Siemens WM14T472NL - Reviews

Energiekosten per jaar
0 euro

ligart balazs 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Helemaal tevreden

Het is echt een goede apparaat. Alle programmas zijn goed en werken goed. Bij centrifugeren is het still wat ik echt leuk vind want het maakt mijn kind niet wakker en wij kunnen ook rustiger slapen=). Tot nu toe vind ik de hygenie program het beste. Alle onderdelen werken goed van het machine van het binnenkant en van het buitenkant ook. Ik vindt het ook nog goed dat je binnen alle programmas de temperatuur kunt aanpassen. Ht is echt makkelijk m het te gebruiken. Ik vind het ook positieve dat ie 10 jaar lifetime heeft. Ik raad dit product aan alle families. Fantastisch apparaat. Dank je wel.

Pluspunten

• Still centrifugeren
  • Veel mogelijkheden binnen programmas
  • alles werkt perfect (binnen- en buitenkant)

Minpunten

• nog niks

Rogier 't Lam 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede machine, zijn geld meer dan waard!

Machine is stil, ook bij centrifugeren. Centrifugeert was goed droog. Programmaopties eco / minder snel en gewoon / snel zijn goed herkenbaar aanwezig. Het is een bedieningsvriendelijk apparaat met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Makkelijk te kiezen programma's
  • Centrifugeert de was goed droog
  • Stil en stabiel
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Nog geen gevonden

jo 02-12-2016 Product paar weken in bezit

geweldig makkelijk

voor gekozen vanwege makelijke bediening veel programaas en
8kg heb kinderren die judoen dit zijn zware pakken vandaar voor ons fijn 8kg

Joyce 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede, stille wasmachine

Deze machine gekozen voor de trommel (veilig voor kleding). Daarnaast is de machine heel stil en heeft veel programma's. Ik zal niet alle programma's gebruiken denk ik, maar er zijn in ieder geval genoeg mogelijkheden. Bediening spreekt voor zich, dus eigenlijk geen boekje nodig. Goed apparaat !

Mariet Wieskamp 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Heb dit gekozen omdat ik in mijn omgeving goede verhalen heb gehoord over deze machine heb een paar keer gewassen en het resultaat Is inderdaad goed en ook een zeer rustige stille machine

Pluspunten

• Makkelijk
  • Grote trommel

Amanda Werner 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Wasmachine die de bergen was kan verzachten!

Heerlijke machine - grote capaciteit, energiezuinig, maakt weinig geluid en maakt de klus van het wassen een stuk aangenamer - ideaal voor families!

Gert 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

SIEMENS !!! /??? Ja na 18jr. weer een Siemens wasmachine!!

Een stille en mooie machine, duidelijke handleiding voor deze wasmachine, met 60 % grotere trommel ( 8 kg ). Strak afgewerkt geen onnodige toetsen of knopen zijn prijs zeker waard, wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• 1 keuze knop
  • Toetsen duidelijk leesbaar
  • Mooie en strakke afwerking.
  • Erg stil.

Minpunten

• A4 met problemen, alleen in het DE, EN, ES en FR .

Patricia scheers 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Schoon en fris

Ik heb mijn wasmachine nu een paar weken in gebruik.
En ik ben verbaasd over de resultaten
Voeding kleurstof gewoon uit de kleding
De was is schoon en fris zo als je wenst na het wassen

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen kind kan de was doen
  • Stilte tijdens het draaien

Silence with Miele 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Super stil en schoon

Het blijft altijd moeilijk om een wasmachine te kiezen, maar wij zijn blij met de professionele hulp bij de Media Markt en hebben een Siemens wasmachine gekocht. De machine heeft een grote trommel waardoor de was niet zo kreukt en er een schone was ontstaat. bijkomend voordeel waar wij heel blij mee zijn, is dat de machine geen lawaai maakt. je hoort alleen het zeepbolletje als je die in de trommel stopt. prijs en kwaliteit verhouding is fantastisch en zeer eenvoudig te gebruiken.

Pluspunten

• grote trommel
  • stille machine
  • eenvoudig bedienbaar
  • ecostand

G T Nagel 25-10-2016 Product paar weken in bezit

stille wasmachine

het is een mooie, gebruiksvriendelijke wasmachine met extra pluspunt dat hij nauwelijks geluid maakt. Nog een pluspunt is dat je de wastijd kunt verkorten als dat wenselijk is. Een heldere "piep"kondigt het eind van het programma aan waarna je de deur meteen kunt openen.

