AEG L7WE96ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7WE96ES op Kieskeurig.nl.

Helen Gorgels 08-09-2019

Kleine was binnen een uur fris en schoon, zacht en droog!

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Ik ben ontzettend blij met deze prachtige machine die zowel wast en droogt. Het dagelijkse wasje draai je binnen een uur schoon en droog. Geen rondslingerend en zich opstapelend wasgoed meer en favoriete kleding weer binnen een uur piekfijn om aan te trekken. Door te experimenteren met de verschillende programma's, afgesteld op de hoeveelheid kilo's, kun je de kortste was- en/of droog programma's kiezen. De was komt er goed verzorgd en zacht uit. Voor vuilere was adviseer ik om een langer wasprogramma te kiezen. 9 Kilo is de maximale hoeveelheid was die in een keer gewassen kan. 6 Kilo maximaal om te drogen maar dan gaat het droogprogramma wel lang duren. Het een uur non stop was-droogprogramma is echt een uitkomst en vind ik ideaal om de dagelijkse was snel weg te werken. De was komt er goed gecentrifugeerd uit en droogt snel wanner je hem ophangt in plaats van het droogprogramma te gebruiken.

Pluspunten

• een uur non stop was- en droogprogramma
  • De was is zacht en goed verzorgd.

Pjot 17-08-2019

De stille kracht

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

We zochten een was-droog-combinatie en deze machine werd ons in de winkel aanbevolen. Hij (of is het een zij?) voldeed aan onze wensen en het fraaie design maakte het af. De prijs leek ons reëel; later bleek dat we ook nog onder een cashback-actie vielen, dus het werd alleen maar beter.
Nu we de machine een paar weken in huis hebben, zijn we nog tevredener. Wat een power! Wat draait ze (het is definitief een zij!) geruisloos! En wat een resultaat! Ze is in één woord: geweldig!

Ben 15-05-2021

Niet stuk te krijgen

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Na 21 jaar met een Bovenlader AEG te hebben gewassen die het nog steeds perfect doet eigenlijk, heb ik toch besloten om deze Combi was/droger aan te schaffen en hopelijk hebben we hier ook net zolang plezier van als onze eerste AEG. Onwijs tevreden met onze nieuwe aankoop.

devries 13-03-2021

Gemakkerlijke kan bijna niet

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Voor een weduwnaar is eenvoud en gemak een must, deze was machinedroger heeft beide, en neemt ook nog eens minder ruimte in

Ferdi 30-10-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Fijne machine. Het was wel even uitzoeken welk wasprogramma je nodig heb. Machine is stil met wassen en drogen. Het enige wat iets meer geluid maakt is het weg pompen van het water voordat hij gaat drogen. Ik vind het een aanrader.

ieniflinie 08-11-2019

Machine waar jeblij van wordt

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Heb de machine nu 4 weken ingebruik en wordt er super blij van. Makelijk te bedienen je zet hem aan en aan het eind hoef je alleen nog de was te vouwen en klaar. Duidelijk bedienings paneel grote vul opening grote trommel.

j.vanstekelenburg 31-10-2019

AEG Kwaliteit!

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Fantastisch apparaat. Zowel qua functionalieit en vormgeving. Duurzaam en betaalbaar. Goede was en droogfunctie. Top

Yvonne 15-08-2019

Grote vulopening

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Super handig wassen en drogen in één machine neemt weinig plek in, dus lekker veel ruimte in de badkamer. Handig vóór te programmeren, als ik thuis kom van het werk is de was kastdroog.

Angelique 15-08-2019

Wasmachine droger

Geschreven voor: AEG L7WE96ES

Handig als je een kleine woning hebt. Wast en droogt goed, erg blij mee. Staat in mijn keuken en het geluid is ook goed, niet storend. Mooi schoon en droog uit de machine zo de kast in.

Pluspunten

• Twee in een apparaat
  • Weinig geluid
  • Wast goed schoon