Bosch WAWH2643NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 226 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAWH2643NL op Kieskeurig.nl.

Sophie 24-04-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prijs kwaliteitverhouding klopt helemaal bij deze wasmachine. Ik heb getwijfeld tussen een Miele en Bosch. Het is de Bosch geworden omdat deze dezelfde mogelijkheden heeft als de Miele die ik anders gekozen zou hebben maar die dan wel veel duurder zou zijn geweest. Natuurlijk merk ik wel het verschil tussen deze Bosch en de vorige Miele in geluid en materiaal. Daar is de prijs dan ook naar. Maar de was-resultaten zijn perfect, het lampje in de trommel is ideaal, het eindeprogramma signaal zou ik ook niet willen missen. Het I-DOS systeem is echt heel handig. Was er in, machine aan klaar, geen wasmiddel in handen gehad. En de ruime keuze aan instellingen, van een lang Eco programma tot een supersnel wasje. Alles is mogelijk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb hoge verwachtingen. Absoluut heel tevreden over mijn keuze.
P.S. De wasmachine is ook met de app te bedienen maar daar heb ik me nog niet in verdiept. (op dit moment nog geen noodzakelijke optie voor mij)

Pluspunten

• snelle programma's
  • lampje in de trommel
  • automatisch doseersysteem
  • veel keuze mogelijkheden in wasprogramma's
  • ook alleen centrifugeren is mogelijk

Minpunten

• niet zo stil als verwacht

Kirill Afanasiev 09-12-2019

iDOS is what I always wanted to have!

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

What I've expected from washing machine: silence, short programs, intuitive user interface. What I've got with WAWH2643NL? All of it PLUS WiFi connection with home network, so I can start/pause/stop my wash, control the machine from distance and I've got super feature - iDOS! no more headache how much detergents to put every cycle - Bosch do it for me! Amazing!

Pluspunten

• iDOS
  • WiFi
  • Silent
  • Short modes
  • Energy effective

Minpunten

• n/a

Corine de Ruijter 04-11-2019

Duidelijke display, snel, makkelijk en simpel te bedienen,

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Het is een mooie, overzichtelijke heldere machine met een helder display, alle variaties zijn mogelijk met een duidelijk aangegeven energie en wasmiddel verbruik. Extra +punt is de wifi, je kunt alles via de telefoon bedienen, dat is zeker van deze tijd en Top!
De machine is stil, mooi van vorm en van een goed merk.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • mogelijkheden direct aan te passen
  • wifi
  • Bosch

Carsten 06-05-2020

Beoordeling WAWH2643NL

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Goede wasmachine, super stil. Met de automatische dosering is het wennen als je handmatig bent gewent [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-05-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

We hebben de machine nu 3 weken. Hij bevalt geweldig goed. Het automatische doseersysteem en de verschillende programma instellingen en mogelijkheden zijn heel uitgebreid. We zijn zo tevreden dat we alle textiel in huis hebben verzameld en gewassen hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erik 26-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Fijne en stille Bosch wasmachine. Tevreden over de automatische doseerfunctie, zo gebruik ik nooit meer teveel wasmiddel. Ook de speciale stand voor sportkleren gebruiken we vaak, net als de eco-stand waarin de helft van het water en energie gebruikt wordt. We zijn er erg tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-04-2020

beoordeling wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Apparaar is makkelijk te bedienen en voldoet geheel aan het verwachtingspatroon. Veel mogelijkheden om te kiezen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruudjansn 15-04-2020

geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Na 2x een Miele wasmachine te hebben gehad nu gekozen voor een Bosch. Op dit ogenblik ruim een half jaar in bezit en zeer tevreden.
I-dos werkt prima, de machine is relatief stil en de wast perfect.
Duidelijke programmering en zelfs de app op mijn mobiel die via Wifi de status aangeeft van het programma of de hoeveelheid wasmiddel, easy.
De grote trommel is ook erg handig.
Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleen 11-04-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Bediening via app is heel makkelijk en zeer handig om het perfecte programma te selecteren voor je wasgoed. Zeer tevreden over deze wasmachine! Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjolijn 08-04-2020

Nieuwe wasmachine...

