Samsung WW80K7605OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K7605OW op Kieskeurig.nl.

Telly 22-06-2016

Prachtige zuinige wasmachine met ontzettend veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Doordat onze 12 jaar oude Zanussi wat te klein werd (en niet echt zuinig meer was), hebben we besloten een nieuwe wasmachine te kopen. Energiezuinig was een vereiste en het addwash systeem leek ons ideaal. Aangezien er een cashback actie was, hebben we besloten voor deze Samsung te gaan.

De eerste wasjes zijn er inmiddels mee gedaan en het resultaat is super. Schoner, droger en frisser dan de oude wasmachine. Het addwash systeem hebben we al een paar keer gebruikt en werkt perfect. De wasmachine is ook een stuk stiller dan de vorige en met 8kg inhoud, perfect voor ons kleine gezin. De deur is heerlijk groot en het complete beddengoed gaat er nu in 1x in.
Qua mogelijkheden hebben we nog lang niet alles uitgezocht. Ook is het nog even wennen aan de duur van sommige wasjes (katoen was is standaard meer dan 3 uur en beddengoed bijvoorbeeld 1,5 uur). Bij de oude waren het maar een paar simpele knoppen en vaak kozen we voor een kort programma op 40 of 60 graden en maximaal centrifugeren. Bij de nieuwe zijn al vele soorten wasjes voorgeprogrammeerd. Dit maakt het wel wat moeilijker om zelf iets aan te passen (er zijn wat meer selecties nodig). Een kort programma van een uurtje op 60 graden kan ik bijvoorbeeld niet zo snel vinden (40 graden wel). Echter bestaat er wel weer de mogelijkheid om een programma van 30 of zelfs 15 minuten te doen op lage temperatuur.

Via de app is ook alles bestuurbaar. Daar kun je wel weer snel wat selecties maken. Ook geeft de app je een melding als de was klaar is, of als bijvoorbeeld het addwash deurtje is geopend.

Al met al zijn we ontzettend tevreden met de aanschaf en we hopen dat deze net zo lang mee gaat als de oude Zanussi...

TEP Rooth 06-09-2017

Grote vulopening, stil en superhandige addwash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Een gezin met 3 kids heeft de nodige was te verstouwen. Met deze Samsung is die was zo weggewerkt. De grote vulopening en licht in de trommel maakt dat het allemaal snel en zonder moeite gaat. Omdat de motor zeer geruisloos is, is het 's nachts wassen geen enkel probleem. En heb regelmatig toch nog een verdwaalde sok kunnen toevoegen de afgelopen maand, da's echt heel fijn!

Pluspunten

• grote vulopening
  • addwash pauzestand om iets toe te voegen
  • licht in de trommel
  • heldere display
  • hoog toerental centrifugeren

Minpunten

• toerental niet altijd hoog in te stellen
  • lange wasprogramma's

Monica 28-09-2016

Grote deur, mooi design en eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Product pas een aantal dagen in gebruik, nu al tevreden. Add wash functie is erg handig. Programma's duren soms lang, afhankelijk van gewicht in de wastrommel. Bediening is eenvoudig en compact. Het design is zeer aantrekkelijk en uniek in zijn soort.

Pluspunten

• Grote deur
  • Verschillende wasprogramma's

Minpunten

• Niet bij elk wasprogramma centrifugeren op 1600

Jan 03-07-2018

Erg slecht apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Als je kleding kapot wilt hebben moet je deze machine kopen. Al na drie maanden ging er kleding stuk. Voordat je in de gaten hebt dat dat aan de machine ligt heb je al behoorlijk wat schade. Erg weinig begrip bij call center medewerker en reparatie service. Die proberen je nog bang te maken met garantievoorwaarden ipv te helpen. Uiteindelijk bleek de trommel los in de machine te liggen.
Nog geen jaar na die reparatie ging er weer kleding stuk door opnieuw een losgekomen trommel. Contact met de call center medewerker opnieuw niet plezierig erg onverschillig.
Een apparaat uit deze prijsklasse moet betrouwbaar zijn en als dat niet is moet Samsung zijn verantwoordelijkheid nemen.

