Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 295 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WM16O5C2NL op Kieskeurig.nl.

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

mvdl 22-01-2018

Luid en duidelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

21-1-2018 Aangeschaft. Duidelijk display. Makelijke bediening. Heel goed zelf te instaleren.Het registeren was wat lastiger omdat het type plaatje achterop de machine zit (eerst ff fotoojte van maken voor het plaatsen)Je moet een hoop getallen invullen.

Ludo 22-12-2018

Super Machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Dit apparaat samen met de Wasdroger WT47W5EONL aangeschaft. Mooi design en super stil geluidsniveau bij zowel wassen als centrifugeren. Al decennia lang in bezit van Siemens huishoudapparaten dus de keuze was niet zo moeilijk, mede door een extra aktiekorting.

• Mooi digitaal display
  • Super stil

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Paul 13-11-2018

Mooie grote display

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Machine met een mooi design.
Grote display waar alles duidelijk op af te lezen is.
Tot nu toe een fijn apparaat.

Pluspunten

• Grote display
  • mooi design
  • Werkt fijn met de programma"s

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

Marjan 12-07-2018

Veelzijdige machine.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Ik heb een WM1605C2Nl wasmachine gekocht op aanraden van onze Expert dealer. Hij heeft er een aantal bij zorginstellingen geplaatst en daar waren ze er heel tevreden over. Het is een heel complete, stille machine.
Ik vind het fijn om ook korte programma’s te kunnen draaien. Je kunt de ingestelde programma’s aanpassen, bv. temperatuur, tijdsduur, wat je maar wil. Je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen, om alle mogelijkheden te ontdekken. Maar verder wijst de weg zich vanzelf. Je kunt er meteen mee aan de slag.
Tijdelijk mooi meegenomen. Na een bezoek aan het inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, krijg je een voucher voor 50 euro refund. Actie loop van 1juli t/m 30 september 2018. Zie website.

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel programma mogelijkheden.
  • Programma’s zijn aan te passen.
  • 8 kg trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Marti 22-10-2019

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Een fijne stille wasmachine waarmee je op diverse wijzen kunt wassen en waarbij je kunt letten op het geringe tot nog geringere energieverbruik en vsnwege de 1600 toeren centrifuge komt de was bijna droog er uit.

Peter 11-10-2019

Geavanceerd apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Gemakkelijk te bedienen. Ruime keuzes aan wasprogrammas. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 11-10-2019

Geavanceerd apparaat

MC van Wijngaarden 01-10-2019

Sieraad in de ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Gebruiksvriendelijk en eenvoudig te bedienen en schitterende schone was en is een sieraad in de werkruimte.

Marga 17-08-2019

Stille machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Nu een paar maanden in bezit van deze machine en erg tevreden.
Veel programma’s, veel mogelijkheden, was komt er vrij droog uit ook op 1400 toeren.
Hij geeft zelf na verloop van tijd aan, dat de trommel gereinigd moet worden en heeft daar een programma voor. Je hoort nauwelijks, als hij aanstaat.

• Veel mogelijkheden
  • Ook korte programma’s

Ans Fransen 01-08-2019

Gemakkelijk en goed

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Ik heb ooit al een review geschreven, maar er is gevraagd na gebruik van een half jaar of mijn gedachten hierover nu anders zijn. Dit is zeker niet het geval. De wasmachine is heel goed en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Tijdsduur katoen

Anoniem 18-07-2019

zeer stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

ik heb geen foto maar ik ben zeer tevreden hij staat er nu 2 weken en doet het goed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inawiegman 06-07-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Hebben de machine nu een week in huis en ben zeer tevreden. Hij is erg stil, dat je niet in de gaten hebt dat hij aan staat. Ook ren pluspunt is dat hij zich zelf uitschakeld.

HermanH 15-06-2019

Siemens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Na 16 jaar een Bosch wasautomaat te hebben gehad was deze aan vervanging toe en hebben gekozen voor de nieuwe Siemens wasautomaat.
Na enkele dagen gebruik kan ik de machine van harte aanbevelen, mooie machine met zeer weinig geluid. Ook het hoge toerental van de centrifuge dat overigens te wijzigen is spreekt mij aan.
Het is een machine met veel mogelijkheden met een duidelijk display en duidelijke handleiding.
De bediening is eenvoudig en spreekt voor zich

Pluspunten

• hoog toerental centrifuge
  • veel programma's met eigen voorkeuren
  • weinig geluid
  • berekend zelf de wasduur obv gewicht

Minpunten

• moeten nog uitgevonden worden

TonnyM 02-06-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Veel mogelijkheden, voor allerlei soorten wasjes. Ook temperatuur en toerental centrifugeren gemakkelijk aan te passen. Maakt weinig lawaai. Ik ben erg blij met het eindsignaal, zodat ik weet wanneer de was klaar is.

Olga B 31-05-2019

ontzettend veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

De wasmachine opzicht heb ik nu een week in gebruik. ik moet wel vreselijk aan deze machine wennen.

M. de Jong 25-05-2019

M. de Jong

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Nadat mijn wasmachine na ruim 20 jaar aan het eind van zijn Latijn was ben ik op zoek gegaan naar een nieuw exemplaar. Ik wilde graag weer een machine met het gebruiksgemak zo ik dat gewend was. Dat heb ik gevonden in de door mij gekochte machine van Siemens. Ik ben er erg tevreden over en zeker met de kwaliteit/prijsverhouding. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• de inhoud van 8 kg
  • de vele mogelijkheden
  • het geruisloze wassen c.q. centrifugeren

Minpunten

• geen minpunten

Patrick 23-05-2019

Siemens wasmachine IQ700

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Prima machine, stil en gemakkelijk in gebruik. Aangekocht bij Dijkman in Onstwedde. Goede service en netjes afgeleverd en geplaatst.

• Verlichting