Bosch Serie 6 WAT28461NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 92 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28461NL op Kieskeurig.nl.

BOSCH WAT28461NL 04-06-2018

Echte merk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Goede prijs, Zuinig, bespaart geld en water, met 15 verschillende wasprogramma's en Extra Stil-programma

Sergiy 04-11-2019

silent, eco washing machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

I was looking for washing machine in class A++, min 7kg motor power with full-size trommel (found a lot for other even 8-9kg washing machines with less space in the trommel, have no idea how to fill them with hehe 8-9kg cotton stuff), also it was important minimal set of settings, low level of noise (vibration) that is proven by other customers. That model had good reviews for those criteria and also my colleague bought 6 months ago the same model and recommend it too.

Pluspunten

• low noise
  • eco
  • enough modes and variable settings

Jan Jansen 19-10-2018

Heerlijk stil en stabiel!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

De machine is heerlijk stil en wandelt niet door de badkamer. Duidelijke bediening ene voldoende programma's.

• Stabiel

Minpunten

• Allarmerend piepje (Had vrolijker gemogen)

Rob R. 01-08-2018

Mooi en stil maar onlogisch voor mij

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Ik kom van een Samsung wasmachine. Daar vond ik de programma's heel logisch. Welk programma draai ik wanneer ik een normaal wit wasje draai? Truien, shirts, dat soort dingen. Er is een stil programma dat ook rekening houd met centrifugeren. Dat vind ik slim maar soms wil ik gewoon alleen de piepjes uit, zodat mijn kinderen niet wakker worden, daar mis ik mijn samsung-geluid-uit-knopje. De wasmachine voelt degelijk aan en wast schoon en fris.

• Schoon

Minpunten

• Onlogische programma's (mijn nederige mening)

Marleen 23-07-2018

Bosch Serie 6 WAT28461NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Makkelijk te bedienen bij de basis programma's en stille wasmachine. Staat op zolder naarst de slaapkamer maar je hoort hem nauwelijks. Bijvoorbeeld tijd inschakelen zodat hij klaar is wanneer jij dit wil even goed het boekje doornemen dan zitten er verrassende extra's op.
Wast mooi schoon en gunstig in prijs!
Zeer tevreden over deze aankoop!

Pluspunten

• stil
  • wast mooi schoon
  • veel mogelijk heden

Minpunten

• bij sommige programma's het boekje nodig

Frank4112 10-07-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Handig in de bediening en goede verschillende gebruiksmogelijkheden. Stil en zuinig in het water- en lektraverbruik

Minpunten

• Zwarte rand in deur

Stephan 05-07-2018

Snel, weinig geluid en super mooi uiterlijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Super mooie wasmachine. Veel keuzes qua was programma's. Verbruikt weinig energie. Mooi grote trommel. Installatie was heel makkelijk. Stil apparaat.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel was programma's
  • Zuinig apparaat
  • Niet duur

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Sibel 03-07-2018

Goede wasfuncties, mooie trommelinhoud, goed schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Ik ben zeker tevreden met de wasmachine. Heeft goede wasprogramma's. Wel vind ik het minder als je katoen functie neemt dat je de tijd zelf niet minder kan instellen. Tenminste mij is dat niet gelukt. Verder lekker rustig. Kleren komen er niet al te nat uit. Ik zou het zeker aanraden

Pluspunten

• Meerdere wasprogramma's
  • Goede centrifugatie
  • Rustig aan geluid
  • Strak en mooi

Minpunten

• Bij katoen progr. kan je niet zelf tijd instellen

Manuela 22-06-2018

Bosch wat28461nl wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Op 12 juni 2018 werd mijn wasmachine geleverd, ik ben er super blij mee, makkelijk te bedienen. Top dat er een snelle functie op zit.

Pluspunten

• Erg stil in gebruik

Colin 20-06-2020

Helemaal super!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Bevalt prima. Grote trommel, wat héél fijn is. En je hoort hem bijna niet. Zeker aan te bevelen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Piet 17-05-2020

Bosch, voorlader

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Wasmachine nu 1 week in gebruik. Makkelijk te bedienen. Past wastijd aan aan hoeveelheid was. Geluidsarm. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anneke 14-05-2020

Eerste Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Makkelijke bediening, zeer rustig, doet wat de wasmacine moet doen, geweldige aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

grandpasmurf. 07-05-2020

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Geweldige machine,super stil.Programmering zeer eenvoudig.De was komt keurig schoon uit het apparaat.Ben er zeer blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Desiree 26-04-2020

Niet alleen max vulgewicht, ook een minimum

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Sinds sept 2019 in bezit van dit product. Op zich tevreden, ware het niet dat je niet eventjes een delicaat kledingstuk alleen kunt wassen. (1 stuk). Apparaat vind het gewicht dan te laag en centrifugeert totaal niet zodat de was kletsnat blijft. Zelfs het centrifugeprogramma alleen doet het dan niet. Dus een kledingstuk apart wassen omdat het niet mixt bij andere kledingstukken is niet mogelijk. Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik dit apparaat niet gekocht maar een simpeler met 3 knoppen (programma, temperatuur en toerental centrifugeren)

Minpunten

• Niet mogelijk om 1 kledingstuk te wassen
  • Min laadgewicht

Joep 21-03-2020

Zeer goede wasmaschine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Deze 7kg wasmaschine met de daarbij horende grote deuropening is zeer stil tijdens het draaien van de was.
De nodige snel in te stellen programma's maken het gebruik makkelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niels 19-03-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Een fijn werkende wasmachine voor een goed prijs.
Klein nadeel als er aleen 1 trui in zit gaat hij niet hard centrifugeren maar als er een handoek bij in doe dan gaat hij goed centrifugeren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

het handwasje 31-01-2020

Makkelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Voor jong en oud is dit een wasmachine die makkelijk en goed te bedienen is opzich al een uitkomst. Wat het voor ons betreft we zijn in 70 en hebben al verschillende merken gehad in de loop der jaren. Maar heerlijk is heerlijk deze machine van Bosch de WAT28461NL is zoals het tot nu gaat een goed en zoals al eerder geschreven een makkelijk machine en doet het wat er belooft is dus goed en schoon wassen. En danken BOSCH dat er nog fabriekanten zijn mdie deze machines maken voor ierdeen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sigi 26-01-2020

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Zeer tevreden wast schoon en weinig geluid. Uitgesteld starten heel fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Parttime huisman 21-01-2020

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Wast goed, is stil, veel wasprogramma's, makkelijk te bedienen. Ik kan geen minpunt bedenken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P Niessen 05-11-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28461NL

Super wasmachine lekker stil en veel funkties [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]