Siemens WM16W890NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 67 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Robert 09-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stille wasmachine met handige sensofresh functie

Stille wasmachine met zeer handige sensofresh functie. De sensofresh functie werkt boven verwachting goed. Tijdens oud en nieuw hadden we een kampvuur aangestoken. Hierdoor rook mijn broek, trui en jas sterk naar rook. Aangezien mijn jas een week eerder gewassen was, nu de kleding enkel 30 min op sensofresh functie gedraait (dus zonder dat de kleding met water gewassen wordt) en de kleding kwam er heerlijk fris uit. Makkelijke en overzichtelijk instellen van programma's. Grote deuropening waardoor de was er makkelijk in en uitgehaald kan worden. Zeer zuinig in stroom / water verbruik.

• Sensofresh functie

Jeff en Angela 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil

We zijn gevallen voor de SensoFresh functie van deze wasmachine. Het is even gek om stoom in de wasmachine te zien, maar de zuurstof reinigt alles weer helemaal fris. Dat het apparaat ook zo stil is, is een fijne bonus. De tiptoetsen zijn makkelijk te bedienen en eigenlijk werkt het hele apparaat heel vanzelfsprekend. Kortom: het geld meer dan waard!

• SensoFresh optie

desloperrr 05-12-2016 Product paar weken in bezit

duidelijk display

deze wasmachine heeft een grootte opening om de was in te doen en er kan 9 kilo wasgoed in.
de machine wordt als zeer zuinig aangeprezen.
en er zit een functie op om met actieve zuurstof et wasgoed 99 % bacterievrij te krijgen. dit alles gaf de doorslag

MRB 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Groot, digitaal futuristic was machine

Ik heb het gekozen voor senso fresh. De machine is heel stil en werkt perfect. Het is prijzig maar levert kwaliteit. Garantie is 10 jaar dus wel in verhouding de prijs en qua kwaliteit zijn goedkoper. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• kort wassen
  • senzo fresh systeem
  • 10 jaar guarantie
  • heel stil
  • meer kilos en digitaal

Minpunten

• ik zie geen min punt op dit moment

Sander 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Wasgoed bizar fris!

We hebben deze wasmachine nu iets meer dan een week in huis, en zijn razend enthousiast.
Over onze vorige machine (Een Bosch Maxx 6) waren we zeker niet ontevreden, maar het verschil is echt enorm.

Belangrijkste beweegreden voor ons om voor deze machine te kiezen is SensoFresh, en dan met name het Hygiëneprogramma. Niet alleen sportkleding ruikt fris (geen oude zweetluchtjes meer) maar zelfs de kleedjes en kussens van onze Bulldogs ruiken niet meer naar de honden na dit programma. Nog beter dan de 90 graden wasbeurt in de oude machine.

Apparaat is eenvoudig te bedienen, en erg stil, voor ons ook absoluut een pluspunt.

Pluspunten

• Senso Fresh (Sportkleding weer écht fris)
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle programma's
  • Zelfs op 1400 toeren is het wasgoed al erg droog

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

Mevr. Damen 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk en overzichtelijk display, makkelijke bediening

Heb een Siemens wasdroger die prima bevalt. Nu ook gekozen voor een Siemens wasmachine. Geeft elk programma duidelijk aan en geeft ook het gewenste resultaat. Hygiëne programma ook fijn vanwege allergie huisstofmijt. Geweldige machine die doet wat hij belooft.

Pluspunten

• extra hygiëne en fresh programma
  • duidelijk en overzichtelijke weergave programma's
  • programma wasmachine reiniging

Minpunten

• iets meer lawaai dan gedacht

Bea 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Mooie grote opening bij de trommel. Makkelijk bedieningspaneel met duidelijk informatie over het wasprogramma. Rustige wasmachine, maakt weinig lawaai.

Christa H. 10-05-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische wasmachine! Ontzettend stil en was super schoon

Enorm blij met deze wasmachine. Fijne grote trommel 1-9 kg. En uitgebreide wasprogramma's. Kostuum naar de stomerij hoeft niet meer. Op het actieve zuurstofprogramma word ie perfect opgefrist.

