Miele WDB 020 WCS wasmachine Wit - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

T.A.Sikken-Baas 20-09-2017 Product paar weken in bezit

Onze nieuwe Miele.

Wij hebben nu paar weken deze nieuwe Miele. Hij doet niet meer, monteur ingeschakeld. Hij laat geen water in: op het display is alles goed, kraan staat open maar na het aanraken van start doet hij niets. Deur is dicht. Vorige Miele meer dan 17 jaar gehad en nooit een storing.

Walle Vosmeijer 01-03-2017 Product paar weken in bezit

Kwaliteit wasautomaat

Het kopen van een apparaat moet een feest zijn daarom is de keuze op een Miele de beste keuze, want nog steeds is er geen betere, onze keuze is wederom gevallen op een Miele wasmachine omdat de kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid met een Miele gegarandeerd is, onze vorige wasmachine heeft het 26 jaar volgehouden, daarom zeggen wij dat goedkoop meestal duurkoop is, met Miele weet men zeker een goed huishoudelijk apparaat in huis te halen, wij zijn dat ook zeer tevreden met onze nieuwe WDB 020 eco wasmachine, gebruiksvriendelijk, stabiel, voldoende inhoud van de wastrommel en qua geluid zeer rustig, een prima machine van goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.

Pluspunten

• voldoende capaciteit
  • gebruiks vriendelijk
  • eco stand
  • rustig geluidsniveau
  • goede kwaliteit/prijsniveau

Minpunten