Bosch Serie 8 WAW32582NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 48 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Roy Tillemans 21-11-2017

Top aanbieding! Super wasmachine!

Wij zijn heel erg blij met de aankoop van deze super fijne wasmachine! De was is weer super schoon, maakt zeer weinig geluid en ook nog eens een zeer mooie uitvoering! En een erg snelle en super service geleverd door Tummers E.P Panningen!!!! Bedankt!

W. Princen 21-11-2017

super wasmachine

De wasmachine heeft energieklasse A+++ -30% en je hoort hem bijna niet .
Is voorzien van EcoSilence Drive. Makkelijk te bedienen. Van binnen is de trommel goed glad zodat de was niet kreukt.
Daarnaast is die ook beveiligd tegen lekkage. Deze wasmachine is een echte aanraden!! P.S de droger is ook super.

Harold 19-11-2017

Lekker stil

We hebben deze machine gekocht vanwege de stille motor en deze maakt de belofte ook waar. Tijdens het wassen hoor je de machine bijna niet en het geluid bij cenrtifugeren is ook zeer acceptabel. Veel keuzes in instellingen en energiezuinig. Kortom zeer tevreden

Pluspunten

• Past wastijd aan aan de balading

Alex125 19-11-2017

Centrifugeert goed

Nadat oude wasmachine kapot was gegaan op zoek naar nieuwe. Fijn aan deze is hogere toerental: 1600 in plaats van 1400 bij vorige (ook Bosch). Je merkt het verschil: was komt er net wat droger uit. Verder wast deze goed en is makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Centrifugeert goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed wasresultaat

Grietje 18-11-2017

Super vriendelijk apparaat

Super vriendelijk apparaat, goed uitleg gegeven door Expert Hoogezand.
Zitten veel mogelijkheden op voor korte was en wol kortom zeer tevreden.

Marcel 17-11-2017

Moderne alleskunner

Een mooi en gemakkelijk te bedienen wasmachine waarmee elke klus geklaard kan worden. Veel keuzes en zo simpel dat een kind letterlijk de was kan doen. Via een helder lcd-scherm zijn alle keuzes goed zichtbaar. Ook wordt de resterende tijd aangegeven, erg handig. Topmodel!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Overzichtelijk lcd scherm
  • Erg stil

WAW !!! wat een wasmachine 15-11-2017

Sexy machine

De aanblik van het keuzemenu op deze machine heeft ons overtuigd dat er in de afgelopen periode veel aandacht wordt besteed aan de gebruikersvriendelijkheid. Iets wat uitnodigend werkt. Maar behalve dat verwacht je dat er in het ontwerp aandacht besteed is aan milieu en portemonnee. We zijn niet teleurgesteld. Met andere woorden: het is een wasmachine voor de 21ste eeuw.

dientje65 15-11-2017

BOSCH WAW32582NL

Ik heb de wasmachine nog te kort om goed te beoordelen, maar tot nu bevalt ie goed. Hij is stil, eenvoudig in gebruik. wel nog even uitproberen voor welke was welke stand gebruikt moet worden. Maar wel zeker blij dat ik deze gekocht heb en beveel deze ook ten zeerste aan

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Riekje 10-11-2017

Degelijk en praktich

Had plotseling een nieuwe wasmachine nodig. We hebben hem dus te kort om er een volledig oordeel over te geven. Deze zag er goed uit en de mogelijkheden zijn meer dan voldoende voor een normaal huishouden.Hij werd door de verkoper, waar wij veel vertrouwen in hebben, aanbevolen en hij voldoet tot dusver helemaal aan de verwachtingen.

Ger 08-11-2017

Grote deur, geluidsarm en heel stil

Titel: Moderne en stille wasmachine
Cijfer: 9

Al eerder een Bosch wasmachine gehad. Daar heb ik 16 jaar mee gedaan. Me toen later overhalen deze te vervangen door een duurder en 'beter' merk. Ondanks mijn inmiddels kleinere gezin en dus minder wassen, ging deze al na 8 jaar onherstelbaar kapot. Ik ben nu bijzonder blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine en ik hoop hier weer heel lang mee te doen.

