Bosch WAWH2643NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 132 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAWH2643NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Sophie 24-04-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prijs kwaliteitverhouding klopt helemaal bij deze wasmachine. Ik heb getwijfeld tussen een Miele en Bosch. Het is de Bosch geworden omdat deze dezelfde mogelijkheden heeft als de Miele die ik anders gekozen zou hebben maar die dan wel veel duurder zou zijn geweest. Natuurlijk merk ik wel het verschil tussen deze Bosch en de vorige Miele in geluid en materiaal. Daar is de prijs dan ook naar. Maar de was-resultaten zijn perfect, het lampje in de trommel is ideaal, het eindeprogramma signaal zou ik ook niet willen missen. Het I-DOS systeem is echt heel handig. Was er in, machine aan klaar, geen wasmiddel in handen gehad. En de ruime keuze aan instellingen, van een lang Eco programma tot een supersnel wasje. Alles is mogelijk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb hoge verwachtingen. Absoluut heel tevreden over mijn keuze.
P.S. De wasmachine is ook met de app te bedienen maar daar heb ik me nog niet in verdiept. (op dit moment nog geen noodzakelijke optie voor mij)

Pluspunten

• snelle programma's
  • lampje in de trommel
  • automatisch doseersysteem
  • veel keuze mogelijkheden in wasprogramma's
  • ook alleen centrifugeren is mogelijk

Minpunten

• niet zo stil als verwacht

Corine de Ruijter 04-11-2019

Duidelijke display, snel, makkelijk en simpel te bedienen,

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Het is een mooie, overzichtelijke heldere machine met een helder display, alle variaties zijn mogelijk met een duidelijk aangegeven energie en wasmiddel verbruik. Extra +punt is de wifi, je kunt alles via de telefoon bedienen, dat is zeker van deze tijd en Top!
De machine is stil, mooi van vorm en van een goed merk.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • mogelijkheden direct aan te passen
  • wifi
  • Bosch

Inge 21-11-2019

lekker stil

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik heb deze machine gekocht op basis van dat het met 1600 toeren centrifugeert en het automatische systeem heeft voor wasmiddel en verzachter. Bovendien is het geinig dat het via wifi bedient kan worden.

Pluspunten

• 1600 toeren
  • stil
  • kort programma
  • A+++

Minpunten

• nog geen

S. Cinar 21-11-2019

Makkelijk te bedienen en regelt zelf hoeveelheid wasmiddel!

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Hele mooie wasmachine, genoeg inhoud en lekker rustig. Kan wasprogramma via een app instellen en stelt zelf hoeveel wasmiddel erin moet. Echt blij met dit product.

Jan 21-11-2019

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Grote trommelinhoud, prachtige duidelijke display.
Goede voorlichting bij BCC. Gratis thuisbezorgd en geïnstalleerd.
We zijn erg blij met deze mooie machina.

M. Vijgenboom 21-11-2019

super machine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Goede consumentenbeoordeling. Goed bekend staand merk. Legio mogelijkheden. Moderne aanpassingen. Het wassen in de toekomst.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Divers instelbaar

M. 21-11-2019

Wasmachine met veel gebruiksvriendelijke opties

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Deze wasmachine besteld omdat onze oude wasmachine was gaan dansen, daar heeft deze machine geen last. De wasmachine is zwaarder en staat heel solide op z'n plek op zolder. Hij doet fluisterstil z'n werk en kan daarom naast onze zolderkamer gewoon z'n werk doen zonder dat het vervelend is. Tevens is het handig dat er een wifiverbinding mogelijk is met bijbehorende app, waardoor je het op afstand kan besturen en een notificatie krijgt als de machine klaar is. Deze notificatie is ideaal omdat de machine op zolder staat en je het geluidssignaal dan niet altijd hoort op de begane grond. Het enige kleine punt is dat er soms wat water blijft staan in de rubber rand van de wasmachine en soms is extra spoelen aan te bevelen, that's all... maar dat had onze oude Samsung-wasmachine ook. Overall zeer tevreden over de machine, mede dankzij alle opties zoals i-dos. :)

Pluspunten

• Wifi met o.a. notificatie als de was klaar is
  • Programmaopties met o.a. SpeedPerfect
  • Heel stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Was kunnen pauzeren om was toe te voegen

Minpunten

• Extra spoelen soms aan te bevelen
  • Water blijft soms achter in rubber rand

Mochris 20-11-2019

Bosch wasmaschine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prima machine met alles erop en eraan. Grote trommel. Perfect voor een gezin van 4! Veel programma keuze.

Pluspunten

• Zachtjes
  • Grote trommel

Yes 20-11-2019

goede wasmachine! erg still

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

goede wasmachine, hij doet wat ie moet doen, opties zoals idos en wifi zijn super handig. verder is de wasmachine erg still en de installatie is makkelijk

Pluspunten

• opties
  • still

Liesbeth 19-11-2019

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Handig dat er veel wasgoed ik kan. Er zitten veel verschillende programma’s op. Ook een kort programma van 15 minuten, erg handig. Ook handig dat je er gewoon een hele fles wasmiddel en wasverzachter in giet en dan door een druk op de knop kan bepalen of en hoeveel je gebruikt, licht,matig of sterk bevuild. Hij is stil ook met centrifugeren. Handig dat je m mbv de app kan aanzetten. Wast goed schoon. O en ook simpel in gebruik.

