Samsung WW80K6604QW - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6604QW op Kieskeurig.nl.

8,9

Joop O. 12-07-2020

Geweldig stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Oude onverwacht stuk, 13 jaar, nu duidelijk een betere en stillere generatie wasmachines, extra zuinig en stil, simpel in de bediening en met een app op afstand bestuurbaar. Geweldig!!!

Pluspunten

• stil
  • Zuinig
  • Achteraf was toevoegen.

Minpunten

• Nog afwachten, tot nu toe positief!!

Manon1602 25-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Fijne wasmachine. Veel opties, maar goed te bedienen. Vergeleken met onze oude apparaat ook erg stil. Fijn dat je later nog was kan toevoegen én dat je met de app op afstand de machine kan bedienen. Allemaal een pluspunten. Heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken.

karel 22-06-2020

De machine doet de was en stuurt een app als hij klaar is !!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

We moesten een andere machine, waar begin je? Testen lezen en toen bij EP Prieto gevraagd. Goed advies en een voordelige machine met wifi. Zo leuk! EN de was is schoon en droog, niet onbelangrijk

Shervintje 31-05-2020

FUTURISTIC WASMACHINE!!!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

super super stoere wasmachine met een super moderne look! past perfect bij mijn andere apparaten (heb ook een Samsung koelkast aangeschaft), ik ben super fan van Samsung geweldige producten!!!!

Anoniem 28-05-2020

Alles waarvan je niet wist dat je het wilde hebben

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Deze week gekocht, eerste wasjes mee gedraaid. Briljant om op je telefoon te zien hoe ver die is, favoriete programma's in te stellen en ga zo maar door. Die verloren sok er ook eens ingegooid tijdens het wassen. Zoals de titel zegt, alles waarvan je niet wist dat je het wilde hebben!

Ds79 27-05-2020

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Wegens gezinsuitbreiding gekocht en ben er super tevreden over, makkelijke bediening, weinig geluid en wast heel schoon.

Douwina1989 26-05-2020

Geweldig mooi wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Hij is vandaag bezorgt ruikt nog als nieuw merk wel hij is stuk stiller dan wat ben gewend dat vind wel erg fijn
Alleen deze piepr niet als die klaar is hij gaat gewoon uit

RJ89 26-05-2020

Mooi apparaat voor een top prijs!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik ben erg tevreden met deze wasmachine. Helemaal van deze tijd met de nieuwste snufjes! De app werkt prima, de wasmachine is erg stil en wast/beschermd de kleding goed.

Dank Samsung voor weer een mooie aanvulling op mijn Samsung artikelen!

Britt90 26-05-2020

Hippe wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Mooie wasmachine, allemaal hippe snufjes erop. Zelfs mijn man vind nu wassen leuk. Even uitzoeken hoe de programma's werken, dat is nogal wat met al die opties. Super handig dat je wanneer je beneden bent kunt zien wanneer de wasmachine klaar is!

Anoniem 26-05-2020

Werk goed

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik kocht een paar jaar geleden een tv, ik ben erg blij met Samsung, niet lang geleden kocht ik ook een wasmachine

Mar1712 25-05-2020

Mooie machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik ben heel blij dat ik deze machine gekocht heb. Na mijn oude rammelbak is dit een wereld van verschil! Het display van de machine werkt super smooth en spreekt voor zich.
Daarnaast ziet de machine er mooi uit. Op naar wat jaartjes met deze nieuwe aanwinst.
Ik heb ook de droger gekocht van Samsung, die is ook erg mooi en ben er zeer tevreden over. Het display is nagenoeg hetzelfde...wel zo makkelijk!

Johnethen 23-05-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

hij is super!! Zeker qua gebruiksgemak en functies, bvb addwash dat is geweldig en ook smartcontrol is super handig, en qua wassen doet hij het goed

Gfs71 09-03-2020

Super machine

Mooie machine
Wast heel schoon en was ruikt weer heerlijk fris
Veel functies en mogelijkheden
Goed en makkelijk te bedienen
Heel stil

Samsung WW80K6604QW 08-12-2019

Zeer tervreden over Samsung wasmachine WW80K6604QW

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Zeer moderne machine. Bevalt erg goed. Dit is nu onze tweede machine. Tevene een Samsung droger gekocht. Deze machine is erg geluidsarm wat erg prettig is. Het display is helder en verteld je precies wat je moet weten. Nu pas twee wassen gedraaid maar nu wederom al tevreden. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat jammer is dat de deuren van de wasmachine en droger andersom open gaan, terwijl beide machines zojuist zijn gekocht. Dit is ruimteverlies in de berging/ overige ruimten. Ook passen de toestellen niet op elkaar waardoor je een tussenstuk nodig hebt.

Pluspunten

• geluisarm
  • Gemakkelijk was toe te voegen

Minpunten

• Deur gaat precies andersom met de droger open.
  • Wasmachine en droger passen niet op elkaar.

Jetty72 08-12-2019

Geweldige moderne machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Sinds vandaag in het bezit van deze eyecatchers! Alleen het uiterlijk is al mooi. Dit is onze tweede wasmachine. Vanwege een verhuizing bleef de oude wasmachine achter en was de keuze niet zo moeilijk toen we een wasmachine en droger gingen kopen. Ze moesten beiden van het merk Samsung zijn! Dus niet alleen een wasmachine maar ook een droger zorgen voor schone en droge kleding. De wasmachine bevat de nieuwste technologie en een helder display. Het display geeft je aal informatie die nodig is. Het gezellige muziekje nadat het programma is afgelopen is een stuk beter dan een vervelend belletje of zoemtoon. Wat ook prettig is, is het tussentijds toevoegen van de was. Geweldig! De wasmachine is erg stil wat erg prettig is omdat deze vrij dicht bij de woonkamer. Om toch één klein minpuntje te noemen als het gaat over de combinatie van wasmachine en droger. Ze passen niet op elkaar. maar dit is echter simpel te verhelpen door een tussenstuk. Al met al dik tevreden!

Melisz1993 18-11-2019

Supper blij met deze wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Wij hebben deze wasmachine gekocht omdat ik sowieso al gek ben op Samsung en de reviews goed waren, ik heb hem nu een paar weken en ben er super blij mee, de addwash is ook zeker een plus punt, deze wasmachine is 100x beter als onze oude. De was komt er niet nat uit en ruikt heerlijk.

1975mb 05-11-2019

WERKT GOED STIL EN VOLDOET AAN ALLE VERWACHTING

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Gekocht vorige week aan werkt prima zoals verwacht. De wasmachine is goed te bedienen genoeg functies. Waar voor het geld!

KBDB 03-11-2019

Geweldig wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb dit apparaat nu 2 dgn en al 4 wassen gedraaid . En ik kan zeggen echt geweldig zo droog dankzei de 1600toeren . En geen herrie . En een mooie uitstraling . Ennn hij staat nog op zijn plaat . Top

Ron 03-11-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

zeer tevreden over mijn vorige Samsung wasmachine waarvan ik 9 jaar lang veel plezier heb gehad. Vanwege de goede reviews verwacht ik een prima apparaat te hebben gekocht!

Gosia84 29-10-2019

Super leuk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb die afgelopen zaterdag gekocht en ben ik super blij mee. Zij was super kleren zijn schoon en ruiken lekker.