Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 221 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

Marjan 12-07-2018

Veelzijdige machine.

Ik heb een WM1605C2Nl wasmachine gekocht op aanraden van onze Expert dealer. Hij heeft er een aantal bij zorginstellingen geplaatst en daar waren ze er heel tevreden over. Het is een heel complete, stille machine.
Ik vind het fijn om ook korte programma’s te kunnen draaien. Je kunt de ingestelde programma’s aanpassen, bv. temperatuur, tijdsduur, wat je maar wil. Je moet de gebruiksaanwijzing goed lezen, om alle mogelijkheden te ontdekken. Maar verder wijst de weg zich vanzelf. Je kunt er meteen mee aan de slag.
Tijdelijk mooi meegenomen. Na een bezoek aan het inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, krijg je een voucher voor 50 euro refund. Actie loop van 1juli t/m 30 september 2018. Zie website.

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel programma mogelijkheden.
  • Programma’s zijn aan te passen.
  • 8 kg trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

mvdl 22-01-2018

Luid en duidelijk

21-1-2018 Aangeschaft. Duidelijk display. Makelijke bediening. Heel goed zelf te instaleren.Het registeren was wat lastiger omdat het type plaatje achterop de machine zit (eerst ff fotoojte van maken voor het plaatsen)Je moet een hoop getallen invullen.

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

VISS19 26-08-2018

Flexibele programma's

Voor onze gezinssamenstelling(2) een prima fuctionerende, strakuitziende wasmachine. Voor diverse soorten was een programma. Hele korte programma's en een duidelijk display. "Een kind kan de was doen", is een gezegde wat opgaat voor deze aankoop. Samen met de Siemens wasdroger een aanwinst om te zorgen voor een schone frisse was.

Ellen 11-08-2018

Geluidloos, veel mogelijkheden, wast super schoon

Product geadviseerd door expert, prijs hoger dan in in gedachten had, maar geen seconde spijt, super super blij mee

Pluspunten

• Geluidloos
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Iets hoog in prijs, maar wel waard

Richard Cazemier 10-08-2018

Top apparaat

Heb deze wasmachine gekocht op advies van de verkoper en volop mogelijkheden om in te stellen erg stil vanwege de IQ Drive motor

K Kolenbrander 31-07-2018

Stille machine, prima wasresultaten!

Supermachine. Enorm stil en zeer gebruiksvriendelijk. Over de wasresultaten zijn we meer dan tevreden want daar gaat het uiteindelijk wel om! Deze machine is een echte aanrader, mede omdat er ook een superkort programma op zit voor een klein wasje tussendoor!

Eline 30-07-2018

Tevreden met aankoop

Voor het eerst een wasmachine gekocht en ik ben er zeer te vreden over. Naast dat er een ruime keuze is in wasprogramma's is er ook een speciaal programma om de trommel te reinigen. Belangrijk om je wasmachine in top conditie te houden. Toch ondanks de vele programma's kun je wel de temperatuur en het aantal toeren naar eigen inzicht instellen. Ook de optie om de wasmachine in te stellen om op een later tijdstip aan te kunnen zetten is heel handig. Ik ben heel blij dat ik de wasmachine in combinatie met de Siemens droger WT47O5C2NL heb gekocht. De machines hebben hetzelfde design, soms wil het oog ook wat.

Pluspunten

• 1600 toeren
  • Veel verschillende wasprogramma's
  • Optie trommel reinigingen

Siemens WM1605C2NL 26-07-2018

Ruime vulopening, weinig geluid, was erg schoon.

Dit product, wasmachine, werkt nog beter dan ik verwacht had. Wast erg schoon en produceert weinig decibellen.

RtB1982 20-07-2018

Prima wasmachine

Na 8 jaar een Bauknecht te hebben gebruikt zijn wij recentelijk overgestapt naar Siemens. Prima apparaat, zuinig, vrijwel geen geluid, handige touchscreen. Enige minpuntje is dat de wasmachines direct na afronding van het wasprogramma aan de binnenkant erg nat is.

Rina 19-07-2018

Wasmachine

Voldoet aan alle verwachtingen. Vlekkenprogramma werkt ook echt. Energie- en waterbesparing werkt. Bijna geluidloos. Duidelijke beschrijving bij het product en het display is ook zeer helder en duidelijk.

anja15 18-07-2018

Top wasmachine!

Geen overbodige knopjes/programma's e.d.. Wel ruime keus in de programma's. Fijn hoe je elke keer temperatuur en centrifugeren in kunt stellen.

M. Haarman 16-07-2018

Makkelijk te bedienen

Ik had de voorganger van de WM1605C2NL en deze beviel prima.
In een huishouden met 6 personen en een massagepraktijk wordt er dagelijks een was of 5 gedraaid en dat kon dit type prima aan. Levensduur was uiteindelijk 8 jaar. Korter dan normaal hoor ik iedereen denken maar in die 8 jaar meer wasjes gedraaid dan menig ander huishouden met minder personen en geen praktijk aan huis.
Vandaar gekozen voor de opvolger van dit type

Pluspunten

• overzichtelijk bedieningspaneel
  • het aantal wasprogrammas. niet teveel maar genoeg.

Minpunten

• geen wasmiddeldosering

J. de Kimpe 16-07-2018

Duidelijke info op display. Tijdsduur programma is handig.

Biedt goede overzichtelijke info over programma's. Is tijdens draaien geluidsarm en is stabiel bij centrifugeren. Handig en makkelijk in bediening.

Pluspunten

• Duidelijk leesbaar display
  • Geluidsarm
  • Makkelijke bediening

Angelique 15-07-2018

Fijne overzichtelijke wasmachine met grote laadruimte

Gekocht vanwege de grote laadruimte en het gemakkelijke bedienen van de knop, een kind kan de was doen!!

H. van Dijk 13-07-2018

Deze machine doet zijn werk stil en grondig

De machine maakt veel minder geluid dan mijn vorige (ook een Siemens, maar op leeftijd). De was komt er heerlijk schoon uit. De centrifugemogelijkheid van 1600 toeren is heel fijn, vooral bij vochtig weer. Dat je vooraf kunt instellen hoe laat de was klaar moet zijn, is ook een winstpunt, evenals de verlichting in de trommel. Het bedieningspaneel is overzichtelijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• stil
  • hoge centrifugesnelheid
  • in te stellen hoe laat de was klaar moet zijn
  • verlichting in de trommel
  • overzichtelijk bedieningspaneel

Oscar 07-07-2018

Tank van een machine

Stevige machine, echt een tank. Eenvoudige bediening, erg stil. Speciaal deze gekocht vanwege 1600 toeren. Was hoeft dan niet zo lang te drogen (ik wil geen aparte droger aanschaffen)

• 1600 toeren
  • Eenvoudige bediening

I.Smit 05-07-2018

Siemens wasmachine WM1605C2NL

Mijn “oude” Siemens heeft zonder enige problemen 18(!) jaar dienst gedaan. Daarom natuurlijk weer gekozen voor een Siemens toen hij er mee ophield. En deze bevalt nu al prima! Gebruiksvriendelijk, ondanks de vele mogelijkheden die deze machine biedt. Stil, zuinig en de was komt er mooi uit. Geen in elkaar gedraaide was, geen washandjes o.i.d. in de dekbedhoezen, kortom: ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!