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ben er heel blij mee, gekocht na 15 jaar miele. Het was wel even wennen aan het IDos systeem, en ook de WiFi is nog niet aangesloten. De programma’s zijn duidelijk en hij is simpel te bedienen.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Licht in trommel

Minpunten

• onduidelijk verbruik wasmiddel iDos

Keith 06-04-2020

Goedwerkende en betrouwbare wasmachine + extra

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De wasmachine werkt heel goed en is stil. Wij hebben circa 10 jaar geleden een vergelijkbare wasmachine uit Serie 7 gekocht en die bevalt ons zo goed dat wij ook de 8 serie nu aangschaft hebben.

De I-dos functie is erg handig en zeker de WIFI-functie.

Wij zijn in ieder geval erg blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rachid 05-04-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik vind m een perfecte en zeer goed machine, zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Karima 02-04-2020

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat hij een grote trommel heeft en omdat je hem nauwelijks hoort. Dat vind ik wel fijn omdat ik best wel in een gehorige woning woon. En het fijn vind om 's avonds mn wasjes te draaien. Hij is ook energiezuinig en hij doseert zelf voor jou de wasmiddel ook erg handig. Tot nu toe een erg fijne wasmachine.

Pluspunten

• grote trommel
  • je hoort hem nauwelijks

Minpunten

• niet alle was opties instelbaar

Frank 01-04-2020

Duidelijk display werkt goed

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prima apparaat en met het geld terug actie was deze versie nu goedkoper als een ander merk.
Wasautomaat werkt prima en gemakkelijk

Pluspunten

• Werkt prima en duidelijk display
  • Ideaal zó doseer systeem

Minpunten

• Wi-Fi appart iedere keer aan zetten indien nodig

Rachid 29-03-2020

Bosch serie 8 wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik heb deze wasmachine sinds kort in mijn bezit, het is een super machine met groot trommel en slim wasmachine met i-dos systeem .

Tommy 28-03-2020

Veel capaciteit, stil en wast goed schoon

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De Bosch wasmachine bevalt goed. Hij heeft een zeer ruime trommel, veel verschillende programmas en hij wast schoon. De autodose-functie is erg fijn, al heb ik wel het idee dat wasmiddel er sneller doorheen gaat dan wanneer ik zelf zou doseren. Kleding komt er echter perfect schoon uit. Zelfs met de hoogste centrifuge stand is de wasmachine stabiel, zelfs op onze houten zoldervloer.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Automatische wasmiddel dosering

Minpunten

• Gebruikt redelijk veel wasmiddel

Mihir Bhatkhande 27-03-2020

Mooie functies and heel gooie kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

It's a great Bosch reliable product to have from a trusted brand in home appliances. The build quality seems pretty fantastic and I like the user friendliness of the Home Connect App as well. Fancy! Love it. Maybe only a bit on the higher price but that's just marginal.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ziet er goes uit

Sven Kaptein 27-03-2020

Hele fijne wasmachine met simpele I-DOS

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Hele fijne wasmachine waarmee letterlijk een kind de was kan doen omdat de I-DOS het gehannes met wasmiddel overbodig maakt. Hij is lekker stil en eenvoudig in gebruik door de simpel te snappen wasprogramma's.
De App bediening is niet over nagedacht met elke 24u goedkeuren op het apparaat

Pluspunten

• IDOS
  • Wifi
  • Simpele wasprogrammas en display
  • Simpele app

Minpunten

• App bediening goedkeuring

v Manen 26-03-2020

Fijne wasmaschine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Nu een paar dagen in huis. Fijn apparaat! Lekker stil en makkelijk met die app te bedienen. Was komt al redelijk droog de machine uit. Kortom vrouw blij ik blij :)

• I-dos

Minpunten

• Geen idos reservoir voor witte was

Yvonne W 26-03-2020

Fijn stil apparaat

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De machine is erg stil tijdens het wassen en centrifugeren.
Er is sprake van een goed wasresultaat. De wasmachine beschikt over veel wasprogramma's en heeft een mooi design.
Past goed bij de wasdroger uit dezelfde lijn.

Pluspunten

• mooi design
  • veel programma's
  • stil