• Grote trommel
  • Ruime keus in wasprogramma's
  • Stomen hoeft niet door de actieve zuurstof

Monique 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine 9 kg inhoud heerlijk

Ik heb hiervoor een LG gehad 9 jaar. Nu overgestapt naar de mooie stille Siemens. Makkelijk en overzichtelijk bedieningspaneel duidelijker kan niet. Ik ben een paar keer gaan kijken of hij het wel deed zo stil is deze machine.

Pluspunten

• Mooi bediengspaneel, een lampje erin in het begin

Minpunten

• Niet
  • Niet

Jantje 05-05-2017

Een goede wasmachine met senso fresh

Vind het een fijne machine ook door de senso fresh erg handig voor sportschoenen en kussens en dekbedden
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Evert 14-04-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke machine

Handige machine, eenvoudig in gebruik en lekker stil vele functies en toch duidelijk, zeer goed was resultaat.

• Bijna onverslijtbaar motor
  • Duidelijk display

Francesco 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Superapparaat !!!

Na 14 jaar veel plezier gehad te hebben van een Siemens ExtraKlasse XLS160A heb ik gekozen voor een nieuwe met Sensofresh. De oude heeft een goed baasje gekregen en heeft altijd super voldaan aan mijn eisen. Maar laten we het even over Sensofresh hebben. Wat een gave instelling en wat goed dat ze een oplossing hebben gemaakt voor de zakelijke kostuum dragers. Zelfs jassen worden superfresh. Ik heb alles van Siemens in huis en wederom overtreffen ze zoals altijd mijn verwachtingen. Miele, eat you're heart out! :)

Pluspunten

• Sensofresh
  • Superstil

Rob 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe wasmachine

Mooi materiaal, lekker stil en goed wasresultaat. Snel geleverd en keurig geplaatst. De grote deur is ook heel prettig.

wil baars 23-03-2017 Product paar dagen in bezit

prachtig en geruisloos. makkelijk in gebruik en zeer goed

Na 10 jaar wederom een siemens wasmachine, vanwege de uitstekende ervaringen de afgelopen 10 jaar. zeer goede kwaliteit en geen storingen. ook qua prijs/kwaliteitsverhouding is dit een zeer goede keuze.

Karin Harkema 20-03-2017 Product paar weken in bezit

Super wasmachine met veel extra's!

Een fine stille wasmachine met veel extra's, zoals verlichting in de trommel en een programma waarbij je kleding kunt verfrissen zonder te wassen.
Daarnaast kun je de wasmachine zo instellen dat de was op een door jou gekozen tijdstip klaar is.

R 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende wasmachine

De wasmachine doet goed zijn werk. De knoppen zijn goed te bedienen en het display is goed af te lezen. Een erg prettige wasmachine.

Pluspunten

• Mooi en goed afleesbare display

Evelien 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke bedieningspaneel

Het display en bediening is zeer eenvoudig en het Sensofresh systeem werkt zeer goed. En ook de grote trommelingang sprak ons zeer aan.

Romana 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel inhoud

Grote wastrommel hierdoor kan alle was van de kids in 1x gewassen worden. Ook geeft de machine duidelijk aan wat de verschillen per wasprogramma zijn voor zowel tijd, water als stroom gebruik. Hierdoor kies je bewust voor het programma van je keuze.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Duidelijke bediening
  • Goede wasprogrammas
  • Duidelijk wat gevolgen zijn wasprogramma

Een echte aanrader 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Topapparaat en een echte aanrader!!

Zeer mooi en stil apparaat, voorzien van alle nodige programma. Was wordt perfect schoon en de machine is voorzien van alle luxe opties. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

• Eyecather

G van Oudheusden 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke bediening in een designer jasje

Fijn wasmachine kan nu al niet meer zonder. Erg stil, gemakkelijk in de bediening en het is ook nog eens een mooi ontwerp. Wast super schoon, zelfs vlekken die mijn oude machine er niet meer uit kreeg zijn nu eruit, geweldig! Prijs kwaliteit is wat mij betreft prima.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • wast schoon

Minpunten

• geen kunnen vinden