AEG L7FE96ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE96ES op Kieskeurig.nl.

9,1

Bert 15-06-2017

Grote inhoud

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Mooi, ruim en stille wasmachine. Kan gerust 's nacht draaien zonder dat anderever last van hebben.
Kan zeer veel was in en dat scheelt weer extra draaitijd.

Pluspunten

• Grote trommel/inhoud
  • Erg stil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

marcus 11-06-2017

grote capaciteit wamachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

goede kwaliteit prijsverhouding 1600 toeren 9kg inhoud 30 procent minder kreukels was komt er zo goed als droog uit

Pluspunten

• 9kg
  • 1600 toeren
  • 30 procent minder kreukels

Lande 09-06-2017

Doet wat je verwacht

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Ik ben zeer tevreden over dit product. Heb dit type gekozen vanwege de vele keuzemogelijkheden en vanwege de stoomfunctie. De was komt er aanzienlijk droger uit dan bij mijn vorige wasmachine, dus die 1600 t/m hebben wel hun effect. Gebruiksvriendelijk. Ik ben nog geen nadelen tegengekomen. Komt ook vrijwel geen geluid uit.

Pluspunten

• Veel keuzemogelijkheden, waaronder stoomfunctie
  • Was komt er heel droog uit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Weinig geluid

Najet 09-06-2017

Super wasmachine!

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Deze wasmachine is echt stil en maakt mijn kleding weer schoon en fris. Als ik alleen de waspoeder gebruik, ruik ik het ook in mijn kleding. Bij mijn oude wasmachine moest ik echt steeds wasverzachter gebruiken. Ik ben er erg blij mee!

Minpunten

• Kleding niit gewogen.

sharky 09-06-2017

GEWELDIG

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

een geweldig machine met veel mogelijkheden moest even er achter komen wat de vele mogelijkheden waren maar dat heeft de man van bcc mij haarfijn uitgelegt

Carlo 13-04-2021

Bijna Geluidloos

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Prima wasmachine,was komt er heel schoon uit, en het centrifugeren gaat nagenoeg geluidloos,ben er zeer tevreden mee.

Tineke 11-04-2021

Pracht apparaat

Super machine
Wel een hoop lichtjes en geluidjes zeker na mijn oude machine maar wel duidelijk en overzichtelijk
Heeft alweer een aantal wassen erop zitten
Is best stil in gebruik alleen hoor je het water goed lopen als hij water toevoegt
Maar is voor ons niet storend
Alles is weer heerlijk fris en schoon

El 18-01-2021

Super deze AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

De nieuwe AEG machine die is echt Super wast als de de beste de bediening een kind kan de was doen zo makelijk dan het stoom programma heerlijk dat scheelt een hoop werk met strijken dit was voor ons een goede keuze gemak diend de mens

Thonia 15-01-2021

De machine met de WAUW factor

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Dit is echt DE wasmachine. Ik heb hem nu een paar maanden in gebruik maar echt super. Inmiddels ben ik dit van AEG gewend. Ben langzaam aan alles aan het vervangen voor Aeg. Hij ziet er prachtig uit en staat mooi bij mijn AEG droger. Hij is super zuinig en ik hoef niet meer naar de stomerij want stomen doet hij ook.

Diana 24-12-2020

Top machine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Prijs,kwaliteit en functionaliteit zijn goed in balans.
Lekker ruime trommel en fijne functies.
Uitgestelde start is ideaal voor als je 's nachts wil wassen. Hij is iig stil genoeg ervoor.

A.Ci 16-12-2020

Tof AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Echt een topmachine. Zoveel wasfuncties en maakt bijna geen geluid (in tegenstelling tot onze oude wasmachine die echt een herrie maakte). Ik raad iedereen een aeg wasmachine aan

Roos 16-12-2020

Stil, schoon en makkelijk!

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Weer een AEG, gewoon omdat wij daar goede ervaringen mee hebben! Deze wasmachine is stil, wast prima schoon en nog mooi om te zien ook. Veel verschillende programma's met verschillende, ook nog per programma zelf te kiezen, wastijden. 1600 toeren centrifugeren dus de was komt er bijna droog uit. Als ik een puntje van kritiek mag hebben, is dat het volgens mij niet mogelijk is om na de start de deur nog te openen (of dat heb ik nog niet gevonden). Voor de rest ben ik helemaal tevreden!

Hans 16-12-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Doet alles wat ik er van verwacht. Heeft een fraaie uitstraling en is erg handig door zijn grote deuropening. De stoomfunctie is erg handig wanneer je niet in de gelegenheid bent je was er direct uit te halen.

gewoondemax 14-12-2020

doet zijn/haar werk goed ...

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

we hebben de machine nu een aantal maanden in gebruik en we zaten te twijfelen tussen de 8 of 7 series - uiteindelijk heeft de vrouw des huizes de doorslag gegeven en is het de 7 serie geworden. We kunnen nu volmondig zeggen dat de functies die er op zijn beslist goed bruikbaar maar ook uitsteken hun werk doen. De mogelijkheid van "verfrissen" daar had ik mijn bedenkingen over maar het eindresultaat is gewoon goed. Twee belangrijke dingen de was wordt schoon en het apparaat maakt geen eigen totaal geen herrie - het is beslist een aanrader voor mensen die niet zo van gadgets houden, als je dat wel bent - ga dan voor de 8 serie. Bij de functionaliteit houd ik mij een beetje in, want daar biedt een andere concurrent toch wel meer voor de zelfde prijs ... maar goed het is dan geen AEG die bij de locale winkel is gekocht ...

Nath 13-12-2020

Top machine!

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

De reden om deze AEG aan te schaffen was de trommelinhoud, programma keuze en centrifugeren zonder herrie. Ik ben zeer tevreden over de hoeveelheid was die in de trommel kan en er schoon uitkomt, de diversiteit aan programmas en mogelijkheden. En centrifugeren op 1600 toeren is een genot voor de oren. Geen herrie en trillingen. Echt heel fijn

Anoniem 12-12-2020

Verrijking van mijn dagelijkse leven

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Geweldige wasmachine, elk programma wordt het goed schoon en ook fijn je hoort hem amper! Geweldige aanschaf!

Ron 18-11-2020

Vol lof over de AEG producten

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

AEG staat voor kwaliteit en gaat met de tijd mee. Het merk is mij nog nooit tegengevallen vandaar nu de aanschaf van een nieuwe AEG nadat m’n Samsung wasmachine er na 5 jaar al mee ophoud.

Anoniem 17-11-2020

Onovertroffen

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Vanaf minuut één heel fijn in gebruik.
Wast mooi schoon en er kan lekker in. Ook vind hem een plaatje om te zien!

Conejo 16-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Mooie wasmachine, Superfijn de stoom functie als ook dat je alles zelf kunt instellen en het programma ook korter kunt maken.
Nu missen we alleen nog een vlekkenpen voor de hardnekkige vlekken.

Mo 11-11-2020

Toppertje

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Net geleverd. Ziet er mooi, luxe en stoer uit! Heel eenvoudig te bedienen. Net eerste was gedraaid. Heerlijk korte wasjes en de was komt er schoon en bijna droog uit. Je hoort hem bijna niet maar doet toch heel krachtig zijn werk. Ben er blij mee!