Siemens iQ500 WM14T463NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T463NL op Kieskeurig.nl.

bert 14-11-2017

stil en fijne wasautomaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Ik heb 'm nu ruim een half jaar en ben tevreden met deze was/droogcombinatie. Mijn referentiekader op het gebied van wasmachines en drogers is niet erg groot. Dit ding is in ieder geval een heel stuk stiller dan mijn vorige Bosch en hij gaat ook niet aan de wandel. Ik heb de wasmachine in de kelder staan wat een aaneengesloten ruimte is met mijn keuken en woonkamer (zonder deuren). Ik kan desondanks prima ongestuurd werken of film kijken terwijl de wasmachine draait.

Pluspunten

• Prima wasresultaten
  • Laag geluidsniveau
  • droog ( Goede centrifuge )

Minpunten

• Knoppen die soms niet goed reageren (even wennen)

ton van de ven 04-01-2018

Mooie duidelijke bediening,degelijk materiaal

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Vorige week deze wasmachine aangeschaft,na 1 week wassen is duidelijk,siemens hoort bij de top3 merken.

Ed21 04-01-2018

Rustige machine (geluid) met goed resultaat.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Na jarenlang verschillende Siemens wasmachines in gebruik te hebben gehad, nu voor dit nieuwe model gekozen. Met name om de zuinigheid, veelzijdigheid en het lage geluidsniveau. Werkt perfect. Wel even wennen dat de machine ondanks de zuinigheid langer tijd nodig heeft voor en was te draaien. Helder bedieningspaneel met tiptoetsen.

Pluspunten

• Rustig ook bij centrufigeren.
  • Laag verbruik
  • Eenvoudige bediening
  • Helder bedieningspaneel
  • Leuk: de cashback actie.

Minpunten

• Condens bij zeepbak

Peer Z 31-12-2017

Lekker stil, veel inhoud

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Met een flink gezin is de acht kilo inhoud fantastisch. Een berg handdoeken is in twee keer wassen weg.
De machine is erg stil. Enige minpuntje tot nu toe is dat de economische katoenwas wel erg lang duurt (drie uur), maar in de avonduren wassen is vanwege het gebrek aan lawaai geen probleem meer voor de buren.

• Grote inhoud
  • Zuinig in verbruik

Minpunten

• De economische wasstand voor katoen is erg lang

Henriette Muller 17-05-2018

Overzichtelijke en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Deze machine biedt veel mogelijkheden die toch overzichtelijk zijn. Het gebruik gaat eigenlijk heel intuïtief. Prettig dat je elke keer kunt kiezen voor eco of zo nodig speed. De ruime vulopening is handig en er kan lekker veel in. Het geluidsniveau is laag, zowel het wassen als centrifugeren. Het water- en energieverbruik is het laagste dat ik in mijn zoektocht tegenkwam. Bovendien ziet deze wasmachine er ook nog eens mooi strak uit. Een aanrader!

Pluspunten

• spoelt zo nodig extra als er nog restschuim is
  • specifieke programma's voor bijv. overhemden
  • geeft bijvulmogelijkheid aan na start
  • tijd in te stellen wanneer was gereed moet zijn
  • maakt weinig geluid bij wassen en centrifugeren

Anna 30-04-2018

Siemens WM14T463NL iSensoric

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Makkelijk te bedienen en precies al de programma's die je wenst. Super korte programma's mogelijk om even wat op te frissen(15 min). Op 30 graden al echt schoon!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • weinig geluid
  • zeer korte programma's

Minpunten

• geen separaat centrifuge programma

Hitchhiker 01-06-2019

Deze wasmachine bevat wel een apart centrifuge programma. Het staat bij het Spoelen programma. Druk maar één keer op het knopje Extra Spoelen waarbij de tijdinstelling 13 minuten wordt. Dan gaat ie alleen maar centrifugeren.

Boom 27-12-2017

Duidelijk display,stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Het is erg erg stille droger, goed verlicht, en een duidelijk leesbaar display. Veel keuzemogelijkheden

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Goed verlicht

Marijke 27-12-2017

Heerlijk stil en makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Goede aankoop. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wasmachine is energiezuinig en makkelijk/duidelijk in gebruik. 8 kg trommel is ideaal bij het wassen van beddengoed.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • goede prijs/kwaliteisverhouding
  • makkelijk in gebruik

Mascha 04-12-2017

Super stille machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Mooi vormgeving van de wasmachine. Heel handig in gebruikt, je kunt zo de juiste programma's vinden op het scherm. Het meeste wat opvalt is dat deze machine super stil is. Zelf centrifugeren hoor je nauwelijks! De trommel van 8 kg is ook erg handig.