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Robuustheid
  • Niet duurzaam

MDK 31-03-2018

Goede was resultaten eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Gekocht omdat mijn vorige machine van een ander merk er na 3 jaar al mee ophield. Nu hekozen voor een betere kwaliteit. Eenvoudig te bedienen en erg hadig dat die achter gebleven sok alsnog kan worden toegevoegd

Pluspunten

• Bediening
  • add wash
  • 15/30 min snelprogramma

Minpunten

• nog niet gevonden

Rik 20-03-2018

Samsung WW80K7605OW AddWash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Na eerst een Panasonic te hebben gehad toch maar weer teruggekeerd naar de Samsung. Waarom , heel eenvoudig mocht dit apperaat ooit iets krijgen dan is deze gemakkelijk te repareren. Samsung heeft hiervoor zijn eigen monteurs . Maar het allerbelangrijste is natuurlijk wel dat hij wast als een tierelier. de was komt schoon en fris uit de machine. ook het extra bijvulklepje is handiger dan dat ik had verwacht. wat ook nog een extra gemak is, is de ledverlichting in de trommel omdat mijn machine in een vrij donkere hoek staat. daarnaast ziet ie er ook prachtig uit.

Pluspunten

• grote trommel
  • add wash klep
  • ledverlichting
  • 1600 toeren

Andre Mugie 16-03-2018

fluisterstil en gemakkelijk in gebruik (ook voor mannen)

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Mooie wasmachine met grote deur lekker stabiel en duidelijk display oude machine was ook een Samsung ruim 13 jaar meegedaan alles werkte nog enkel liet de trommelophanging los jammer.

Pluspunten

• grote deur
  • zuinig

Minpunten

• aantal druktoetsen niet verlicht

Marco 12-03-2018

mooie wasmachine! makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Vrijdag besteld, zaterdag geinstalleerd en eerste wasje gedraaid!

Eenvoudig in gebruik, kies programma met de grote draaiknop, druk op start zal meestal voldoende zijn.
Was komt er droger uit dan uit mijn oude wasmachine.
Grote deur wat in en uithalen was makkelijk maakt.
Alles voelt degelijk aan, 5 jaar garantie (3 jaar extra als promotie actie)
Doet zijn werk op een uiterst stille manier
Ziet er mooi uit

Je kan het wassen remote volgen via een app op m'n smartphone, ik heb dat nog niet uitgeprobeerd

Pluspunten

• Grote deur
  • Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• App weinig toegevoegde waarde

Henny 09-03-2018

Wasmachine gekocht bij Wehkamp

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Snelle levering ,aangesloten op de plaats , zeer goede uitleg , zelfs gecontroleerd of hij goed werkt, zeer goede service van Wehkamp.
Mooie machine zeer degelijk en mooi design.
Mijn vrouw is ook zeer te spreken over het add wash systeem .

Pluspunten

• add wash
  • aantal kilo's
  • digitaal op de smartphone

Dirk Jan 06-03-2018

Ruime wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

De machine gekozen vanwege de mogelijkheid om was later toe te voegen. Erg handig.
Daarnaast is het een zuinige wasmachine met ruime keuze uit wasprogramma's.
De programma's met name de ECO-programma's, duren lang.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mogelijkheid om later was toe te voegen

Minpunten

• Lange programma's

Samsung 01-03-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Ik vind dit een zeer fijn product. Met 5 man in huis voldoet de 8kg meer dan prima. Daarnaast maken de 1600 toeren het zo dat de was er goed, netjes en redelijk droog uitkomt.

