Samsung WW80K7605OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Telly 22-06-2016

Prachtige zuinige wasmachine met ontzettend veel mogelijkheden.

Doordat onze 12 jaar oude Zanussi wat te klein werd (en niet echt zuinig meer was), hebben we besloten een nieuwe wasmachine te kopen. Energiezuinig was een vereiste en het addwash systeem leek ons ideaal. Aangezien er een cashback actie was, hebben we besloten voor deze Samsung te gaan.

De eerste wasjes zijn er inmiddels mee gedaan en het resultaat is super. Schoner, droger en frisser dan de oude wasmachine. Het addwash systeem hebben we al een paar keer gebruikt en werkt perfect. De wasmachine is ook een stuk stiller dan de vorige en met 8kg inhoud, perfect voor ons kleine gezin. De deur is heerlijk groot en het complete beddengoed gaat er nu in 1x in.
Qua mogelijkheden hebben we nog lang niet alles uitgezocht. Ook is het nog even wennen aan de duur van sommige wasjes (katoen was is standaard meer dan 3 uur en beddengoed bijvoorbeeld 1,5 uur). Bij de oude waren het maar een paar simpele knoppen en vaak kozen we voor een kort programma op 40 of 60 graden en maximaal centrifugeren. Bij de nieuwe zijn al vele soorten wasjes voorgeprogrammeerd. Dit maakt het wel wat moeilijker om zelf iets aan te passen (er zijn wat meer selecties nodig). Een kort programma van een uurtje op 60 graden kan ik bijvoorbeeld niet zo snel vinden (40 graden wel). Echter bestaat er wel weer de mogelijkheid om een programma van 30 of zelfs 15 minuten te doen op lage temperatuur.

Via de app is ook alles bestuurbaar. Daar kun je wel weer snel wat selecties maken. Ook geeft de app je een melding als de was klaar is, of als bijvoorbeeld het addwash deurtje is geopend.

Al met al zijn we ontzettend tevreden met de aanschaf en we hopen dat deze net zo lang mee gaat als de oude Zanussi...

Monica 28-09-2016

Grote deur, mooi design en eenvoudige bediening.

Product pas een aantal dagen in gebruik, nu al tevreden. Add wash functie is erg handig. Programma's duren soms lang, afhankelijk van gewicht in de wastrommel. Bediening is eenvoudig en compact. Het design is zeer aantrekkelijk en uniek in zijn soort.

Pluspunten

• Grote deur
  • Verschillende wasprogramma's

Minpunten

• Niet bij elk wasprogramma centrifugeren op 1600

Bianca 24-09-2017

Mooi designe, grote trommel opening, handig ingebruik

Product gekozen n.a.v. andere reviews , paar wassen gedraaid, wasmachine is erg stil , makkelijke bediending

miel Couvee 14-09-2017

sjieke uitstraling en geeft cachet.

Ik kies altijd voor Samsung omdat ik hier heel goede ervaring van heb en een vlekkeloze service. Ik ben zo langzamerhand mijn hele inboedel aan het vernieuwen. Samsung heeft zeer moderne opvattingen en gevoel voor design. Maar hier achter zit een hele techniek die niet alleen het gebruik gemakkelijk maken ,maar ook duidelijk aan het milieu is gedacht. Hoed af voor dit merk.

Bassie 14-09-2017

Mooie wasmachine met grote trommel en handige mogelijkheden

Mooi uitziende wasmachine met veel wasprogramma`s. Handig is de WiFi verbinding zodat je niet alleen de machine kunt bedienen of bekijken, maar bij evt mankementen kan men de fout op afstand uitlezen en zo actie ondernemen voor een snel herstel. (Daarom deze machine uitgezocht; op z`n looks en vele mogelijkheden en specificaties). Bij de eerste start(na het plaatsen van de machine), moet je 2 knoppen indrukken om de trommel te kalibreren voor een goede uitgebalanceerde werking. Display is goed leesbaar en programma`s zijn duidelijk ingesteld op de kleding. Volgens het instructieboekje, word een beetje laat de de verbinding via een app met mobiel/tablet aangehaald, alleen is via inloggen via de Samsung account, met daarna bijbehorende app, de wasmachine te bedienen en te bekijken en ging bij mij niet feilloos, vind dit nogal omslachtig. Verder een prachtige machine, nog maar net in bezit