Pluspunten

• super stil
  • was zuinig

Helga Tjemkes 13-11-2017

Geluidloze wasmachine met een eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Prima wasmachine van deze tijd met alle mogelijkheden die van een wasmachine verwacht mogen worden. Eenvoudige bediening zorgt ervoor dat de was doen weer een feest wordt. Een prima prijs/kwaliteitsverhouding die van Siemens ook bekend is. Siemens straalt degelijkheid en bedrijfszekerheid uit, zo ook bij deze wasmachine. Aan het milieu is ook door Siemens aandacht besteed het energie- en waterverbruik behoort zeker tot de laagste bij de wasmachines, zo verdient deze machine zich zelf terug. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• geluidloos
  • energiezuinig
  • waterverbruik
  • eenvoudige bediening

M. Jobsis-Sonnenberg 08-11-2018

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Na bijna tien jaar, waarvan de laatste jaren met heel veel centrifuge geluid, een nieuwe wasmachine gekocht. Deze machine had een gunstige prijs en goede milieu eigenschappen. Nu ik verschillende wassen heb gedraaid ben ik zeer tevreden over en vooral de stilte in huis is heerlijk.

Pluspunten

• Geruisloosheid
  • goede milieu eigenschappen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Nienke 16-10-2018

Goed water/energiebesparend kort was programma

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Energiezuinig met kort wasprogramma van 15 of 30 minuten!
Is goed qua geluid; weinig lawaai, ook bij 1400 toeren centrifugeren.

onbekend 27-07-2018

goed ruimte voor grote was

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Voor het eerst van mijn leven geen Miele omdat in deze flat alles van Siemens is. Zeer tevreden met hoeveelheid was die verwerkt kan worden, 8 kg. Goed schoon en goede centrifuge bij perfecte hoeveelheid DB.

Pluspunten

• veel was tegelijk, toch goed schoon
  • geluidsniveau perfect
  • goede centrifuge

Minpunten

• geen instellen op aantal graden mogelijk

L. Vos 20-05-2018

Gegarandeerde iQdrive motor, stil. Grote vulopening.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

De wasmachine scoort goed in een test van de Consumentenbond en is redelijk geprijsd. De motortechniek spreekt aan. De draairichting van de deur maakte niet zoveel uit omdat de deur bijna 180 graden open draait. De vulopening van 32 cm is prettig. De machine past programma's aan aan de hoeveelheid wasgoed, zowel in waterverbruik als in doorlooptijd. Voor een kleinverbruiker wel zo fijn. We denken er een prima wasmachine aan te hebben. Minpunt: bij onze vorige machine was de elektriciteitskabel uitwendig onder een afsluitklepje aangesloten. Zo konden we deze makkelijk vervangen door het snoer van onze trekschakelaar en tegelijk de droger erbij insteken. Ook de slangen waren uitwendig gekoppeld. Wel zo makkelijk als een slang vervangen moet worden. Bij de Siemens zit dit alles inwendig. Het snoer van de trekschakelaar was niet aan te sluiten. Dit is uiteindelijk simpel opgelost door een lasdoos te gebruiken en daarin de snoeren met kroonsteentjes te verbinden.

Pluspunten

• de motortechniek
  • aanpassing aan hoeveelheid wasgoed
  • ruime vulopening
  • geluidsniveau

Minpunten

• snoer van trekschakelaar niet aan te sluiten

Ilse 14-11-2019

Need to have

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Goed bedienbare en mooie machine die echt fluisterstil is ! Erg blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fam. Bien 10-11-2019

Fijn appraat

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Onze vorige wasmachine ging stuk na ruim 10 jaar. Het was zo'n zelfde type en omdat wij er zo tevreden mee waren, kozen wij opnieuw voor dit product en merk. Maar deze is echt wel luxer met meer functies, super gebruiksvriendelijk en een heel stuk stiller.
Heel blij met de ontwikkeling vergeleken met een decennia geleden. We hopen dan ook dit apparaat minimaal weer zolang mee zal gaan.

Pluspunten

• voldoende wasprogramm's
  • stil
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• (nog) geen minpunten ontdekt

Bart 31-10-2019

Prima Machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Fijne machine met veel verschillende mogelijkheden. Korte programma's en lange programma. Maakt weinig geluid. Ook bij centrifugeren. Een los centrifuge-optie had nog wel fijn geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Toppie 23-10-2019

Wast erg schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Na zorgvuldig zoeken op internet hen ik deze Siemens wasmachine gekozen. Deze komt erg goed uit bepaalde testen en de prijs is niet te hoog. De machine heeft voldoende wasprogrammas, wast heerlijk schoon en is vrij stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martin 18-10-2019

Gewoon goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Nadat onze vorige wasmachiene de geest had gegeven gaan zoeken naar een betrouwbare en zuinige, goed beoordeelde wasmachiene. Gelukkig kun je op het internet tegenwoordig alles vinden. Zo ook de testuitslagen en recenties van andere gebruikers over deze Siemens.
VErder gekeken naar een goede prijs en nu blije bezitter van deze machiene. Suer stil, volgens testen ook zeer zuinig en een mooi was resultaat. Nu pas een paar weken in gebruik, maar vooralsnog allemaal zoals geadverterd. Blij mee!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roel 14-10-2019

iQ500 Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T463NL

Heerlijk stille wasmachine, moet nu voor t eerst opletten wanneer de was klaar is ;-) Wast uitstekend, zeer gemakkelijk, grote deuropening, zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]