Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 240 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WM16O5C2NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

mvdl 22-01-2018

Luid en duidelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

21-1-2018 Aangeschaft. Duidelijk display. Makelijke bediening. Heel goed zelf te instaleren.Het registeren was wat lastiger omdat het type plaatje achterop de machine zit (eerst ff fotoojte van maken voor het plaatsen)Je moet een hoop getallen invullen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Ludo 22-12-2018

Super Machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Dit apparaat samen met de Wasdroger WT47W5EONL aangeschaft. Mooi design en super stil geluidsniveau bij zowel wassen als centrifugeren. Al decennia lang in bezit van Siemens huishoudapparaten dus de keuze was niet zo moeilijk, mede door een extra aktiekorting.

• Mooi digitaal display
  • Super stil

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Paul 13-11-2018

Mooie grote display

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Machine met een mooi design.
Grote display waar alles duidelijk op af te lezen is.
Tot nu toe een fijn apparaat.

Pluspunten

• Grote display
  • mooi design
  • Werkt fijn met de programma"s

Marjan 12-07-2018

Veelzijdige machine.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Ik heb een WM1605C2Nl wasmachine gekocht op aanraden van onze Expert dealer. Hij heeft er een aantal bij zorginstellingen geplaatst en daar waren ze er heel tevreden over. Het is een heel complete, stille machine.
Ik vind het fijn om ook korte programma’s te kunnen draaien. Je kunt de ingestelde programma’s aanpassen, bv. temperatuur, tijdsduur, wat je maar wil. Je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen, om alle mogelijkheden te ontdekken. Maar verder wijst de weg zich vanzelf. Je kunt er meteen mee aan de slag.
Tijdelijk mooi meegenomen. Na een bezoek aan het inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, krijg je een voucher voor 50 euro refund. Actie loop van 1juli t/m 30 september 2018. Zie website.

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel programma mogelijkheden.
  • Programma’s zijn aan te passen.
  • 8 kg trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

Van Bree 13-01-2019

Goed wasresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Heb 16 jaar een Siemens wasmachine gehad. In 16 jaar nooit een monteur nodig gehad. Daarom wederom een Siemens gekocht. En ben zo tevreden met deze machine. Nog weer meer mogelijkheden nu met deze machine. Zal iedereen een Siemens aanraden

Ferdinand 11-01-2019

wasmachine, prima automaat, grote deur en grote trommel.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Werkt goed, stil veel instelmogelijkheden, duidelijk indeling van het bedieningspaneel en voelt robuust aan.
Alles werkt prima. Wat ik prettig vindt aan deze machine dat je het gebruik van water en elektriciteit kan zien in het schermpje en door je instellingskeuze aan te passen heb je hier invloed op..

Pluspunten

• instelling
  • stil
  • snel
  • duidelijk

ELMA 02-01-2019

wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Fijne machine met veel speciale programma's. Denk aan een aparte keuze voor donkere was en voor outdoor kleding, naast alle keuzes die gebruikelijk zijn bij wasmachines. Hij wast goed schoon, zuinig in gebruik en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• tot 8 kilo wassen
  • goede prijs kwaliteit verhouding
  • weinig wasmiddel nodig

Jan Peene 01-01-2019

Overzichtelijk, compact en schoon

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Een mooie, compacte en overzichtelijke wasmachine met speciale programma's voor outdoor, donkere was en bijv. zijde.
De wasmachine is heel zuinig in gebruik wat wij belangrijk vinden. Daarnaast kun je wasprogramma's verkorten waardoor de was sneller klaar is, maar wel schoon is,
De was komt daadwerkelijk droger uit de trommel door de 1600 toeren centrifuge.
Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• verschillende wasprogramma's voor speciale stoffen
  • zuinig in gebruik, energieklasse A+++
  • Drogere was door 1600 toeren centrifuge
  • Stil in geluid

J.H. van der Linde 29-12-2018

Onze nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wij kozen deze machine op advies van onze leverancier ATTEMA witgoedservice. Werd binnen 1 dag geplaatst en bij de uitleg waren wij al onder de indruk. Geruisloos, heel veel keuze mogelijkheden en machine waar je blijf van wordt en, …… verlichting in de trommel, dat was helemaal super. Gemakkelijk te bedienen en hij ziet eruit als de Ferrari onder de wasmachines. Wij zijn er dol blij mee.

