LG FH4U2QDN1 - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ron 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer energie zuinige wasmachine

Super stille wasmachine nu een paar week in gebruik.
Turbo wash is geweldig in een uur je was schoon en energie zuinig.
Het enigste wat je hoort is het klotsen van het water deze machine echt een aanrader.

Bram 21-09-2017 Product paar maanden in bezit

Prettige wasmachine voor de prijs

Nu al een tijdje in het bezit van de LG FH4U2QDN1 en ik moet zeggen dat het erg bevalt. Ik was op zoek naar een knappe wasmachine die alle soorten was zonder problemen aan kon. Heb hem zelf binnen 15 minuten geïnstalleerd en binnen een half uur zat de eerste was er al in. Hij voelt erg stevig aan en is echt super gebruiksvriendelijk. Je zet hem aan, met de draaiknop kies je het gewenste programma en drukt op start. Voor elk soort was is er een programma en je kunt zelfs je eigen wensen invullen. De wasmachine heeft inhoud genoeg om 10 handdoeken + kleren in 1 beurt te kunnen wassen. De LG FH4U2QDN1 staat bij mij in de badkamer en met de deur dicht merk je het nagenoeg niet dat hij aanstaat. Tenslotte speelt hij enkele tonen af op het moment dat de was klaar is dus je hoeft niet de tijd in de gaten te houden om er zeker van te zijn dat je je was er op tijd uit haalt. Kwalitatief en functioneel gezien dus een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Energiezuinig
  • Makkelijk te installeren

Maikel 29-08-2017 Product paar weken in bezit

Kleding als nieuw! Staat ie wel aan?

Als vrijgezel wil ik graag dat mijn kleding snel maar zorgzaam gewassen wordt. Deze LG biedt dat en meer! Mijn meest gebruikte programma's instellen via mijn telefoon is een leuke bijkomstigheid, maar dat de machine ZO stil is en snel krachtig schoonmaakt bewondert mij het meest! Niet al mijn kleding is merkkleding, maar alles komt er schoon en als nieuw uit. En ook nog eens zo zuinig en water en stroom, het kan niet op. Dank je wel LG!

Pluspunten

• Zuinig
  • Groot display met duidelijke iconen
  • Handige tiptoetsen

Minpunten

• Muziekje als het programma klaar is
  • Wiebelt een beetje tijdens centrifugeren