AEG L7FE86EW - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jan 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

Stiller dan ik had verwacht

Heb hem nu ruim vier maanden en ben er erg tevreden mee. Robuuste wasmachine met een flinke capaciteit voor een redelijke prijs. De 1600 toeren centrifuge haalt merkbaar meer water uit je wasgoed dan een van 1400 toeren. De wasmachine ziet er niet alleen netjes uit, hij is ook functioneel ontworpen. Bij het openen van de wasmachine lekt bijvoorbeeld erg weinig condenswater van de deur op de vloer, hooguit een enkele druppel. De stoomoptie voor gewone programma's gebruik ik (nog) niet, maar het aparte stoomprogramma om bijvoorbeeld in 20 min. tijd een paar overhemden op te frissen, is erg handig.

Een klein puntje van kritiek: de gevoeligheid van de drukknoppen en het tiptoetsdisplay is soms niet gevoelig genoeg, wat vooral voor oudere mensen onhandig zal zijn.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Stoomprogr. erg handig om spulletjes op te frissen

Minpunten

• tiptoetsen reageren soms ietwat traag/moeilijk

Marja 12-03-2017 Product paar maanden in bezit

Praktische en stille machine

Fijne machine, goed instelbaar op wat je maar wilt: handige vooringestelde programma's maar temperatuur of toerental makkelijk aan te passen. Lekker stil en wat ook heel handig is: je kan de machine tussendoor openen om er nog wat bij te gooien. Enige is dat standaard katoenprogramma wel lang duurt. Die 1600 toeren maken de was wel goed droog.

Pluspunten

• Tussendoor te opwnen
  • Programma's makkelijk aan te passen