Bauknecht TBKR 65230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TBKR 65230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Aad 09-12-2020

Roestende deksel

Geschreven voor: Bauknecht TBKR 65230

In augustus 2017 kochten wij een Bauknecht TBKR65230 bovenlader voor € 700,--. Na 38 maanden ging de deksel aan de scharnierzijde behoorlijk roesten. Bauknecht laat weten dat de garantie van 2 jaar is verstreken en dat bij de verlengde registratie garantie de voorrijkosten € 60,-- bedragen, maar alleen voor technische mankementen en niet voor oorzaken van buiten af. Als ik vind dat de machine niet aan de verwachtingen voldoet moet ik bij de leverancier zijn. De leverancier is echter dezelfde mening toegedaan. Dus wordt er geen garantie meer gegeven op volgens mij een oorzakelijk lakprobleem. De kosten voor het vervangen komen dus voor eigen rekening.

Pluspunten

• Afmetingen

Minpunten

• Roestvorming deksel
  • Niet bepaald een ZEN geluid

sabina 12-10-2017

Bauknecht = Whirlpool en heeft enorm last van roest na 2 jr.

Geschreven voor: Bauknecht TBKR 65230

Na 2 jaar en 4 mnd. deze bovenlader van Bauknecht = Whirlpool te hebben gehad tot de conclusie gekomen dat Bauknecht geen degelijke en goede Bauknecht van vroeger meer is maar goedkope chinese troep na de overname door Whirlpool. Het ding kan je bijna horen roestten, de verf valt er gewoon af en grote roestplekken met name op het bovendeksel komen te voorschijn. Nu kan ik mij voorstellen dat ik een foute serie heb gekocht waar lakproblemen mee zijn, als dit opgelost zou worden had ik het niet erg gevonden, maar zowel de winkel als de importeur zeggen volmondig dat er geen garantie meer gegeven word na 24 mnd. De enige oplossing die ze aandragen is dat ik de klep op eigen kosten a ca 120 euro moet betalen uit eigen zak. Ik zou graag een foto bijvoegen dan kan je zien hoe erg het is de roest

Pluspunten

• geen

Minpunten

• roest enorm snel
  • stinkt omdat hij wast met te weinig water
  • moet regelmatig op 95 graden reinigen
  • doe je dit niet komt je was er stinkend uit