Miele WKH132WPS PWASH2.0&TDOS XL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Rob van Rij 28-04-2017

Echte Miele kwaliteit

Nadat onze oude Miele wasmachine (16 jaar oud en nog nooit 1 mankement gehad) problemen kreeg hebben we deze WKH132WPS gekocht. Wij hebben alle bekende merken vergeleken en zijn uiteindelijk gekozen voor deze machine. De reden om voor dit type te kiezen kwam door een aantal punten. 1. De machine is erg zuinig in het gebruik. 2. Twindos geeft de mogelijkheid om naast bestaande Miele Twindos wasmiddel ook te kiezen voor navulbare cassettes. Hierdoor hoef je niet elke wasbeurt wasmiddel toe te voegen en de dosering is automatisch dus nooit te veel. 3. Je kunt ook nog gebruik maken van zeepcaps. 4. Hij heeft 1600 toeren wat ideaal is als je was daarna in de drogen wilt doen (slechts 44% rest vocht). 5. Als toegift krijg je van Miele nog een pakket Twindos wasmiddelen pakket voor 250 wasbeurten. Werkelijk een grandioze machine en met de verwachting dat hij minstens net zo lang mee gaat als onze vorige dan vind ik deze machine niet duur. Omgerekend per maand ben je dan beter uit dan een ander merk wat na 5-7 jaar problemen gaat geven of vervangen moet worden.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Zeer zuinig
  • Zeer stil tijdens centrifugeren
  • 77 was programmas
  • Navulbare Twindos houders

Andries Heesbeen 08-06-2017

Grote wasmachine XL uitvoering 9 kilo trommel

Degelijk en goed doordacht uitgevoerde wasmachine met duidelijke programmering.
Betaalbaar en toch voorzien van veel luxe door bijvoorbeeld het leveren van een TwinDos automatisch doseringssysteem voor wasmiddelen met gratis 1 jaar wasmiddelen ter waarde van € 129.50. Lees voor gebruik aandachtig de gehele gebruiksaanwijzing door van Miele.

Pluspunten

• Degelijk en betrouwbaar
  • Zeer lange levensduur
  • PowerWasch 2.0
  • TwinDos doseersysteem
  • Softcare-trommel met voorstrijken

Minpunten

• voorkeur naar enige technische kennis

linda 16-07-2017

kun je bij deze machine ook je eigen wasmiddel gebruiken? En qua vlekken, wil dit goed uit de kleding?

Nienke 03-07-2017

Heel blij met deze fijne wasmachine

Wij zijn heel blij met deze nieuwe wasmachine waar we inmiddels al heel wat wasjes mee gedraaid hebben. Hij wast heel schoon en het twin dos vind ik ook echt heel fijn. De wasmachine doseert automatisch het wasmiddel. Zo heb je nooit teveel of te weinig wasmiddel. Ook vind ik hem heel veel fijn doordat hij een snelle was heeft van nog geen uur. Daar kun je bijvoorbeeld op 60 graden net even een klein opfriswasje draaien.
Ook de 9kg trommel vinden wij heel erg fijn.

Kortom een hele fijne complete wasmachine met heel veel opties
Oa ook vlekprogramma's speciale wasprogramma's etc.

Pluspunten

• Twin dos
  • Grote trommel
  • Veel opties

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Jaqueline 27-05-2017

wasmachine

Prima machine, al moet je de eerste paar wasjes écht wel even weten hoe e.e.a. werkt, maar dat leert vlug! Heel tevreden!

Pluspunten

• zeer stil
  • zeer zuinig met alles

Minpunten

• moeilijke bediening

Inge 23-05-2017

gebruiksvriendelijk instellen

Dit product heb ik gekozen vanwege het merk (vorige was ook een miele) en de grote van de wastrommel 9 kg.
De hoeveelheid programma,s en mogelijkheden daar had ik niet veel mee, maar door het makkelijke gebruik en instellen hiervan, gebruik ik het toch en heb er goede was resultaten mee.
Ik heb hierdoor plezier in het doen van de was!