AEG L8FB84ES - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eddie K. 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

Veel kwaliteit voor een redelijke prijs

Deze machine heeft niet alleen veel (en nuttige) programma's maar binnen ieder programma kan vrijwel alles nog eens bijgeregeld worden zoals centrifugetoerental, temperatuur, extra of niet spoelen/centrifugeren en langer (eco extra zuinig) of korter. Ook bij de eco programma's wordt de was goed schoon en verbruikt de machine A+++ -50% hetgeen door vrijwel geen enkele andere machine gehaald wordt. Het verbruik van bijv. het water wordt ook nog eens aangepast aan het gewicht van de was die aan het begin wordt gewogen.
Kortom, een aanradertje.

Pluspunten

• Veel nuttige programma's
  • Opfrissen met stoomprogramma's
  • Wast ook in zuinige modus goed schoon

Minpunten

• Is wel stil maar niet fluisterstil
  • Het is even wennen aan het "touchscreen"

Gerrie 26-06-2017 Product paar maanden in bezit

Royale deuropening, fijne wasmachine, goede keus.

Het was best moeilijk om tot een keuze te komen voor een nieuwe wasmachine maar geen spijt dat wij voor deze wasmachine zijn gegaan. Royale keuze in wasprogramma's. Grote deuropening, heel fijn voor grote was stukken. Wast goed. Heel fijn dat je de temperatuur en centrifuge toerental zelf kunt ingeven. Zeker een wasmachine om aan te bevelen voor anderen die toe zijn aan een nieuwe wasmachine.

klaas honigh 12-06-2017 Product paar maanden in bezit

wasmachine

goed product voldoet aan de verwachtingen en is bovendien gebruiksvriendelijk ,het oog doet ook wat en daar voldoet de wasmachine meer dan voldoende aan

van zanten 11-06-2017 Product paar maanden in bezit

zeer gebruiksvriendelijk

wast schoon binnen 58 minuten ook hoge temperaturen, erg stil . gebruiksvriendelijk ook vloeibaar wasmiddel loop niet zo weg

F.Klaver 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Wasmachine

Onze oude AEG Lavamat heeft 15 jaar probleemloos gewerkt dus tijd voor vervanging.
Dus het werd weer een AEG de L8FB84ES een geweldige wasmachine stil, goedkoop in gebruik en gebruiks vriendelijk.

• Vele mogelijkheden
  • Goedkoop in gebruik

• Niet gevonden

Trees van Dam - HOf 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Super stille wasmachine

Ik vind de aangeschafte AEG wasmachine L8FB84ES een super stille , zuinige wasmachine. Hij wast heel schoon en is zuinig in gebruik van wasmiddel maar ook qua energie is hij zuinig. Kortom ik ben heel tevreden met dit product.

Pluspunten

• zuinig en schoon
  • energiebesparend
  • ziet er modern uit
  • makkelijk te bedienen

AEG L8FB84ES recentie 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Vrij stil, overzichtelijk, waterbesparend en veel progrmma's

Een fijne wasmachine die doet wat die moet doen. Fijn dat er een optie op zit om het wassen uit te stellen en dat het een vrij stille wasmachine is. Vooral het korte programma onder de 3 kilo wordt veel gebruikt. Daarnaast nog vele andere programma's. Er is echter één groot nadeel aan de wasmachine; de knoppen. Om de wasmachine aan en uit te doen, moet de knop vrij hard ingeduwd worden, waardoor die soms niet aan/uit gaat als je te zacht duwt. Ook heb ik dit probleem bij het starten van de wasmachine. Soms meerdere malen op de knop moeten drukken.

Voor de rest echt een top wasmachine. Zoals gezegd: doet wat die moet doen.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Veel programma's
  • Design is mooi
  • Kort programma van 30 minuten

Minpunten

• Knoppen moeten hard ingedrukt worden

Fam. Lievense 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Groot, duidelijk display

We hebben deze machine sinds februari 2017 en het bevalt prima.De machine is erg stil en wast goed schoon. Hij past de tijd aan aan de hoeveelheid wasgoed in de trommel. Op de machine zit ook een stoomfunctie, maar die hebben we nog niet gebruikt.
Jammer dat er geen signalen op zitten die de eindtijd van het wasprogramma aangeven. Het zijn wel een paar tikken, maar die zijn beneden niet te horen.
Al met al een prima machine.

