Siemens WM14T690NL - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 76 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John Hulst 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top machine

Wat een top machine, vooral het I-dos maakt het zeer gemakkelijk. Ik hed deze machine gekocht nadat mijn 24 jaar oude Miele welke ik al een paar gerepareerd heb echt de geest gaf. Maar wat een mooie machine welke zeer stil is je hoort hem eigenlijk niet draaien. Ik heb hem nu een week ben benieuwd hoe lang deze het uit gaat houden.

PP 03-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

review na een paar maanden! nog steeds super tevreden

Deze review is na een paar maanden gebruik. Ik ben en blijf tevreden. Deze machine is 1400 toeren. Het prijsverschil met een 1600 was erg groot. Ben blij dat ik deze heb genomen, want 1600 toeren is alleen op de katoen 8 kg, dus alleen voor de handdoeken. De meeste machines die ik was zijn op het korte programma of het 40 graden programma.
Het zelf doseringsysteem is eenvoudig en de bediening is eenvoudig. Kortom TOPPIE!

Pluspunten

• eenvoud
  • grote trommels
  • doseringsysteem

trol 04-02-2017 Product paar dagen in bezit

doseersysteem is ideaal

mijn oude siemens werd 16 jaar lang naar tevredenheid gebruikt. dus weer voor een siemens gekozen.
Super energiezuinig en dat doseersysteem verdient zichzelf ook terug
fijne machine, erg stil

Pluspunten

• doseersyteem
  • energiezuiig

Hanneke 30-01-2017 Product paar maanden in bezit

Super wasmachine

Super schoon, stil, zuinig en makkelijk in gebruik! Mooie verlichting en ook de functie van later nog was toevoegen is super. Echt een aanrader!

• makkelijk te bedienen

annebo 26-01-2017 Product paar weken in bezit

wasmachine wm14t690nl

We hebben in december de nieuwe wasmachine gekocht , in het begin hadden we moeilijkheden met de deur , de dealer zette er direct een nieuwe neer , sinds die tijd geen problemen meer , hij wast voortreffelijk . alles gaat haast automatisch .

Pluspunten

• duidelijk
  • wasverzachter

PH 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne bediening, veel opties

Een energiezuinige wasmachine met veel extra opties binnen het geselecteerde programma. Makkelijk in bediening met prima wasresultaat.

Jorrit 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Top machine! Echt een upgrade van de vorige!

Je kent het wel (Helaas..), wasmachine kapot! Snel op internet even gekeken naar wat een goede machine is. Wat een geweldige machine van Siemens! Touchscreen om alles eenvoudig in te stellen, een iDose, stil, makkelijk in gebruik. Geweldig, kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Echt vernieuwend

Ron 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Net 2e was gedraaid, dus nog maar kort in bezit. Was is schoon en wasmachine is behoorlijk stil. Ideaal is dat je niet meer zelf wasmiddel moet tevoegen, dit doet de machine zelf middels het idos systeem. Tot nu toe aanbeveling.

Pluspunten

• idos
  • stil
  • schoon

Manja 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Net in gebruik. Wat een weelde

De machine is mooi, met een duidelijk display en een eenvoudige bediening. Werkt volledig naar verwachting en is in het gebruik erg geruisloos. Prima aankoop!

Bert 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

een makkelijk te bedienen wasmachine met zeer goed wasresultaat,zeer stil, goede dosering van middelen,goed leesbaar en duidelijk display, programma's zijn makkelijk naar eigen wens aanpasbaar.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • makkelijke keuze mogelijkheden
  • grote deur opening
  • trommelverlichting

Minpunten

• nog niet gevonden

a nieuwendorp 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

wasmachine met licht in de trommel!

mooi machine ,ik moest wel wennen aan alle tekentjes op het goed verlichte scherm spoellen en voorwas lijkt te veel op elkaar wel makkelijk het idoos systeem alleen niet duidelijk ver meld wat je er voor sop in kan gooien dus in het begin ge expririmenteerd.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik als je weet hoe..

