Samsung WW80K6604QW - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6604QW op Kieskeurig.nl.

1975mb 05-11-2019

WERKT GOED STIL EN VOLDOET AAN ALLE VERWACHTING

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Gekocht vorige week aan werkt prima zoals verwacht. De wasmachine is goed te bedienen genoeg functies. Waar voor het geld!

KBDB 03-11-2019

Geweldig wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb dit apparaat nu 2 dgn en al 4 wassen gedraaid . En ik kan zeggen echt geweldig zo droog dankzei de 1600toeren . En geen herrie . En een mooie uitstraling . Ennn hij staat nog op zijn plaat . Top

Ron 03-11-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

zeer tevreden over mijn vorige Samsung wasmachine waarvan ik 9 jaar lang veel plezier heb gehad. Vanwege de goede reviews verwacht ik een prima apparaat te hebben gekocht!

Gosia84 29-10-2019

Super leuk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb die afgelopen zaterdag gekocht en ben ik super blij mee. Zij was super kleren zijn schoon en ruiken lekker.

Rik O 29-10-2019

Zo stil en stabiel!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Na dat onze vorige Samsung wasmachine het na 13 jaar dan echt het begeven, was de keuze voor een nieuwe Samsung snel gemaakt. Na plaatsing gelijk de eerste was gedraaid en vol verbazing geluisterd naar wat er niet was... Motor geluid, nee. Centrifuge geluid, nihil. Gerommel bij hoge touren, nope!
Kwaliteit bouw en zoveel extra's zoals addwash (wat een uitvinding!) en een grote hoeveelheid aan standen verwacht je eigenlijk niet voor dit geld. Daar kan menig concurrent nog wat van leren. En natuurlijk gewoon schoon en fris als altijd. Top wasmachine!

Linda 29-10-2019

Hele fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Hele fijne wasmachine, hij is stil, grote deur waardoor je je wasgoed makkelijk in de machine kunt stoppen- ook beddengoed! Daarnaast kun je middels het luikje in de deur makkelijk een kledingstuk toevoegen als de machine al aanstaat. Wat ik zelf ook erg fijn vind zijn de korte programma's. Ideaal als je even snel iets schoon wil krijgen

Pluspunten

• grote deur
  • korte programma's
  • add wash

Maros 26-10-2019

Erg stil vergeleken met andere wasmachines

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Hij maakt weinig geluid in gebruik, en een vrolijk geluid als hij klaar is. Ziet er super strak uit. Werkzaam met een app ( handig ) De add-wash is Super, al paar keer gebruikt. Veel mogelijkheden in programma's. Zeker een aanrader.

amalziyani 24-10-2019

makkelijk bruikbaar

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Een aantal weken geleden deze wasmachine van Samsung aangeschaft. Hiervoor het duurste merk wasmachine gehad. Ik kan deze wasmachine echt aanraden. Hij doet totaal niet onder voor zijn duurdere broertjes. Ik ervaar zelfs dat de was schoner uit de machine komt. Ik vind de addwash ook heel prettig. Het gebeurd mij zo vaak dat wanneer de was net draait, ik nog ergens in huis iets tegenkom wat die ronde mee had moeten wassen. Ook vind ik de machine tijdens het centrifugeren stil genoeg en moet ik altijd lachen om het liedje wat hij speelt wanneer de was klaar is. De bediening is ook super makkelijk en het design vind ik vooral erg mooi. Tot zover dus heel tevreden maar eerlijk is eerlijk, de levensduur zal uiteindelijk bepalen of ik zo tevreden blijf.

ThomasD 20-10-2019

Snel, schoon en stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Wasmachine nu 2 dagen in huis. Vorige was echt aan vervanging toe maar deze haalyt er vlekken uit was die er met vorige niet uit kregen. Verder is het een stille machine en heeft erg fijne snel programma.

Hass 15-06-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb recent Addwash Wasmachine 8kg aangeschaft hier ben ik zeer tevreden mee. de wasmachine is super stil en doet zijn werk goed.