• Veel programma’s
  • Handig dat i-dos

Isabella 19-11-2019

Wasmachine serie 8 i-dos

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

We hebben deze wasmachine een aantal weken geleden gekocht bij BCC en ik ben er zeer tevreden over. Ik was onzeker of i-dos wel iets voor me was aangezien ik niet handig ben met nieuwe technologie maar het werkt super handig! De wasmachine geeft een suggestie voor de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter per programma maar dit kun je altijd handmatig aanpassen door 0, 1, 2 of 3 streepjes in te toetsen. Wasverzachter uitschakelen is heel makkelijk. I-dos uitschakelen en zelf wasmiddel toevoegen kan ook, bijvoorbeeld als ik fijnwasmiddel gebruik. De app heb ik niet geinstalleerd op mijn smartphone omdat ik dat niet nodig vind dus daar kan ik niets over zeggen. Tot slot is het ook inzichtelijk dat het apparaat met streepjes aangeeft hoeveel energie elk programma gebruikt. Zo zie je dat de speedtoets extra energie kost dus dan kun je een bewuste keuze maken voor een langer energiezuinig programma of een sneller programma. Als de was op een hoog toerental staat voor de centrifuge (1600), komt de was er bijna droog uit. Alle was komt er tot nu toe schoon uit maar ik heb nog geen hele vieze was gedraaid. Top apparaat!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • was bijna droog na centrifuge op 1600

bob sirach 19-11-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prima wasmachine, goed stil, goed gecentrifugeerd, zou alleen nog zelfstandig de was moeten kunnen strijken en opbergen.

CrimsonJax88 19-11-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Fijne wasmachine, makkelijke display en manier van bedienen, snel en zuinig, doet goed zijn werk. Aanrader.

Pluspunten

• Fijne display
  • Makkelijke bediening
  • Zuinig maar toch snel

Esther 17-11-2019

Handig in gebruik/heerlijk schone was

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Superhandig in gebruik. Wilde eerst geen WIFI, maar het blijkt ideaal te zijn dat je een bericht krijgt dat het apparaat klaar is. Schone, al vrij droge, was. Duidelijk te zien welk programma welke hoeveelheid water en stroom verbruikt.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Schone, goedgecentrifugeerde was

Mike 16-11-2019

Grote capaciteit en lekker stil

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Nadat onze wasmachine het begeven had, hadden we snel een nieuwe nodig. De keuze is op Bosch gevallen, omdat we dan verzekerd zijn van goede kwaliteit, maar we hebben ook gelet op de capaciteit (9 kilo!) en het geluidsniveau. Bovendien kun je een reservoir met wasmiddel vullen, dat dan automatisch in de juiste hoeveelheid aan je was toegevoegd wordt en hoort er een app bij waarmee ik hem kan bedienen, maar waarop ik ook zie wanneer hij klaar is. Tot op heden voldoet de wasmachine aan alle verwachtingen!

• Grote capaciteit
  • autodosering
  • app

Minpunten

• bijpassende droger heeft geen app

Wasmachine 15-11-2019

Wasmachine bosch wawh2643nl

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Super stil en zuinig in gebruik,mooi design.kwaliteit prijs verhouding in balans gedoseerd wassen geweldig

• Zuinig

lionking 14-11-2019

Wasmachine Bosch

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Wasmachine die goed doet wat wij er van mogen verwachten.
Tijdens het plaatsen, even van te voren een foto maken van het typeplaatje, dan hoef je de zware machine niet meer te verplaatsen als je de gegevens nog nodig mocht hebben.

Pluspunten

• zeer goed resultaat
  • maakt bijn geen geluid

Els 13-11-2019

Fijne stille wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik vind deze wasmachine een goede investering voor het milieu , goede prijs en kwaliteit.
Makkelijk te bedienen en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• milieu vriendelijk
  • zuinig in gebruik
  • makkelijke bediening

Chris W 13-11-2019

Perfecte wasmachine. Energiezuinig. Goede wasprogramma's

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Makkelijk te bedienen. Goede wasprogramma's. Beddengoedprogramma is perfect. Smart functie Home Connect werkt goed.
iDos automatisch doseren bespaart wasmiddel.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Automatisch wasmiddel doseersysteem
  • Goede wasprogramma's
  • Veel extra opties voor een goed wasresultaat

Wallie 12-11-2019

veel mogelijkheden bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Super handige wasmachine voor zowel grote als kleine wasjes en ook erg zuinig dat de wasmachine zijn eigen hoeveelheid wasmiddel doseert.

Pluspunten

• zuinig
  • schoon