Pluspunten

• AddWash
  • WiFi
  • Lichte trommel met EcoBubble
  • Eerste callibratie bij start

Minpunten

• Zwaar om te plaatsen(goede rubbers)
  • Omslachtige account aanmelding en app

Kirsten 13-09-2017

super stille wasmachine

wat een heerlijk stille wasmachine! daarnaast past er veel in wat met een gezin van 5 personen heel goed van pas komt. ook de programma's zijn toereikend en makkelijk te bedienen. grappig vinden wij vooral het liedje dat de machine afspeelt als het klaar is.
ik heb de wasmachine nog maar net, dus nog niet alle mogelijkheden gecheckt maar de ADDwash heb ik bij de 2de wasbeurt al nodig gehad, dus dat is toch echt wel heel handig.

Pluspunten

• stil
  • add wash functie

carla 13-09-2017

wasmachine addwash

wast heel goed schoon maakt heel weinig geluid en ideaal als je iets vergeten bent kun je het er nog bij gooien

Pluspunten

• weinig geluid
  • wast goed schoon
  • ideaal dat je er nog was bij kan doen

Minpunten

• korte waterslang

TEP Rooth 06-09-2017

Grote vulopening, stil en superhandige addwash

Een gezin met 3 kids heeft de nodige was te verstouwen. Met deze Samsung is die was zo weggewerkt. De grote vulopening en licht in de trommel maakt dat het allemaal snel en zonder moeite gaat. Omdat de motor zeer geruisloos is, is het 's nachts wassen geen enkel probleem. En heb regelmatig toch nog een verdwaalde sok kunnen toevoegen de afgelopen maand, da's echt heel fijn!

Pluspunten

• grote vulopening
  • addwash pauzestand om iets toe te voegen
  • licht in de trommel
  • heldere display
  • hoog toerental centrifugeren

Minpunten

• toerental niet altijd hoog in te stellen
  • lange wasprogramma's

Bertus 22-08-2017

Wast prima.

Super wasmachine, wast verschrikkelijk schoon en is ook nog eens energie zuinig. Het is een zeer mooi model en zeer gebruiksvriendelijk. En met de samsung APP werkt het helemaal samen met mijn smartphone.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• Geen minpunten!

Leo 16-08-2017

Samsung AddWash

Prachtige stille machine. Ruime keuze uit wasprogramma's. Handige app en snelle installatie. Mooie vormgeving. Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Wasprogramma keuze
  • Zuinig
  • Handig een achtergebleven sok nog even erbij doen

Marlies 14-08-2017

Te veel opties

Deze wasmachine heeft heel veel opties, maar lastig om een handmatig in te stellen.
bijvoorbeeld 20 minuten draaien met 1600 toeren. Verder doet ie gewoon wat ie moet doen. Wassen. Bij bijna alle standaard wasprogramma's komt de was nat uit de wasmachine: je kan m dan niet handmatig bijstellen op hoger centrifugeren.

Alena 27-07-2017

Erg mooi!

De wasmachine ziet er allereerst erg mooi uit. Het heeft een grote vulopening, waardoor het wassen erg makkelijk gaat! Zeer veel keuze uit de meest gebruikte wasprogramma's, wat ik erg prettig vind. De display is ook heel duidelijk een groot, waar je de alles op kan zien. Een super goede wasmachine die ik nog lang zal gebruiken!

