Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7WE96ES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mike 15-11-2021

Top apparaat

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Heel fijn om een wasmachine en droger in 1 apparaat te hebben. Het apparaat ziet er mooi uit en is zeer stil. De tijd kan verkort worden en zelf kijkt de machine ook naar de hoeveelheid was en past zijn tijd hierop aan. Heel fijn.

Ben 15-05-2021

Niet stuk te krijgen

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Na 21 jaar met een Bovenlader AEG te hebben gewassen die het nog steeds perfect doet eigenlijk, heb ik toch besloten om deze Combi was/droger aan te schaffen en hopelijk hebben we hier ook net zolang plezier van als onze eerste AEG. Onwijs tevreden met onze nieuwe aankoop.

René 21-04-2021

super goeie machine

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] machine werkt super goed
alleen duren de programma's best lang

devries 13-03-2021

Gemakkerlijke kan bijna niet

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Voor een weduwnaar is eenvoud en gemak een must, deze was machinedroger heeft beide, en neemt ook nog eens minder ruimte in

Ferdi 30-10-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Fijne machine. Het was wel even uitzoeken welk wasprogramma je nodig heb. Machine is stil met wassen en drogen. Het enige wat iets meer geluid maakt is het weg pompen van het water voordat hij gaat drogen. Ik vind het een aanrader.

ieniflinie 08-11-2019

Machine waar jeblij van wordt

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Heb de machine nu 4 weken ingebruik en wordt er super blij van. Makelijk te bedienen je zet hem aan en aan het eind hoef je alleen nog de was te vouwen en klaar. Duidelijk bedienings paneel grote vul opening grote trommel.

j.vanstekelenburg 31-10-2019

AEG Kwaliteit!

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Fantastisch apparaat. Zowel qua functionalieit en vormgeving. Duurzaam en betaalbaar. Goede was en droogfunctie. Top