Pluspunten

• heel stil
  • uitgebreid programma keuze
  • mooi design
  • snel-programma

Minpunten

• geen uit-knop

Ageeth 31-03-2018

Goede zuinige wasmachine

Heb deze wasmachine nu een aantal maanden. Na mijn oude Siemens die mij uitstekend beviel en heel lang meeging, heb ik opnieuw gekozen voor dit merk. In de eerste instantie vond ik de wasmachine (vergeleken met de oude) zeer stil, maar na een tijd viel het mij op dat de wasmachine bij het centrifugeren tijdens de tussenpozen een laag brom geluid maakte. Via Siemens een reparateur laten komen. Hij vertelde mij dat dit normaal is. Dit geluid wordt veroorzaakt omdat er water in de afvoerpomp staat. Geen defect dus, maar ik had de machine wel stiller verwacht. De machine staat in de bijkeuken, maar de lage toon kan ik horen in de kamer.
Verder een fijne machine met veel programma’s en een grote trommel.

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Grote trommel en vulopening

Minpunten

• Geluid tijdens tussenpozen centrifugeren

Patricia 11-03-2018

Mooi Design/praktische bediening

Deze wasmachine is enorm stil je vraagt je of hij wel draait :-), design is mooi en het bedieningspaneel eenvoudig en overzichtelijk. De eerste wasjes zijn gedaan , mooi resultaat. ik ben en blijf fan van Siemens.

Pluspunten

• enorm stil
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • maximale keuze aan soort wasprogramma's

Ruud den Hollander 20-02-2018

Stl

Wij hebben het apparaat pas een paar dagen in het bezit en tot op heden kunnen we stellen dat de eerste was goed bevallen is. Hij is heerlijk stil en wast goed schoon

Ruud Sepers 01-02-2018

2 weken in bezit en zeer tevreden mee.

Ik heb de wasmachine nu 2 weken in bezit en ben er zeer tevreden mee. Het geluidsniveau is zeer laag en de was komt er schoon uit. Ook centrifugeren we met hoger toerental dan bij de vorige machine (die trilde nog wel eens) dus de was is ook droger.
Over het energiegebruik kan ik niets zeggen maar ik neem aan dat ie weer een stuk zuiniger is als de oude machine (LG van 10 jaar).

Agnes Smulders 31-01-2018

Mooi groot en duidelijk scherm.

De oude Siemens machine ging slechter centrifugeren, maar wassen deed hij nog, zullen we een nieuwe kopen? Hoe lang zullen we deze hebben, kan ik wel nalijken, even zoeken. Administratie is boven, kon mijn ogen niet geloven, maar het was tocht echt 22 jaar. Dan hebben we wel een nieuwe verdiend, kom we gaan naar Renaud in Wormerveer en kopen weer een Siemens. De andere dag werd ie gebracht en aangesloten, de eerst was ging er in, wat een verschil, bijna geruisloos, en het resultaat veel en veel schoner, en je hebt nog heel wat mogelijkheden eco, enz, maar dat gaan we nog onderzoeken. We zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• zuinig, past zelf het water aan, wast schoner
  • Stil, bij wassenden en centrifugeren
  • duurzaamheid hoop net als de oude.

Nancy 29-01-2018

Zeer stil, heel prettig in de bedieing

Hele fijne rustige wasmachine met veel goed toepasbare programmamogelijkheden. Heb de Sensofresh functie nog niet uitgeprobeerd, maar dit lijkt me reuzehandig voor kwetsbare kleding en de pakken van mijn man.

Pluspunten

• weinig geluid bij centrifugeren
  • veel goed toepasbare programma's
  • makkelijke bediening
  • zelfs een kind kan de was doen!

Klara A. 28-01-2018

Senso Fresh is geweldig!

Deze type Siemens wasautomaat is echt een topper: zeer stil tijdens de programma duur en de was komt er super fris uit. Ik ben vooral zeer te spreken over de nieuwe Senso Fresh functie en de Trommelreiniging functie. De winkelpersoneel heeft me hierop geattendeerd en ik ben echt blij dat ik hierop niet had bezuinigd. Je kan bv. jassen of andere kledingstukken die niet echt bevuild zijn gewoon even opfrissen met de Senso Fresh functie, die geen water gebruikt. Alle bacteriën worden geëlimineerd en alles ruikt weer heerlijk fris. De gecombineerde functie Hygiëne Mix is aan te raden voor je sport kleding die hierna ook nooit muf zal ruiken. Kortom goede, degelijk wasautomaat voor normale prijs.

Pluspunten

• zeer stil
  • Senso Fresh functie
  • Trommelreiniging functie
  • tot 8 kg was
  • trommel verlichting

Mevr. Bergmans 28-01-2018

Geweldig mooi, past perfect

Ik was zeer tevreden over mijn siemens droger dus het is was moeilijk om een keuze te maken toen mijn wasmachine het begaf. Deze past niet alleen heel mooi naast mijn droger, maar is zeer zuinig in gebruik .Bovendien vind ik het geweldig dat ik er mee kan stomen, en maak daar ook regelmatig gebruik van. Ik ben er ontzettend blij mee!!!

Ron bakker 17-01-2018

De nieuwe was en droog automaat

mooie machine om te zien duidelijke display simpel te bedienen.fluister stil en nog belangrijker de elektra meter loopt minder hard.kort om een aanrader.

kleintje 13-01-2018

Mooie handige wasmachine

Handig in gebruik , duidelijke display , grote trommel , redelijk stil, en ook een progamma om de luchtjes uit je kleding te krijgen, zonder was te hoeven draaien.

Pluspunten

• stil
  • slimme progamma's

Isabella Muijen 11-01-2018

Zuinige wasmachine

Mijn vorige wasmachine was een Siemens, na 13 jaar trouwe dienst was hij op. Door het vertrouwen in dit merk ben ik wederom voor een Siemens gaan kijken en geslaagd. Ik heb nu een Siemens extraklasse IQ500. Een eigentijdse, rustige en zuinige wasmachine die goede zorg draagt voor mijn was. Een aanrader!

Pluspunten

• Heel rustig qua geluid
  • Energiezuinig
  • Goede keuzeprogramma's

Agnes Smulders 11-01-2018

mooie machine,is stil,zelfs bij het centrifugeren

Ben heel blij met de machine, we hebben een open keuken met de kamer, nu kan ik wassen, centrifugeren, en in de kamer kan men gewoon TV kijken.

Janine 09-01-2018

Super wasmachine

Fijne wasmachine, lekker stil en makkelijk te bedienen! Kan veel was tegelijk in, verschillende programma’s en zelfs een opfrisprogramma! Na het opfrisprogramma kun je zo je jasje weer aan, lekker fris en na geurtjes zijn verdwenen!

Pluspunten

• Lekker stille machine
  • Opfris programma

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Mirthe 08-01-2018

Wasmachine

De was is schoon en ruikt heerlijk fris. Verder is de machine erg stil en voelt veel degelijker aan dan onze vorige wasmachine van LG. Wij zijn erg tevreden!

Pluspunten

• stil
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

Joycel073 06-01-2018

Fijne machine

Kocht de machine vorige maand omdat de oude de geest gaf. Een geluk bij een ongeluk. De Siemens heeft elke wasstand die wij maar wensen. Jeans, overhemden, sensofresh, helemaal blij mee.