Pluspunten

• grote vulopening
  • zuinig
  • goede wasprogramma's
  • de was volgen via app

Minpunten

• geen zelfreinigende wasmiddellade

DD 19-07-2017

Lekker stil

Geld terug Actie, energie zuinig, stil tijdens het gebruik. mooie vormgeving en gemakkelijk in het gebruik

Willy 17-07-2017

Stille en goede machine die doet wat hij moet doen.

Nu minder dan een week in gebruik maar voldoet zeker aan de verwachtingen! Zeer stil. Je hoort heel soms een beetje het centrifugeren maar dan moet het wel heel stil zijn in huis. Ook de bubble soak optie is erg handig. Vooral met jonge kinderen in huis. De wasbare luiers komen er ook schoon weer uit. Heb je de tijd dan zit er een eco programma op. Duurt wat langer maar kost minder stroom. Veel mogelijkheden. En er past veel in. Dus hoef ik minder vaak de machine aan. En mag/kan het daarom ook wat langer duren. Zeer tevreden. De grote opening is ook erg handig. En het luikje (add wash) in de deur toch al gebruikt terwijl ik dat eigenlijk wat overbodig vond. Tja niet elk programma kan op 1600 toeren centrifugeren. Maar dat wil je ook niet met elk programma. Zoals wol of handwas. En je kan altijd na de was een keer extra centrifugeren.

Pluspunten

• stil
  • Veel opties
  • add wash
  • eco stand
  • 1600 toeren

Helen 09-07-2017

Wat een verschil!

Zoveel meer opties welke onze oude machine niet had: uitgestelde start, tijdsduur, optie voor een app, betere trommel, stiller, betere toerental opties, millieuvriendelijker/betere klasse, mooi groot laadklep en als kers op de taart de 'add wash' optie!

• Uitgestelde start
  • Tijdsduur
  • Goede wasprogramma's
  • Extra opties/aanpassingen bestaande wasprogramma's

Jeroen 05-07-2017

Mooie machine

Mooie machine, fijne bediening en lekker stil. Doet er wel langer over dan onze oude machine. Trommelverlichting en Wifi zijn leuke gadgets maar voegen niet veel toe

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Doet er langer over

Fkardol 02-07-2017

Doet het prima!

Gister ontvangen, prima wasmachine. Veel opties, ruime trommel, veel wasprogramma's. Wel vreemd dat de 1600 toeren slechts bij een beperkt aantal programma's in te schakelen is. Verbinding via de app duurt meestal even maar werkt verder goed. Krijg nu notificaties als de was klaar is [via IFTT zelf in te stellen dat bijvoorbeeld de lampen knipperen als de was klaar is].

Pluspunten

• Smart home
  • wast goed
  • kort programma

Minpunten

• 1600 toeren niet bij elk programma

Marcel Scholtens 11-01-2017

Samsung Wasmachine Cashback

Na veel recensies bekijken en de prijsverhoudingen van de verschillende wasmachines zijn wij bij deze Samsung terecht gekomen. Door de Cashback actie, is dit prijstechnisch een hele mooie Wasmachine, die heel goed presteert. Mooie functies zijn o.a. de add-on mogelijkheid, tijdens het wassen er nog vuile was bij gooien. Verder de vele opties en speciale wastrommel is een aanrader.

Pluspunten

• Zuinig
  • Add-on mogelijkheid

Minpunten

• niet

John van Minnen 03-01-2017

Fantastische wasmachine

Goede prijs kwaliteitsverhouding, leuke cashback, app. nog niet uitgeprobeerd, grote vulopening, en natuurlijk goede wasresultaten.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • dubbelfunctie deur
  • mooi design

Helena 09-12-2016

Fijne Wasmachine!!

Wast alles schoon zoals het hoort en het klepje is echt helemaal fantastisch!! De grootte van de trommel is ook fijn, we kunnen alles wassen en ik heb minder tijd nodig. Veel programma's ook. Echt een dikke aanrader!!

Pluspunten

• Klepje
  • Wast schoon
  • Grootte trommel