Femke 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Super moderne stille wasmachine met veel mogelijkheden. Mooie grote laadopening, wat prettig is is het licht in het laadvak.
Was komt er heerlijk fris uit!
Heb de machine pas een paar dagen dus de duurzaamheid kan ik helaas nog niet zeggen.

Pluspunten

• Grote laadruimte
  • Stille machine

Heemstede24 18-08-2016 Product paar weken in bezit

Stil en gemakkelijk

Deze wasmachine is stil en gemakkelijk in het gebruik. Er gaat voeldoende was in en komt er al aardig droog uit. Wat wij erg slim vinden is dat je het tijdstip kan kiezen wanneer de was klaar moet zijn i.p.v. wanneer de was moet starten.

• Makkelijke bediening
  • Veel menukeuzes

LeoZ 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk rust

Onze voorgaande LG wasmachine weggedaan omdat we altijd bang waren dat het ding zou opstijgen bij het centrifugeren. Deze machine is wat dat betreft een verademing. Verder wel lastig te beoordelen omdat het apparaat nog niet zo heel vaak gebruikt is. Vandaar nog maar negens ipv tienen. Doordachte vormgeving; o.a. grote vulopening - deur kan 180 graden open - eenvoudig uitneembaar zeepbakje - heel simpele bediening maar toch veel mogelijkheden. Jammer dat economisch meestal betekent dat een programma langer duurt. Het geluidsniveau is super! Je hoort em nauwelijks.

michael van haren 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine WM14T472NL

Behalve voorafgaande positieve punten: heel goede wasresultaten,goede vormgeving en eenvoudige bediening, valt ook het geruisloze van het apparaat op. Top!

Marco 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Echt Top deze wasmachine

Ongelovelijk stil apparaat en zelfs s`nacht te gebruiken.
Voelt oer degelijk aan.
Kan zelfs de was doen in 15/30 min en ook dan super schoon.
Echt een aanrader !!!

Ashok 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super Wasmachine

Is net Superman, maar in de wasmachine vorm. Wasresultaat is prima en de kleding is na het wassen bijna droog. Tevens maakt dit apparaat zeer weinig geluid.

Duinpan 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Na enkele weken gebruik ben ik zeer tevreden. Wasmachine heeft vele wasprogramma's, waar ik er maar een paar van gebruik. Was komt er schoon uit, centrifugeren werkt ook goed, de was komt er vrij droog uit.
Het was wel even puzzelen welk programma voldoet. De eco programma's duren vrij lang (ruim 3,5 uur), gelukkig is er ook een snel programma voor als je meerdere wassen op 1 dag wilt doen.
De wasmachine ziet er ook wel mooi uit, maar daar heb ik bij de aanschaf niet op gelet en vind ik ook niet heel belangrijk. Duurzaamheid kan ik niet uit ervaring beoordelen, maar het feit dat er 10 jaar garantie op de motor zit, lijkt mij spreken van een degelijk apparaat. Ik heb wel het idee dat er vrij veel elektronica in de machine zit, dus ik hoop dat dat het ook lang volhoudt.

Bastiaan 08-07-2016 Product maand in bezit

Wat een verademing

9,6
Wat een verademing, had hier voor een indesit, maar die was behoorlijk hoorbaar, dat in combinatie met erg veel houtbouw in huis waren er weinig geschikte momenten om een wasje te draaien. Slapen of tv kijken ging bijvoorbeeld moeilijk. Met deze machine heb ik daar totaal geen problemen meer mee. Daarnaast komt de was er nog stukken droger uit ook. Tel daarbij het gebruiksgemak en de kinderbeveiliging op en dit maakt voor mij een ideale machine.

Walter 07-07-2016 Product maand in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine! Weinig trilling en geluid.
Ik mis alleen een apart programma voor het kort centrifugeren. De kortste mogelijkheid voor spoelen+centrifugeren is 13 min.
En ik mis een kort wasprogramma, dit gebruikte ik bij mijn vorige wasmachine regelmatig bij een halfvolle trommel.

Joaquim 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Top wasmachine,doet alles wat je van een wasmachine verwacht makkelijke in de programmering,stil...noem maar op..geweldig.