Pluspunten

• Zelfreinigende lade
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen stoomoptie

R Hudales 23-01-2018

Perfecte wasmachine met een mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Het is een wasmachine met veel programma's en veel opties, waarvan de addwash-optie het meest fijne is. De wasmachine geeft op het display aan wanneer er was tussentijds toegevoegd kan worden. Daarnaast ziet de wasmachine er ook gewoon heel mooi uit.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Veel opties
  • Mooie uitstraling
  • Superspeed programma voor dagelijkse was (1 uur)

Minpunten

• Katoenwasprogramma erg lang (max. 3:20 min)

Angelina Kokshoorn 05-01-2018

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Ben sinds augustus aan het wassen met deze topmachine. Echt een fijn apparaat. Zeker door het kleine deurtje. Iets vergeten? Even op pauze en je kunt een kledingstuk toevoegen...echt zeer tevreden tot nu toe! En zoveel minder geluid dan mijn oude wasmachine.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Bianca 24-09-2017

Mooi designe, grote trommel opening, handig ingebruik

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Product gekozen n.a.v. andere reviews , paar wassen gedraaid, wasmachine is erg stil , makkelijke bediending

miel Couvee 14-09-2017

sjieke uitstraling en geeft cachet.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Ik kies altijd voor Samsung omdat ik hier heel goede ervaring van heb en een vlekkeloze service. Ik ben zo langzamerhand mijn hele inboedel aan het vernieuwen. Samsung heeft zeer moderne opvattingen en gevoel voor design. Maar hier achter zit een hele techniek die niet alleen het gebruik gemakkelijk maken ,maar ook duidelijk aan het milieu is gedacht. Hoed af voor dit merk.

Bassie 14-09-2017

Mooie wasmachine met grote trommel en handige mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Mooi uitziende wasmachine met veel wasprogramma`s. Handig is de WiFi verbinding zodat je niet alleen de machine kunt bedienen of bekijken, maar bij evt mankementen kan men de fout op afstand uitlezen en zo actie ondernemen voor een snel herstel. (Daarom deze machine uitgezocht; op z`n looks en vele mogelijkheden en specificaties). Bij de eerste start(na het plaatsen van de machine), moet je 2 knoppen indrukken om de trommel te kalibreren voor een goede uitgebalanceerde werking. Display is goed leesbaar en programma`s zijn duidelijk ingesteld op de kleding. Volgens het instructieboekje, word een beetje laat de de verbinding via een app met mobiel/tablet aangehaald, alleen is via inloggen via de Samsung account, met daarna bijbehorende app, de wasmachine te bedienen en te bekijken en ging bij mij niet feilloos, vind dit nogal omslachtig. Verder een prachtige machine, nog maar net in bezit

Pluspunten

• AddWash
  • WiFi
  • Lichte trommel met EcoBubble
  • Eerste callibratie bij start

Minpunten

• Zwaar om te plaatsen(goede rubbers)
  • Omslachtige account aanmelding en app

Kirsten 13-09-2017

super stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

wat een heerlijk stille wasmachine! daarnaast past er veel in wat met een gezin van 5 personen heel goed van pas komt. ook de programma's zijn toereikend en makkelijk te bedienen. grappig vinden wij vooral het liedje dat de machine afspeelt als het klaar is.
ik heb de wasmachine nog maar net, dus nog niet alle mogelijkheden gecheckt maar de ADDwash heb ik bij de 2de wasbeurt al nodig gehad, dus dat is toch echt wel heel handig.

Pluspunten

• stil
  • add wash functie

carla 13-09-2017

wasmachine addwash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

wast heel goed schoon maakt heel weinig geluid en ideaal als je iets vergeten bent kun je het er nog bij gooien

Pluspunten

• weinig geluid
  • wast goed schoon
  • ideaal dat je er nog was bij kan doen

Minpunten

• korte waterslang

Bertus 22-08-2017

Wast prima.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Super wasmachine, wast verschrikkelijk schoon en is ook nog eens energie zuinig. Het is een zeer mooi model en zeer gebruiksvriendelijk. En met de samsung APP werkt het helemaal samen met mijn smartphone.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• Geen minpunten!

Leo 16-08-2017

Samsung AddWash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Prachtige stille machine. Ruime keuze uit wasprogramma's. Handige app en snelle installatie. Mooie vormgeving. Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Wasprogramma keuze
  • Zuinig
  • Handig een achtergebleven sok nog even erbij doen