Martijn Hessen 22-04-2017 Product paar maanden in bezit

Snel, stil en vooral schoon

We hebben deze machine aangeschaft tijdens de "Black friday", eigenlijk iets boven budget maar met de gigantische korting zeer voordelig. De extra functies blijken niet overbodig, eerder zeer nuttig. De OKO power wordt standaard gebruikt waardoor de was met 1 uur klaar is. Zelfs met 1400 toeren blijft de machine op zijn plek en nauwelijks hoorbaar, met een droog resultaat waardoor de droger veel minder lang aan hoeft.
Al met al, zeer tevreden.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • droogresultaat
  • ruime instellingen

Minpunten

• aan/uit knop plaatsing
  • tiptoetsen en natte handen

Iris 15-03-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijke machine met veel keuze mogelijkheden

Ik vind het een hele fijne wasmachine, omdat hij makkelijk bedienbaar is en alles aangegeven wordt op het grote display. Wat ik ook fijn vind, is dat de machine zichzelf, na een paar minuten, uit zet, wanneer de was klaar is. Lekker groot laadvermogen en mijn was komt er weer schoon en fris uit. Mooie machine in een modern jasje.

Stephan 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

zeer fijne machine

zeer makkelijk in gebruik
zeer stil en zuinig
nu 3 maanden in gebruik bij gezin van 4. 2 kids onder de 4 en 2 volwassenen dus een 8 liter trommel is zeer fijn.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • grote inhoud
  • acties bij aanschaf

Minpunten

• nog geen een gevonden

van Oers 19-02-2017 Product paar maanden in bezit

8kg wasmachine van AEG

We hebben hiervoor gekozen omdat we een gezin zijn met 2 kinderen van 17 en 21 jaar,Heel veel keuze mogelijkheden dat in ons gezin heel handig is omdat de een een zijde bloesje heeft en de ander een wollen trui en en voor alles is er een juist programma Lekker grote opening kan ik van de zomer zelf mn dekbedden gaan wassen Mijn man werkt buiten dus regelmatig vuile kleding we hadden een 5kg en nu 8kg dus hele vooruitgang zeer tevreden wast heel erg goed schoon

Pluspunten

• 8 kg kan veel in
  • grote deur
  • veel programma mogelijkheden
  • mooi uiterlijk wasmachine

Gert 21-01-2017 Product paar maanden in bezit

Super stille machine die prachtig schoon wast

Al jaren hadden we een AEG wasmachine. Altijd goed bevallen en nooit problemen mee gehad. Daarom weer voor een AEG gekozen. Maar wat een verschil met de vorige. Super stil en een wasresultaat dat echt bijzonder is.
Klein minpuntje is dat je even moet wachten voordat je er vloeibaar wasmiddel in doet. Dit omdat de machine eerst begint te pompen als deze start. Pompt ie gelijk het wasmiddel weg.
Maar verder zijn we er echt blij mee.

• Wast echt schoon
  • Grote openening

Minpunten

• Wachten voordat je er vloeibaar wasmiddel in doet.

Tevreden klant 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Wast perfect schoon

Even wennen aan de bediening. Wasduur lijkt lang maar de was wordt met de optie tijd besparen ook goed schoon. Dus die altijd gebruiken.

Pluspunten

• Grote deur
  • Schone was

Minpunten

• Stoomfunctie minder bruikbaar dan verwacht
  • bep. combinatie functies, toerental centrifuge

Ron 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasmachine

Groot laadvolume, veel stiller dan onze oude wasmachine. En veeeeeel zuiniger!
Makkelijk te bedienen. Lukt ook zonder handleiding.
Kortom, prima apparaat.

Pluspunten

• zuinig
  • groot
  • gemakkelijke bediening

Blaak 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

Overzichtelijke en makkelijke bediening

Fijne wasmachine met uitgebreid programma voor diverse soorten wassen. Fijne grote trommel. Past wasmenu aan gewicht aan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stille wasmachine
  • Diverse wasprogramma's
  • Gewicht wordt afgesteld op wasprogramma

Fam. Bominaar 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Weinig geluid

Fijn wasmachine. Stil en gemakkelijk in gebruik. Echt een aanrader voor toekomstige gebruikers. Niet goedkoop, maar het is het waard!