Siemens WM14T690NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 82 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

PP 03-03-2017

review na een paar maanden! nog steeds super tevreden

Deze review is na een paar maanden gebruik. Ik ben en blijf tevreden. Deze machine is 1400 toeren. Het prijsverschil met een 1600 was erg groot. Ben blij dat ik deze heb genomen, want 1600 toeren is alleen op de katoen 8 kg, dus alleen voor de handdoeken. De meeste machines die ik was zijn op het korte programma of het 40 graden programma.
Het zelf doseringsysteem is eenvoudig en de bediening is eenvoudig. Kortom TOPPIE!

Pluspunten

• eenvoud
  • grote trommels
  • doseringsysteem

trol 04-02-2017

doseersysteem is ideaal

mijn oude siemens werd 16 jaar lang naar tevredenheid gebruikt. dus weer voor een siemens gekozen.
Super energiezuinig en dat doseersysteem verdient zichzelf ook terug
fijne machine, erg stil

Pluspunten

• doseersyteem
  • energiezuiig

Westrik 22-12-2016

veel programmamogelijkheden

grote trommel van 8 kg, extra instellingen mogelijk via touchscreen, intelligent doseringssysteem van wasmiddel en wasverzachter

John Hulst 30-05-2016

Top machine

Wat een top machine, vooral het I-dos maakt het zeer gemakkelijk. Ik hed deze machine gekocht nadat mijn 24 jaar oude Miele welke ik al een paar gerepareerd heb echt de geest gaf. Maar wat een mooie machine welke zeer stil is je hoort hem eigenlijk niet draaien. Ik heb hem nu een week ben benieuwd hoe lang deze het uit gaat houden.

Mariska 17-06-2018

Makkelijk bedienbaar

Fijne wasmachine, makkelijk dat je niet zelf wasmiddel hoeft toe te voegen bij elke was,
Verschillende programma’s ook makkelijk te je een programma in tijd kan verkorten als je in tijdnood zit

Jocselyn 13-02-2018

Prima wasmachine

Doet wat een wasmachine moet doen, schoon wassen. Hij heeft niet veel lawaai, maar de indicatie van de resttijd klopt niet altijd even goed.

• Zelfdosering
  • Grote trommel

Minpunten

• Resttijdindicatie klopt niet

Job 01-09-2017

Bomvol opties

Zeer tevreden. Bomvol opties. Waarvan ik vooral het automatische doseersysteem fijn vind (1.3 liter wasmiddel kan er in), en de tijdklok met tijd wanneer de was klaar is.
Verder nog vele opties die ik waarschijnlijk niet eens zal gebruiken.
Helder display. makkelijke bediening. Weinig geluid. Aanrader.

Pluspunten

• Automatisch doseersysteem (1.3 liter)
  • Tijdklok
  • Helder display, makkelijk
  • 10 jaar garantie op motor

Astrid 20-07-2017

Fijne wasmachine

Ik was eigenlijk op zoek naar een Miele wasmachine met automatische wasmiddeldosering, maar kwam erachter dat ook Siemens deze optie biedt, en wel tegen een aantrekkelijke prijs. Daarom voor de eerste keer voor dit merk gekozen. En de machine bevalt uitstekend, het automatisch doseren (van je eigen merk wasmiddel) werkt heel goed en geeft veel gemak, nooit teveel of te weinig. Ook handig is dat voor ieder programma wordt getoond hoe hoog het energie en waterverbruik is. Zo kun je het voordeligste programma kiezen. Andere handigheidjes zijn: makkelijk een kledingstuk toevoegen tijdens het wassen, meteen de deur kunnen openen als de was klaar is, de wastijd van het looende programma aanpassen. Natuurlijk doet hij ook wat hij moet doen; hij wast prima schoon en doet dat lekker stil. Kortom: een aanrader! Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Zuinig
  • Automatisch wasmiddel toevoegen
  • Veel slimme opties

Annebo 17-05-2017

Mooie wasmachine met groote deur

Van af dag een doet ie het goed , duidelijke instructies en zeer stil . Het display is zeer duidelijk , hetgeeft zelf de kg ,s van het wasgoed aan en ook de wasverzachter wordt automatisch gedoseerd .