Pluspunten: eenvoudig,
Ik heb deze machine te kort om alle plus en minpunten te kunnen beoordelen

Bosch7006DD 25-10-2017

Een fijne wasmachine !

Evenals de droger nog maar kort in huis maar het gebruiksgemak, gebruiksaanwijzing de 8 kilo belading, de diversiteit aan programmakeuzes en het minimum aantal decibellen en lager energieverbruik zijn een verademing.

ralph van der willigen 25-10-2017

Gebruiksgemak en geluidsarm

Met behulp van een heldere gebruiksaanwijzing maak je deze machine snel eigen. Het aantal decibellen is vele malen minder dan de oude machine. De aaa+-30% status is mede redenen voor aankoop.

Pluspunten

• gebruik
  • geluidsarm

Greet 15-09-2017

Wasmachine

Ik vind het een Handig scherm.
Het is duidelijk te lezen. Het is makkelijk programma's kiezen. De was vind ik er ook schoon uit komen.

Hennie 16-08-2017

Kwalitatief goede wasmachine sterkt/stil/snel

Bijzonder fijne wasmachine. Hij is goed robuust gebouwd, stil en wast effectief. Daarnaast krijg je 10 jaar garantie op de motor.

Pluspunten

• stil
  • kwalitatief goed gebouwd

Kuijpers 13-08-2017

boch wasautomaat

makkelijke bediening ,blij met kort programma heel makkelijk voor kleding die niet vuil is even opfrissen
meer keuze in centrifugeer toeren

Pluspunten

• kort programma
  • genoeg keuze programma's

Jackie36 10-08-2017

Zeer prettige machine

Nog geen minpunt kunnen ontdekken; ben zeer tervreden. Schone was, ruikt lekker, programmaduur is goed, programmakeuze perfect, maakt weinig geluid.

Adrie en Denise 21-07-2017

Wachmachine Bosch WAW 32582 NL en Droger Bosch WTW 87590 NL

De Bosch wasmachine als ook de droger zijn fraai vormgegeven, stabiel, weinig geluid en wast en heeft een zeer uitgebreid was/droog programma.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Uitgebreid programma
  • Stabiliteit

Minpunten

• Niet geluidloos

upatamby 21-07-2017

Eerste indruk uitstekend

Meest opvallend is hoe stil deze machine is tijdens het wassen. Bij het centrifugeren maakt hij uiteraard meer geluid, maar nog altijd erg weinig, en dat bij 1600 toeren.
Wasresultaten zijn tot nu toe prima, maar we hebben nog niet alles uitgeprobeerd en ook nog geen moeilijke was.
De machine mist een kreukbeveiliging (dat had onze vorige machine wel) maar daarvoor in de plaats heb je wel weer een handige timer.
Duurzaamheid kan ik na een paar weken nog niet beoordelen.

E. Vreeken 16-07-2017

Grote capaciteit wasmachine

Aankoop gedaan omdat het energiezuiniger is. Nadeel is dat het wasprogramma langer duurt maar omdat de capaciteit groter is kun je meer tegelijk wassen en maakt het in verhouding niet zoveel uit. Doordat je vooraf de tijd kunt instellen wanneer de machine start en hij heel stil is kun je hem 's nachts, tijdens daluren, laten draaien en is het klaar als je wakker wordt.

F.P. Graafstal 16-07-2017

makkelijk instelbaar, 1600 toeren en ook nog stil

Mooie combinatie met de droger,1600 toeren en dan ook nog stil. Makkelijke instelling. Met een lade tussen droger en wasmachine een functionele combi.

Pluspunten

• stil
  • hoge toeren mogelijk

Minpunten

• deur niet om te bouwen