John 15-06-2019

Stil snel energiezuinig

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Dit is mijn 2e Samsung was machine deze is na 14 jaar uit dienst gegaan. Deze ben ik nu 1 maand aan het gebruiken en bevalt prima. Snelle programma's voor dagelijkse wasjes machine bepaalt zelf ahw gewicht hoe lang het programma loopt. 1600 toeren drogen prima

MaartenV 31-05-2019

Prima, maar lees de handleiding

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Prima wasmachine. Doet goed zijn werk, drogen werkt maar kost wat extra tijd. Ook is het belangrijk om de machine bij ontvangst te calibreren voor een goed resultaat.

Jan57 27-05-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Onze Miele 20 jaar gebruikt. Deze was echt af. Gezocht naar een goed alternatief.Via vele reviews op de Samsung gekomen. We hebben de machine nu 2 dagen op verschillende programma's getest. Wat een geweldig apparaat. Zeer stil en goed te bedienen. Schone en droge was. Dit waren we niet gewend. Zeer aan te bevelen.

Brigitte 26-05-2019

Een prima werkende wasmachine zoals men mag verwachten

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Prima wasmachine, doet wat het moet doen, even wennen, maar via gebruikshandleiding makkelijk en snel onder de knie, genoeg mogelijkheden, redelijk stil, zuinig en ook nog mooi.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • uiterlijk
  • stil
  • zuinig
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs
  • registratie via website

ErwinMeppel 24-05-2019

Uitstekende prijs/prestatieverhouding

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Uitgebreide keuze in programma's, erg stil, zuinig met energie en water en heel handig om tijdens de was nog extra was toe te kunnen voegen.

Anoniem 22-05-2019

Schone was in een mooie stille design machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

De vele mogelijkheden zorgen voor een passende wasbeurt en de was komt er schoon, goed gecentrifugeerd en fris uit. Samen met de samsung droger een goede keuze.

Anntje 21-05-2019

Fijne grote vulopening

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Fijne machine doet wat hij moet doen alle kinderkleding na een dag buitenspelen weer heerlijk schoon. Addwash is ideaal voor de vergeten stokken.
Je kunt een extra keer spoelen kiezen voor als je hele vuile was hebt wat dus perfect is met kinderen.

Nathalie 14-05-2019

Add wash

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Sinds kort deze wasmachine hij is erg stil ,leuk aan en uit deuntje maar ook erg leuk deuntje als die klaar is met wassen ..begin ff uitvogelen met bepaalde programma's maar dat heb je zo door ...

• Muziek
  • Vele optie
  • Uitstraling

Minpunten

• Nog niks

van Boven 01-05-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Gunstige prijs voor goede kwaliteit. Moderne vormgeving. en een uitgebreide keuze uit wasprogramma`s.
Enige minpuntje een een kort stroom snoer en een korte afvoer slang. Hierdoor was de aanschaf van een verleng slang nodig. Of de afvoer aanpassen.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • vormgeving
  • gebruikersgemak

Minpunten

• kort stroomsnoer
  • korte afvoerslang

Bert-Jan Veenstra 28-04-2019

Samsung WW80K6404QW

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Na kijken en vergelijken in winkels en online, op deze uitgekomen... we hadden een paar wensen waar de wasmachine aan moest voldoen. Add Wash, zuinig, stil, capaciteit.

De add-wash is ideaal. We hebben van deze optie al snel gebruik gemaakt.

Hij maakt weinig geluid in gebruik, en een melodietje hoor je als hij klaar is, grappig maar kan je ook uit zetten.

Gebruiksgemak: alles in het nederlands en duidelijk..

Energiezuinig, ecobubble..

Ook werkzaam met een app, wel grappig want ik ben wel van deze dingetjes.

1400 toeren is voor ons prima. Was komt er goed droog uit.
Verder ziet het apparaat er qua design super luxe en strak uit.

Pluspunten

• ADD wash
  • Ecco bubble
  • Cash back aktie

Minpunten

• Nog niet ondervonden