Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 295 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WM16O5C2NL op Kieskeurig.nl.

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

mvdl 22-01-2018

Luid en duidelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

21-1-2018 Aangeschaft. Duidelijk display. Makelijke bediening. Heel goed zelf te instaleren.Het registeren was wat lastiger omdat het type plaatje achterop de machine zit (eerst ff fotoojte van maken voor het plaatsen)Je moet een hoop getallen invullen.

Ludo 22-12-2018

Super Machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Dit apparaat samen met de Wasdroger WT47W5EONL aangeschaft. Mooi design en super stil geluidsniveau bij zowel wassen als centrifugeren. Al decennia lang in bezit van Siemens huishoudapparaten dus de keuze was niet zo moeilijk, mede door een extra aktiekorting.

• Mooi digitaal display
  • Super stil

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Paul 13-11-2018

Mooie grote display

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Machine met een mooi design.
Grote display waar alles duidelijk op af te lezen is.
Tot nu toe een fijn apparaat.

Pluspunten

• Grote display
  • mooi design
  • Werkt fijn met de programma"s

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

Marjan 12-07-2018

Veelzijdige machine.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Ik heb een WM1605C2Nl wasmachine gekocht op aanraden van onze Expert dealer. Hij heeft er een aantal bij zorginstellingen geplaatst en daar waren ze er heel tevreden over. Het is een heel complete, stille machine.
Ik vind het fijn om ook korte programma’s te kunnen draaien. Je kunt de ingestelde programma’s aanpassen, bv. temperatuur, tijdsduur, wat je maar wil. Je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen, om alle mogelijkheden te ontdekken. Maar verder wijst de weg zich vanzelf. Je kunt er meteen mee aan de slag.
Tijdelijk mooi meegenomen. Na een bezoek aan het inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, krijg je een voucher voor 50 euro refund. Actie loop van 1juli t/m 30 september 2018. Zie website.

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel programma mogelijkheden.
  • Programma’s zijn aan te passen.
  • 8 kg trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Anita 13-05-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Fijne stille wasmachine en de was komt er schoon uit en ook heel veel keuze in programma's ik zou de machine aan iedereen aanraden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Johanna 01-05-2020

Wasmachine WM1605C2NL

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Sedert 23-4-2020 ben ik in het bezit van deze wasmachine. De machine voldoet aan alle specificaties die ik vooraf op de site gelezen heb. Mijn oude machine kon slechts 5kg per keer verwerken. Deze 8kg.
Doordat ik nu meer tegelijkertijd kan wassen, zullen het aantal wasbeurten op jaarbasis duidelijk verminderen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

johanna 26-04-2020

Ik ben er blij mee

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

hij is mooi en wast heel goed (daar gaat het om)
FF wennen aan al die funkties maar dat gaat al aardig,
Ik moet zeggen dat hij erg stil is,en ook daar moest ik aan wennen. mijn oude wasmachine maakte herrie. De was is ook lekker schoon. Ik beveel deze wasmachine aan iedereen die een nieuwe wil kopen, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

dissen 16-04-2020

dissen

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

nu enige weken in gebruik overtreft de verwachtingen tov de vorige machine (geen siemens) zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-04-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Veel programma’s, geruisloos en duidelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marieanne 31-03-2020

Geweldige wasresultaten

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Blij met mijn nieuwe Siemens, met heel veel mogelijkheden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marijan 07-02-2020

Fijne wasmachine mét veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Ben hier héél blij mee. Véél verschillende programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 25-01-2020

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Na bijna 25 jaar met m'n oude machine gedaan te hebben werd het tijd voor een nieuwe.
Deze heeft 'n grotere inhoud en dat is super. Er zitten ontzettend veel mogelijkheden op.
De was is heerlijk schoon en fris.
De vitrage komt er keurig glad uit.
Kortom 'n aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jelle 09-01-2020

Siemens Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Superfijne wasmachine met veel programma's en schoon wasresultaat, ook op lage temperaturen. Wassen en centrifugeren met weinig geluid! Aanrader deze wasmachine! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martie 23-12-2019

Fijne rustige wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Snelle levering en plaatsing. Mijn vorige wasmachine was ook van Siemens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mooi 20-12-2019

Prima machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Onze tweede siemens wasmachine nooit iets aan gehad prima [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rudolf 04-12-2019

Wat is ie lekker stil!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wat een heerlijk stille en makkelijke wasmachine, met ontzettend veel mogelijkheden. Lekker dat er een timer op zit. De was komt er heelijk schoon en fris uit. Een absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rudolf 04-12-2019

Heerlijk stil!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wat is deze machine stil. Ook wast hij alles heerlijk schoon. Wat helemaal super is dat je de machine op een timer kunt zetten. Heel veel mogelijkheden en best makkelijk te bedienen. Absoluut geen spijt van deze aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]