Bosch WAT28542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 102 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28542NL op Kieskeurig.nl.

Remco 24-07-2018

Zuinig, stil en handig

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Had een tijdje gezocht naar een goede wasmachine voor een redelijke prijs en in deze Bosch heb ik dat gevonden. Hij voldoet ruim aan de verwachtingen. Is lekker stil wat fijn is aangezien ik hem 's nachts vaak laat wassen. De timerfunctie is hierbij ook erg handig. Gebruikt weinig water en energie wat prettig is voor je portemonnee en de wereld. Enige wat ik soms mis is dat er geen los programma op zit voor centrifugeren zodat ik een handwas kan centrifugeren.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Handige timerfunctie
  • Zuinig in energie en watergebruik

Minpunten

• Display lijkt gevoelig/kwetsbaar
  • Geen los centrifugeerprogramma

Tevreden tester 04-12-2017

Goede vlekkenverwijderaar

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Dit product gekocht nadat we online research hebben gedaan en beoordelingen hebben bekeken. We hebben het product nog maar een korte tijd in gebruik maar hij voldoet aan onze verwachtingen en hebben het al kunnen testen op de eerste vuile vlekken. Mooi design, makkelijk in gebruik en doet wat het beloofd!

Rose 23-12-2019

Vreemd

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Ik heb wasmachine paar weken geleden aangeschaft. Wasmachine deukt wasbollen, trommel klotst best hard/wild, op knoop zittende elastieken van kleding gaan soms los en kleding wordt best hard. Na afloop van de was, best veel water op het glas van de deur, op het rubber en tussen het rubber. Kortom ik vind het allemaal niet kloppen. Mijn oude wasmachine heeft nog nooit een wasbol gedeukt. Zwarte ruwe rand vind ik ook niet erg handig ivm stof. Niet helemaal naar wens dus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Matfried 26-04-2018

Mooie, stille, veelzijdige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Ik heb hem net 2 dagen, maar bevalt prima, ziet er mooi uit, grote opening, stil, veel programma's. Zelfreinigend progr voor trommel.
Korte wasjes zijn ook heerlijk fris. Erg blij mee.

Pluspunten

• Veel programma's., maar ook standaard korte

wasmachine 01-08-2020

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Goede kwaliteit; alleen jammer dat het gewicht van de was niet wordt aangegeven [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jolanda 30-07-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Topmachine! Weinig geluid, veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

topmachine 07-06-2020

topmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Deze machine werkt enorm naar behoren. Veel programma's en lekker ruikende en schone was. Heel blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EdMar2020 17-05-2020

perfecte machine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

deze wasmachine is perfect,je hoort hem nauwlijks,zeer economisch en alles is perfect schoon,eenvoudige bediening en doet wat je programmeerd volgens de juiste selectie en nu met onze nieuwe wasdroger de WTU876CONL is dit een perfecte was droger combinatie,kortomg geweldige apparaten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NoudAmsterdam 28-04-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Het is een prima machine, moet wel even wennen.
Het maak minder geluid.
Ben er blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R Pattinama 12-04-2020

Zeer goed en stil

Prima wasmachine
Doet zijn werk goed, en is heel stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-02-2020

Wat een super apparaat is dit!

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Wij hebben afgelopen maand deze machine gekocht en zijn super tevreden. We willen alleen nog maar Bosch apparatuur en zullen een droger van Bosch aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

reviewer 21-12-2019

Bosch WAT28542NL

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Gekocht, omdat hij zo stil zou zijn, maar ik hoor het geklots van het spoelen, door het hele huis. Ook 1400 toren centrifugeren......het lijkt wel een vliegtuig. Onbegrijpelijk dat deze als stil wordt aangeprezen. Ik had een 36 jaar oude Zanussi, en die was dus aanmerkelijk stiller, behalve bij het centrifugeren.

Pluspunten

• aanbieding
  • vormgeving

Minpunten

• geluid

Kroezen 11-12-2019

hoe bevalt de nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Tot nu toe goed. Het is wel even wennen na vele jaren een ander merk wasmachine te hebben gehad. in ons huishouden gebruiken wij meer apparaten van Bosch. Dus het merk was ons wel bekend.

Kroezen 11-12-2019

nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Tot nu toe bevalt de machine goed. Maar ik heb hem pas een paar weken dan is het nog moeilijk oordelen. Ook wat betreft de levensduur. Dit valt nu echt nog niet te zeggen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joll 04-12-2019

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Mijn nieuwe 'best friend' in de strijd tegen de steeds weer - zo vreemd - opduikende berg wasgoed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

H. Schiphouwer 13-11-2019

Wasmachine WAT28542NL/56

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Fijne wasmachine die er goed uitziet. Wast naar tevredenheid, maakt weinig lawaai, zowel bij het
wassen als het centrifugeren. Vele mogelijkheden die zich goed laten bedienen middels het grote digitale scherm. Kortom een wasmachine die voldoet aan al onze wensen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Maakt weinig lawaai
  • Prima wasresultaat
  • Prettig te bedienen

M 05-11-2019

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Top product voor een mooie prijs, niet lang hoeven zoeken naar deze wasmachine. Kant en klaar geleverd, naar boven gebracht en helemaal aangesloten.

Vi 29-09-2019

Eerste was succesvol gedaan

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

recent gekocht. Gewoon een wasbeurt gemaakt en het ziet er geweldig uit!
I have bought it a couple of days ago. have just tried one laundry and it seems to be fine.
The washing machine is super silent and you can combine different programmes which suits you better. Vast decision!

Pluspunten

• sillence
  • no vibrations

Anneke 04-07-2019

Zeer stil

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Fijne wasmachine, gebruiksvriendelijke en is zeer stil. Goed wasresultaat. Fijn dat aanpassingen in programma's mogelijk zijn

Pluspunten

• Gebruiksvriendellijk
  • Zeer stil

Oscar 21-04-2019

Makkelijk bedienbare stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28542NL

Zeer makkelijk bedienbare wasmachine, erg stil en redelijk zuinig. Gekocht in combinatie met wasdroger van Bosch. Beide apparaten zijn zeer gebruiksvriendelijke en een uitstekende droog en was resultaten. Ik zou dit apparaat aanbevelen bij familie en vrienden.