Samsung WW90K6605SW/EN - Reviews

Uitvoering
voorlader
Motor type
koolborstelloze motor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90K6605SW/EN op Kieskeurig.nl.

samsung fan 31-01-2017

tegenvaller

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik ben echt samsung fan, ik heb alles van smartphone tot koelakst dus bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine dacht ik ook meteen aan een samsung.
Ik moet eerlijk bekennen ik had hoge verwachtingen maar niets is minder waar.
De machine maakt veel herrie als hij centrifugeert en mn kleding wordt gewoon niet schoon.
Als ik mijn vingers door de trommelrand haal heb ik dikke zeepluis en een vreemde geur.
Hij moet elke 2 weken op een reinigingsprogramma dat vind ik ook onhandig

Pluspunten

• mooi design
  • addwash

Minpunten

• veel onderhoud
  • zeepluis
  • veel herrie

Ate 22-09-2017

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Het is een goeie wasmachine. Deze doet precies wat hij moet doen en is ook gelijk energie zuinig. Het voordeel is dat je via de app weet wat de machine aan het doen is. Nu weet je gelijk wanneer hij klaar is. Daarnaast is het handig om de machine vast te vullen en op afstand de machine aan te zetten

Pluspunten

• grote trommel
  • app
  • was toevoegen
  • energie verbruik

Netje 12-08-2017

Stil en schoon

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Wasmachine is stil en ik kan er lekker veel in kwijt met trommel van 9kg. Door ecobubble systeem komt de was ook met ernstige vlekken er schoon uit.

Pluspunten

• wast ook ernstige vlekken goed schoon
  • zeer stil

Minpunten

• programma's zijn lang
  • add wash kan niet bij 60graden

Mark Geers 01-08-2017

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Mooie machine die lekker schoon gaat wassen 😀. Energie zuinig, dus dat gaat een hoop geld besparen en beter voor het milieu.

Bebusoe 04-10-2016

Perfecte wasmachine!!!

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Deze wasmachine is je geld dubbel en dwars waard. De app is super handig! de wasmachine hoor je helemaal niet en als klap op de vuurpijl is het design ook zeer mooi.

• Gebruiksvriendelijk
  • Zeers stil

Sylwia 26-08-2016

groot scherm

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

perfect en super mooi. De ideale wasgoed, super stil en zuinig.
Ik beveel dit product aan. Minpunten niet gevonden

Biologische Toko 27-07-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik ben erg blij met deze machine. Er kan veel in en hij doet het goed. Erg zuinig dus goed voor het milieu.

Darwish 02-06-2016

Perfect wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

ongelofelijk was resultaat, met de 1600 toeren zijn de was zo goed als droog, en dat gemak van de addwas. gewoon perfect aankoop!

Ilodeha 29-11-2018

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Na een aantal wasbeurten zijn we blij met onze aankoop. Goede programma's waarbij je kunt zien hoelang het duurt. Add-wash gebruiken we weinig, maar handig! Wassen gaat bijna zonder geluid, wat een stille machine!
Bij 1600 toeren komt de was er bijna droog uit, maar je kunt bij de meeste programma's niet kiezen voor dit aantal.
Nadeel vind ik wel dat de rand aan de binnenkant vrij ruim is waardoor er steeds een sok o.i.d. in blijft zitten.

Henri de G 26-11-2018

Veel gemak via Wifi

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Hoi, we zijn bijzonder blij met de aanschaf van onze nieuwe samsung adwash wasmachine. Door de handige wifi connectie hoeven we niet voor niets naar de zolder verdieping te lopen om te kijken of de wasmachine al klaar is

iltje 15-11-2018

super wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Mijn eerste addwash wasmachine gekocht! Een super wasmachine, echt ideaal dat ik er tussentijds was in kan stoppen.
Wast perfect schoon en is ook makkelijk te bedienen.Is ook redelijk stil.
goede prijs / kwaliteit verhouding!

Marianne51 15-11-2018

Prachtig machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Heb de wasmachine vandaag geleverd gekregen. Gelijk gaan wassen, hij doet het prima, heeft een mooi uiterlijk

Nina 10-11-2018

Geweldige machine!

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik heb vandaag de nieuwe wasmachine gekocht en ik ben er zo blij mee! Hij is niet alleen mooi en super handig maar ook nog eens zuinig! We hebben een groot gezin dus een 9 kilo wasmachine is super handig! En met een baby in huis is het super makkelijk om het klepje open te doen als ik een sok of slabberden ben vergeten! Super fijn! =)

Jiri 08-11-2018

1600 toeren voor deze prijs!

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik was op zoek naar een wasmachine met een wat grotere trommel. Deze heeft een trommel van maar liefst 9 kilo! En door de 1600 toeren komt de was er echt behoorlijk droog uit! Scheelt weer energie op de droger en daarbij is deze ook nog eens a+++40%. Op lage temperatuur echt superschoon door de eco bubbel. het voordeel van adwash als je nog een rondslingerende handdoek hebt liggen, je deze gewoon toevoegd! Dat voor deze prijs. Chapeau!

Maarten S 05-11-2018

Wasgoed is schoon en droog. Maakt weinig herrie

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Addwash is echt een mooie functionaliteit.
App verbinden werkt niet goed (als je al weet welke app je moet hebben)

Yvonne S 05-11-2018

prima machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik heb deze machine gekocht bij BCC op aanraden van de verkoper.
De machine bevalt prima, wast veel schoner dan mijn oude machine en is zeer stabiel. Wanneer de machine klaar is maakt hij ook nog een vrolijk muziekje.

Saskiav 28-10-2018

Fijne wasmachine, grote trommel!

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Sinds een week is deze wasmachine bij ons geïnstalleerd. Het is een zwaar apparaat, maar werkt uitstekend. De app is nog niet geïnstalleerd, hopelijk dat op korte termijn zodat we van alle functies gebruik kunnen maken.

Eaghan 27-10-2018

Geweldig wasmaschine van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Weer een stukje levensgemak, met veel opties die het leven weer een stukje aangenamer maken. Zowel het was resultaat als ook de besparing op je energie rekening. Een mooi apparaat dat uitstekend past in het huis van de toekoms

WillemD 10-10-2018

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

We hebben de wasmachine inmiddels bijna een week in gebruik en hij bevalt prima. Omdat we hem nog pas kort hebben, hebben we nog niet alle functies uitgeprobeerd, maar er is vreselijk veel mogelijk.
In zijn algemeen is de machine stil en de was komt er netjes schoon uit. Afhankelijk van het gekozen programma, kan een machine was nogal lang duren, maar omdat wij een 9 kg machine hebben, gaat er ook best veel in.

HisEls 14-09-2018

Geweldige superstille machine!!

Geschreven voor: Samsung WW90K6605SW/EN

Ik heb deze machine gisteren aangeschaft, en ben na de eerste was al supertevreden over hoe schoon de was is. De machine doet superstil zijn werk en is het geld méér dan waard!!!