Siemens iQ500 WM14T463NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T463NL op Kieskeurig.nl.

ton van de ven 04-01-2018

Mooie duidelijke bediening,degelijk materiaal

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Vorige week deze wasmachine aangeschaft,na 1 week wassen is duidelijk,siemens hoort bij de top3 merken.

Bart 31-10-2019

Prima Machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Fijne machine met veel verschillende mogelijkheden. Korte programma's en lange programma. Maakt weinig geluid. Ook bij centrifugeren. Een los centrifuge-optie had nog wel fijn geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Toppie 23-10-2019

Wast erg schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Na zorgvuldig zoeken op internet hen ik deze Siemens wasmachine gekozen. Deze komt erg goed uit bepaalde testen en de prijs is niet te hoog. De machine heeft voldoende wasprogrammas, wast heerlijk schoon en is vrij stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martin 18-10-2019

Gewoon goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Nadat onze vorige wasmachiene de geest had gegeven gaan zoeken naar een betrouwbare en zuinige, goed beoordeelde wasmachiene. Gelukkig kun je op het internet tegenwoordig alles vinden. Zo ook de testuitslagen en recenties van andere gebruikers over deze Siemens.
VErder gekeken naar een goede prijs en nu blije bezitter van deze machiene. Suer stil, volgens testen ook zeer zuinig en een mooi was resultaat. Nu pas een paar weken in gebruik, maar vooralsnog allemaal zoals geadverterd. Blij mee!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roel 14-10-2019

iQ500 Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Heerlijk stille wasmachine, moet nu voor t eerst opletten wanneer de was klaar is ;-) Wast uitstekend, zeer gemakkelijk, grote deuropening, zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-10-2019

Siemens iQ500 wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Geweldige machine. Ik heb er al veel wasjes mee gedraaid en ik ben er super blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lida 10-10-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Wast perfect, veel mogelijkheden, o.a. uitgestelde start, temperatuur in te stellen, toeren van centrifugeren. Eco pragramma's duren langer ben dan ook benieuwd of dat ook echt zuiniger is. Zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marc 21-09-2019

Stille wasmachine / veel functies / 1 tot 8 KG

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Super stille wasmachine, wast schoon en fris met keuze uit veel programma's , al vanaf 15 minuten wastijd, centrifugeren hoor je praktisch niet, geschikt voor was van 1 tot 8 kilo, dus ook ideaal voor gezinnen, niet voor niets de beste koop vlgs consumentenbond, nette aanschafprijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jbb1 29-07-2019

Stille wasmachine en schone frisse was

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

2 weken nu de nieuwe wasmachine in huis. Was is heerlijk schoon en machine spoelt erg goed. Wat erg prettig is dat de machine erg stil is. Hij staat op zolder en kan rustig s' nachts aan. Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat ik mijn voorwas mis van mijn vorige machine. Voor de rest een top machine

RiJan 23-07-2019

fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

We hebben de machine nu 10 dagen. Was prima en heeft veel verschillende wasprogramma's [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Selcuk 21-07-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Het is een zeer zuinige wasmachine in gebruik en in het draaien van de was qua geluid. Het is een 1400 toeren maar dat hoor je niet. Het is echt een aanrader. Waar voor je geld, snap nu wel waarom het " beste koop" is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Selcuk 20-07-2019

Nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Het is een zeer stille opvolger van mijn oude wasmachine whirlpool.. Echt heel blij mee en mijn kind ook.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-07-2019

Meer geluid dan gehoopt....

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Sinds gisteren na 16 jaar trouwe dienst van mijn oude Siemens deze gekocht.
Ik had de recensies gelezen en hoopte op een stil apparaat oa tijdens het centrifugeren.
Helaas is dat niet het geval,tijdens het centrifugeren maakt de machine veel geluid en trilt het wasmachinebakje net zo hard mee(iets wat onze oude niet deed).
Iemand erbij geroepen maar staat goed afgesteld en ook waterpas dus niets aan die herrie te doen. Ben er eigenlijk een beetje teleurgesteld in.... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

afke 17-07-2019

prima wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine, hij wast goed schoon, er zitten veel keuzeprogramma's op en is heel stil. Tot nu toe zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lvdlaar 16-07-2019

Fijne, stille wasmachine met een grote trommel!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

We hebben deze machine nog maar ene paar weken maar het is een hele fijne! Hij staat naast de slaapkamer van onze oudste en hij kan gewoon 's avonds draaien. Dat hoefde we met de oude machine niet te proberen. Fijn is ook dat er heerlijke korte programmas op zitten die goed schoon wassen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BB71 12-07-2019

Hij werkt prima!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Hij is vorige maand gekocht en hij wast goed. Bovendien gemakkelijk in gebruik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J Hooijmeijer 06-07-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Gebruiksvriendelijk, veel keuzemogelijkheden en het belangrijkste: wast superschoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janny48 30-06-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Stil, eenvoudig in te stellen op alle mogelijke programma’s [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sofie 42 17-06-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Ik heb dit product vorige week gekocht, en ik word er helemaal blij van.
zo'n fijne wasmachine, je hoort hem nauwelijks.
en een super zacht en schoon wasje eruit
het Q drive systeem is echt geweldig.
Ik zou hem iedereen aanraden, voor de prijs hoef je het niet te laten.

freekTR 16-06-2019

Gewoon helemaal goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

maandje in huis, en doet gewoon goe dwat het moet doen, diverse opties om bv sneller (maar meer stroom) of zuiniger te draaien, en - vergeleken met een vorige echt goed: Een simpele en snelle methode om nadat de was gestart/geprogrammeerd is, nog wat toe te voegen. De lange garantie op motor is ook fijn. Waar je natuurlijk pas veel later achterkomt - dat was met vorige wasmachine- is of bv het lager het na de garantie van 2 jaar nog redelijk langer uithoudt. Belangrijk, en dat kan je niet kwijt in zo'n review