Tecla 27-03-2017

praktisch in gebruik en super stil

De machine is door de tiptoetsen erg praktisch in gebruik. Daarnaast is de grote inhoud van de trommel en de automatische wasmiddeldosering erg prettig. Het centrifugeren is bijna geluidloos. Een perfecte machine.

Pluspunten

• tiptoetsen
  • wasmiddeldosering

Hanneke 30-01-2017

Super wasmachine

Super schoon, stil, zuinig en makkelijk in gebruik! Mooie verlichting en ook de functie van later nog was toevoegen is super. Echt een aanrader!

• makkelijk te bedienen

annebo 26-01-2017

wasmachine wm14t690nl

We hebben in december de nieuwe wasmachine gekocht , in het begin hadden we moeilijkheden met de deur , de dealer zette er direct een nieuwe neer , sinds die tijd geen problemen meer , hij wast voortreffelijk . alles gaat haast automatisch .

Pluspunten

• duidelijk
  • wasverzachter

PH 16-01-2017

Fijne bediening, veel opties

Een energiezuinige wasmachine met veel extra opties binnen het geselecteerde programma. Makkelijk in bediening met prima wasresultaat.

Jorrit 14-01-2017

Top machine! Echt een upgrade van de vorige!

Je kent het wel (Helaas..), wasmachine kapot! Snel op internet even gekeken naar wat een goede machine is. Wat een geweldige machine van Siemens! Touchscreen om alles eenvoudig in te stellen, een iDose, stil, makkelijk in gebruik. Geweldig, kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Echt vernieuwend

Ron 12-01-2017

wasmachine

Net 2e was gedraaid, dus nog maar kort in bezit. Was is schoon en wasmachine is behoorlijk stil. Ideaal is dat je niet meer zelf wasmiddel moet tevoegen, dit doet de machine zelf middels het idos systeem. Tot nu toe aanbeveling.

Pluspunten

• idos
  • stil
  • schoon

Manja 09-01-2017

Net in gebruik. Wat een weelde

De machine is mooi, met een duidelijk display en een eenvoudige bediening. Werkt volledig naar verwachting en is in het gebruik erg geruisloos. Prima aankoop!

Bert 07-01-2017

makkelijk in gebruik

een makkelijk te bedienen wasmachine met zeer goed wasresultaat,zeer stil, goede dosering van middelen,goed leesbaar en duidelijk display, programma's zijn makkelijk naar eigen wens aanpasbaar.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • makkelijke keuze mogelijkheden
  • grote deur opening
  • trommelverlichting

Minpunten

• nog niet gevonden

a nieuwendorp 05-01-2017

wasmachine met licht in de trommel!

mooi machine ,ik moest wel wennen aan alle tekentjes op het goed verlichte scherm spoellen en voorwas lijkt te veel op elkaar wel makkelijk het idoos systeem alleen niet duidelijk ver meld wat je er voor sop in kan gooien dus in het begin ge expririmenteerd.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik als je weet hoe..

Minpunten

• geen uitleg over wasmiddelen.

Hek 05-01-2017

Goede middenklasser

Een kind kan de was doen, duidelijke en gemakkelijke bediening. Goede weergave van de gekozen programma's. Prima indicatie van verbruik van elektriciteit en water. Kortom een geweldige machine.

Jacobi 04-01-2017

wasmachine

Een prima apparaat.. Ik heb hiervoor al 15 jaar een Siemens gehad ..vandaar weer deze keuze..Ik heb nooit geen kapotte dingen gehad met die oude wasmachine. Op het laatst moest er een nieuwe pomp in .. Deze ook weer netjes vergoed gekregen omdat ik kort erop een nieuwe Siemens kocht..
Kortom zeer tevreden over de Siemens en over de dealer waar ik hem heb gekocht...