Bosch WAT28542NL - Reviews

Type/soort
wasmachine

Tevreden tester 04-12-2017

Goede vlekkenverwijderaar

Dit product gekocht nadat we online research hebben gedaan en beoordelingen hebben bekeken. We hebben het product nog maar een korte tijd in gebruik maar hij voldoet aan onze verwachtingen en hebben het al kunnen testen op de eerste vuile vlekken. Mooi design, makkelijk in gebruik en doet wat het beloofd!

Wasmachine 27-12-2017

Perfecte dashbord

Al jaren een gebruiker van bosch net mijn oude machine na 18 jaar ingewisseld voor dit prachtige energie zuinige wasmachine.
Zuinig en geruisloos , verschillende bruikbare programma's ... helemaal blij mee. Weer klaar voor 18 jaar !

P. Scholtes 19-12-2017

Groot touchscreen display

Paar dagen in het bezit. Duidelijk stiller dan onze oude, maar dat kon ook niet anders. Bij enkele wasbeurten hoorden we zware, lage trillingen door het huis. Waarschijnlijk door ongelijk verdeelde was in de trommel. Vaker niet dan wel last van. Verder een stille en mooie machine.

Pluspunten

• stil
  • groot touchscreen diplay
  • programma's zijn handmatig aan te passen.

Minpunten

• soms laagfrequente trillingen