Siemens WM16W890NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 54 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Robert 09-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stille wasmachine met handige sensofresh functie

Stille wasmachine met zeer handige sensofresh functie. De sensofresh functie werkt boven verwachting goed. Tijdens oud en nieuw hadden we een kampvuur aangestoken. Hierdoor rook mijn broek, trui en jas sterk naar rook. Aangezien mijn jas een week eerder gewassen was, nu de kleding enkel 30 min op sensofresh functie gedraait (dus zonder dat de kleding met water gewassen wordt) en de kleding kwam er heerlijk fris uit. Makkelijke en overzichtelijk instellen van programma's. Grote deuropening waardoor de was er makkelijk in en uitgehaald kan worden. Zeer zuinig in stroom / water verbruik.

• Sensofresh functie

Jeff en Angela 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil

We zijn gevallen voor de SensoFresh functie van deze wasmachine. Het is even gek om stoom in de wasmachine te zien, maar de zuurstof reinigt alles weer helemaal fris. Dat het apparaat ook zo stil is, is een fijne bonus. De tiptoetsen zijn makkelijk te bedienen en eigenlijk werkt het hele apparaat heel vanzelfsprekend. Kortom: het geld meer dan waard!

• SensoFresh optie

desloperrr 05-12-2016 Product paar weken in bezit

duidelijk display

deze wasmachine heeft een grootte opening om de was in te doen en er kan 9 kilo wasgoed in.
de machine wordt als zeer zuinig aangeprezen.
en er zit een functie op om met actieve zuurstof et wasgoed 99 % bacterievrij te krijgen. dit alles gaf de doorslag

Evert 14-04-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke machine

Handige machine, eenvoudig in gebruik en lekker stil vele functies en toch duidelijk, zeer goed was resultaat.

• Bijna onverslijtbaar motor
  • Duidelijk display

Francesco 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Superapparaat !!!

Na 14 jaar veel plezier gehad te hebben van een Siemens ExtraKlasse XLS160A heb ik gekozen voor een nieuwe met Sensofresh. De oude heeft een goed baasje gekregen en heeft altijd super voldaan aan mijn eisen. Maar laten we het even over Sensofresh hebben. Wat een gave instelling en wat goed dat ze een oplossing hebben gemaakt voor de zakelijke kostuum dragers. Zelfs jassen worden superfresh. Ik heb alles van Siemens in huis en wederom overtreffen ze zoals altijd mijn verwachtingen. Miele, eat you're heart out! :)

Pluspunten

• Sensofresh
  • Superstil

Rob 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe wasmachine

Mooi materiaal, lekker stil en goed wasresultaat. Snel geleverd en keurig geplaatst. De grote deur is ook heel prettig.

wil baars 23-03-2017 Product paar dagen in bezit

prachtig en geruisloos. makkelijk in gebruik en zeer goed

Na 10 jaar wederom een siemens wasmachine, vanwege de uitstekende ervaringen de afgelopen 10 jaar. zeer goede kwaliteit en geen storingen. ook qua prijs/kwaliteitsverhouding is dit een zeer goede keuze.

Karin Harkema 20-03-2017 Product paar weken in bezit

Super wasmachine met veel extra's!

Een fine stille wasmachine met veel extra's, zoals verlichting in de trommel en een programma waarbij je kleding kunt verfrissen zonder te wassen.
Daarnaast kun je de wasmachine zo instellen dat de was op een door jou gekozen tijdstip klaar is.

R 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende wasmachine

De wasmachine doet goed zijn werk. De knoppen zijn goed te bedienen en het display is goed af te lezen. Een erg prettige wasmachine.

Pluspunten

• Mooi en goed afleesbare display

Evelien 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke bedieningspaneel

Het display en bediening is zeer eenvoudig en het Sensofresh systeem werkt zeer goed. En ook de grote trommelingang sprak ons zeer aan.

Romana 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel inhoud

Grote wastrommel hierdoor kan alle was van de kids in 1x gewassen worden. Ook geeft de machine duidelijk aan wat de verschillen per wasprogramma zijn voor zowel tijd, water als stroom gebruik. Hierdoor kies je bewust voor het programma van je keuze.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Duidelijke bediening
  • Goede wasprogrammas
  • Duidelijk wat gevolgen zijn wasprogramma

Een echte aanrader 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Topapparaat en een echte aanrader!!

Zeer mooi en stil apparaat, voorzien van alle nodige programma. Was wordt perfect schoon en de machine is voorzien van alle luxe opties. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

• Eyecather

G van Oudheusden 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke bediening in een designer jasje

Fijn wasmachine kan nu al niet meer zonder. Erg stil, gemakkelijk in de bediening en het is ook nog eens een mooi ontwerp. Wast super schoon, zelfs vlekken die mijn oude machine er niet meer uit kreeg zijn nu eruit, geweldig! Prijs kwaliteit is wat mij betreft prima.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • wast schoon

Minpunten

• geen kunnen vinden

Henry 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Extra Klasse top wasmachine

Zeer energiezuinige wasmachine met een grote trommel van maar liefst 9KG en een scala aan wasprogramma's die de was na het programma zeer schoon heeft gewassen.
Zuinig met water, zeep, en stroom.
Kort gezegd een zeer fijne machine

Pluspunten

• Trommel 9KG
  • Zuinig
  • Wasprogramma's

Harry B 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Stil en rustig

Deze wasmachine valt op door zijn grote trommelinhoud. Hij is stil en staat niet heen en weer te dansen, ook niet bij centrifugeren. Bediening wijst zichzelf. We vinden hem er ook nog mooi uitzien.

Pluspunten

• stil en rustig
  • bediening wijst zichzelf

sander 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Na 12 jaar met mijn siemens wasmachine te hebben gewassen, nu weer een nieuwe siemens gekocht omdat ik met de oude helemaal geen problemen heb ondervonden.

heb hem pas vandaag in huis, maar denk dat ik hier heel veel plezier aan ga beleven.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Fam. Schoppers 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Stil en schoon

Mooie stille wasmachine die alle was zelfs die van de hond mooi schoon en fris maakt. Zeer stil en de sensofresh functie duurt maar een half uurtje met super resultaat. Makkelijk te bedienen!

• Sensofresh

Minpunten

• geen automatisch doseer systeem

geurts 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Deze machine gekozen vanwege vormgeving en goede reviews.
Muisstil, goed wasresultaat, energiezuinig. Machine is ook goed te bedienen, duidelijk paneel en de binnenverlichting van de trommel is een i-catcher.
Ben positief verrast.

Pluspunten

• wasresultaat
  • energiezuinig
  • muisstil

Jelle 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil!

De wasmachine is lekker stil. Je hoort hem vergeleken bij onze vorige bijna niet. Mooie grote trommel en de mogelijkheid om zelf in te stellen hoe lang een programma duurt en hoeveel water er wordt gebruikt.

Pluspunten

• weinig herrie
  • ruime keuze aan wasprogramma's

Wasmachine Siemens 11-12-2016 Product paar weken in bezit

actieve zuurstof

fijn product, was is heerlijk fris. Ook fijn dat je nu doormiddel van actieve zuurstof kleding stukken kan op frissen en ze niet hoeft te wassen.