AEG L87404FL - Reviews

10 kg
A+++
Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Beoordeling op basis van 1 review

Loleley 05-08-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

Wij hebben deze wasmachine nu 4 maanden in gebruik, wat ik persoonlijk erg prettig vind is de grootte van de trommel, met een gezin met jonge kinderen hoef je daardoor minder vaak de was aan te zetten. Scheelt veel tijd! De programma's zijn erg duidelijk en het is goed te bedienen met de draaiknop. We hebben vrijwel alle programma's uitgeprobeerd en ik was erg verrast met het opfris/kreukvrij programma een net jasje of blouse even in de was op dat programma en de strijkbout hoeft er niet meer aan te pas te komen.
De wasmachine is energie zuinig en dat merken wij ook aan onze energie meter, de was is schoon, zelfs modder resten zijn geen enkel probleem.
Hij staat bij ons op de zolder naast de slaapkamer en vaak staat de wasmachine in de nacht aan, met de start uitstel kun je dat mooi instellen en wij horen de wasmachine dan ook niet tot nauwelijks, dat vinden wij ook een pluspunt aangezien de buren klaagden over de vorige wasmachine, horen ze nu niets kortom een fijne wasmachine waar ik nog lang plezier van ga hebben!