Minpunten

• geen uitleg over wasmiddelen.

Hek 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede middenklasser

Een kind kan de was doen, duidelijke en gemakkelijke bediening. Goede weergave van de gekozen programma's. Prima indicatie van verbruik van elektriciteit en water. Kortom een geweldige machine.

Jacobi 04-01-2017 Product paar weken in bezit

wasmachine

Een prima apparaat.. Ik heb hiervoor al 15 jaar een Siemens gehad ..vandaar weer deze keuze..Ik heb nooit geen kapotte dingen gehad met die oude wasmachine. Op het laatst moest er een nieuwe pomp in .. Deze ook weer netjes vergoed gekregen omdat ik kort erop een nieuwe Siemens kocht..
Kortom zeer tevreden over de Siemens en over de dealer waar ik hem heb gekocht...

Melanie Vos 30-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine zelf dosering

Wasmachine met zelf dosering. Geen geknoei meer met bolletjes wasmiddel, die je of te vol giet of deze bij het dicht doen van het deurtje omvallen. Daarnaast ook nog eens wasmiddel besparend! Super snel de machine aanzetten dus. De machine is redelijk stil tijdens gebruik. Het mooie digitale programmeringsbord is makkelijk in gebruik. Dit maakt het wassen nog een heel klein beetje leuk. Bij drie wasjes per dag, mag het in elk geval niet aan de wasmachine liggen!

Pluspunten

• zelfdosering
  • bedieningspaneel

Chris Kasper 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Groot duidelijk display

Zeer gebruiksvriendelijke Wasmachine , wast alle was aanmerkelijk schoner dan onze oude Wasmachine, kortom zeer tevreden over dit apparaat .

G. Leemhuis 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

ECO-wasstand

Het is super dat er een speciale ECO-stand op zit, welke kiesbaar is. De ECO-stand duurt wel langer. Maar bij 's nachtswassen is dat geen probleem. Zelf rustig slapen, en de was doen op een nog zuinigere manier.

Waarbij ook nog eens door de machine zelf de dosering van de hoeveelheid wasmiddel wordt afgestemd op de hoeveelheid was en de vuilheid ervan.

.... een kind kan de was doen !

Pluspunten

• kiesbare ECO-stand
  • duidelijk waskeuze programma
  • zelfdosering wasmiddel middels sensoren

Ankie 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Direct te gebruiken, zonder gebruiksaanwijzing te lezen!

Wat een geweldige machine, hij doseert zelf wasmiddel (bont en wit) .hij is zo eenvoudig te bedienen met het touchscreen, ik heb de gebruiksaanwijzing niet eens hoeven lezen (direct opgeborgen)
Veel mogelijkheden, zelfs alleen een opfrisbeurt van een blousje.
Deze machine, in combinatie met de service van trv Geelen is gewoon top.
Ik heb inmiddels ook de bijpassende droger en ben zeer tevreden.
Beide machines maken weinig geluid.
Wassen was nog nooit zo leuk;)

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • Weinig geluid

wilco 23-12-2016 Product paar weken in bezit

top product

makkelijke bediening automatische wasmiddel dosering. goed dat er een trommelreinigingsstand op zit. dit is behoud van de wasmachine.met 8 kilo aan wasgoed gaat het prima wassen.

Westrik 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

veel programmamogelijkheden

grote trommel van 8 kg, extra instellingen mogelijk via touchscreen, intelligent doseringssysteem van wasmiddel en wasverzachter

André Elants 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi en degelijk en een stoor uiterlijk

heb gekozen voor de voor geschreven kwaliteit en wat de dealer
mij als beste merk aanbood en dat was dus de Siemens Wasmachine en
de Siemens Wasdroger en hopen daar heel lang gebruik van te maken in
onze nieuwe woning.