Pluspunten

• Geruisloos
  • enorm veel was programmas
  • Zuinig in gebruik
  • Machine ziet er prachtig uit

P.Lems 28-12-2018

Prima machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Prima machine voor een twee persoonshuishouding. Veel mogelijkheden (programma's) en bijzonder stil bij het centrifugeren.

Pluspunten

• goed merk en levensduur
  • veel programma's
  • energiebewust

Nanda v Haastert 27-12-2018

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Wat een topklasse deze Siemens wasmachine!
Van alle gemakken voorzien incl een lichtje in de trommel. Mijn was is in tijden niet zo schoon en fris geweest!!
Zou het iedereen aanraden!!

Pluspunten

• Mooi en luxe uitgevoerd
  • Makkelijk te bedienen ondanks deze erg luxe is.

P.A. Smit 25-12-2018

gebruikersvriendelijk en prima wasresultaten

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Deze wasmachine gekocht door zijn goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer gebruikersvriendelijk en prima wasresultaten. Daar gaan we vele jaren wasplezier aan beleven.

Pluspunten

• zeer gebruikersvriendelijk
  • stille wasmachine

siemens wast prima 22-12-2018

siemens wast

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Doet wat het moet doen. machine met degelijke uitstraling en meer dan voldoende voorgeprogrammeerde wasprogramma's

Pluspunten

• wasprogramma's
  • prijs - kwaliteit
  • uitstraling

CvK 22-12-2018

Heerlijk volume

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Gebruiksvriendelijk en vooral een heerlijk volume; wassen is een stuk leuker geworden! Samen met de Siemens droger een goed duo!

Pluspunten

• Volume
  • Gebruiksvriendelijk

Carla 18-12-2018

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Een wasmachine met ruime keuze aan wasprogramma’s die ook nog handmatig aangepast kunnen worden. Wat voor ons erg belangrijk was is dat de machine niet teveel lawaai zou maken, voldoet zeer ruim aan onze verwachtingen. De machine is zeer energiezuinig en ziet er ook nog erg mooi uit!

Pluspunten

• Maakt geen lawaai
  • Energiezuinig
  • Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Ziet er mooi uit

Paul 13-12-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Oude Siemens wasmachine gaf na 14 jaar de geest.
Gezien de gebruiksvriendelijkheid en ook het probleemloze gebruik kozen we toch weer voor een Siemens.
Deze heeft een goed overzichtelijk menu met meer dan genoeg, ook milieusparende, programma's.

Pluspunten

• ruime keus in programma's

Minpunten

• diepte een paar centimeter meer.

ESm 11-12-2018

Zeer goed wasresultaat, eenvoudig en toch veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Na drie weken gebruik bevalt de wasmachine zeer goed! Hij is zeer eenvoudig in gebruik door de duidelijke knoppen op het display. En je kunt de was aanpassen aan jouw wensen en die specifieke was! En het wasresultaat is zeer goed! En bovendien erg stil (ook centrifugeren).

Duurzaam in de Eco stand (duurt wat langer) of juist in de speed modus (wat korter).
Lagere temperatuur (van 20-95 graden), kreukvrij (werkt zeer goed, veel minder kreukels dan in de oude Miele).
Door de ruime trommel (8 kg) geheel te vullen was je snel veel, ook al duren sommige programma's lang.
De specifieke programma's op dit apparaat passen ideaal bij ons en doen wat je verwacht: overhemden (minder strijkwerk), outdoorkleding (voorzichtig gewassen of geïmpregneerd) en de hygiëne stand (extra spoelbeurten tegen mijt of zeepresten).
Uitgestelde starttijd is zeer fijn!
En de lamp in de wastrommel scheelt zoeken naar die ene sok ;-)

Kortom, een zeer goede wasmachine, zeer goed wasresultaat, eenvoudig in gebruik, goede keuze in programma's en stil!

Pluspunten

• zeer goed wasresultaat
  • goede aantal programma's
  • zeer stil
  • zeer goed kreukverminderend programma
  • keuze qua duur: eco (langer)/normaal/speed

Minpunten

• Eco stand duurt 3:30 uur, ideaal voor 's nachts