Siemens WM14T690NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

Paula 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en duidelijk apparaat

Na 17 jaar trouwe en intensieve dienst moest mijn Siemens vanwege een gebroken deurklem (die niet meer te krijgen was) het veld ruimen. Wassen met een stok tussen de kast en de wasmachine om het deurtje dicht te houden is toch niet ideaal 😉. Nu helemaal blij met een nieuwe supersonische Siemens met een fantastische prijs/kwaliteit verhouding, voorzien van alles wat er nodig is en meer. We zijn er helemaal blij mee en hij wast als een zonnetje !

Pluspunten

• Idos
  • Grote deuropening
  • Prachtig display
  • Lamp in de trommel
  • Erg gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen idee

Jensje 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Verlichting in trommel

Zeer tevreden met mijn nieuwe wasmachine! Duidelijk display, verlichting in de trommel en maar eens in de zoveel tijd wasmiddel toevoegen. De tijden van was draaien vallen ook mee, kortere en langere programma's. Geluid is beduidend minder dan mijn vorige wasmachine. Of te wel: prima wasmachine!

Pluspunten

• wasmiddel indicator
  • verlichting trommel
  • korte en langere programma's

Minpunten

• lastiger bont of witwasmiddel te gebruiken

Carla Verbost 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelij, mooi, tiptoetsen, dus geen kwetsbare knoppen meer!

Mooi om te zien, tiptoetsen, dus geen kwetsbare knoppen, grote trommel, zuinig en afleesbaar hou zuinig welk programma is.

Bennie (jong gezin met twee kinderen) 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitgebreid maar makkelijk

Na vele jaren Miele wasmachines te hebben gehad en de laatse snel kapot ging, wilde ik iets anders. Meteen viel mijn oog op deze machine. Prachtig uiterlijk en na enig uitleg bijzonder gebruikersvriendelijk door het mooie touchscreen-display. Dit is dan ook voor het eerst in mijn leven dat ik blij ben met, jawel, een nieuwe wasmachine.
Na de eerste wasjes bleek deze ook een genot voor je oren te zijn door een nieuwe inductiemotor die toch zeer stil te werk gaat. Hij blijkt ook zeer zuinig te zijn in gebruik waardoor we ook weer een steentje bij dragen aan het verbeteren van het milieu. Grote trommel met licht! wat erg praktisch is. We komen nu ruimte tekort voor het ophangen van de schone was doordat er zoveel in past...

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • Licht/lampje in trommel
  • Verbruik
  • Grote inhoud van de trommel

T Trommelen 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Wassen is leuk geworden!

Na een lange speurtocht uitgekomen bij de WM14T690NL van Siemens. Wat een Topper, wast schoon, is stil en is makkelijk in gebruik. Deze wasmachine beschikt over een groot aanraakscherm dat bijna gezien kan worden als een ingebouwde Ipad je kan er nog net geen Angry Birds op spelen maar voor de rest kan je er alles mee. Met het aanraakscherm kun je de temperatuur instellen, toerental voor de centrifuge instellen, het instellen van het Idos systeem, het enrgieverbruik en natuurlijk kun je er ook de wasmachine mee starten. Sinds ik deze wondermachine van Siemens in bezit heb is wassen leuk geworden en baal ik als er 's avonds niets in de wasmand ligt om te kunnen wassen.

Pluspunten

• Ingebouwde "Ipad"
  • Idos

Robert 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil apparaat met handig wasmiddel-vulsysteem

Apparaat gekocht via de vakhandel. 's middag 4 uur besteld. De volgende dag om 10.00 uur stond alles al geïnstalleerd en opgeruimd klaar voor gebruik. Draait mooi stil.
Het wasmiddelvulsysteem is ook handig. Hele fles (bonte) wasmiddel er in 1 keer ingedaan. Hopelijk vanaf nu tijd lang geen geklieder meer.
Jammer dat er ook niet een reservoir is voor de het witte wasmiddel. Gelukkig wel makkelijk op te lossen door bij instellen te kiezen voor het 3de vulvak...
Nu maar hopen dat hij nog jaren mee gaat!

Pluspunten

• Wasmiddel vul reservoir
  • Mooi digitaal scherm

Zwier Kampman 18-11-2016

Een wasmachine met vele mogelijkheden

Wij hebben deze wasmachine gekozen, voor de vele mogelijkheden zoals een doseringsysteem. En een goed duidelijk vensteroverzicht heeft en zuinig en betaalbaar is !!!!!

Pluspunten

• vele mogleijkheden
  • doseringssysteem
  • betaalbaar
  • duidelijk vensteroverzicht

Diana 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

zuinige wasmachine

makkelijk in gebruik
veel wasprogramma's
zuinig in gebruik van water en electra
i-dos werkt zeer goed
groot display met tip-toetsen

Pluspunten

• zuinig met water en electra
  • makkelijk in gebruik
  • wast zeer goed
  • zuinig met wasverzachter en wasmiddel

Minpunten

• nog geen gevonden

Diana 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

gebruikers vriendelijke wasmachine

ik was opzoek naar een zuinige wasmachine en ben uitgekomen op de WM14T690NL.
stille wasmachine met een variatie aan wasprogramma's.

Pluspunten

• stil
  • zuinig met water en electra
  • programma standaard
  • schitterend was resuultaat

Minpunten

• nog geen kunnen vinden

Erik 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijke bediening

Makkelijke bediening, ondanks de vele mogelijkheden. geen gezeur meer over wasmiddel en -belangrijkste- schone was!

Pluspunten

• touchscreen
  • heldere bediening

Minpunten

• zwaar!

Sanne 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine!

Nog nooit zo blij geweest met een wasmachine!
Handig en snel ingebruik, de trommel verlichting maakt de wasmachine nog mooier! Het i-dos systeem werkt ook super fijn je hoeft nergens meer naar om te kijken dat is wat we willen!

Pluspunten

• Trommel verlichting
  • I-dos systeem
  • Bijna Geluidloos

Henk 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm

Ik heb reeds twee wasmachines van Siemens gebruikt en recent heb ik de derde aangeschaft. Ben altijd tevreden geweest over de wasmachines en de nieuwe WM14T690NL draait als een zonnetje. Het display is duidelijk en werkt eenvoudig. De automatische wasmiddeldosering is erg gemakkelijk en werkt goed.

Jolien 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

wat een stille machine!

Ik ben heel tevreden over deze wasmachine.
De programma's die kunt gebruiken zijn erg uitgebreid en het automatisch dosering systeem is heel fijn. De machine is erg stil. Heel fijn dan kunnen we ook weet s' nachts wassen draaien wanneer er goedkoper stroom is.

Pluspunten

• stil
  • mileu vriendelijk

Netty 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Zuinige machine

Zeer zuinige en geruisloze wasmachine. Het bedieningspaneel is eenvoudig te bedienen. Super handig om een reservoir voor wasmiddel en wasverzachter te hebben.

R.S. 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

WM14T690NL

De wasmachine een paar dagen in bezit en al een aantal wassen gedraaid. De wasmachine ziet er aan de buitenkant mooi uit. Hij wast goed schoon en is heel stil tijdens het wassen en centrifugeren. Het lampje in de trommel is ook heel handig zo zie je goed of al de was er uit is gehaald. Al met al een hele fijne wasmachine dus een aanrader.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • wast goed schoon
  • heel stil
  • lampje in de trommel

Minpunten

• zijn er niet

D. Schilder 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, geruisloze machine

Machine nu een paar uurtjes in huis en een paar wasjes gedraaid. Heel geruisloos. Gebruiksvriendelijke machine met luxe uitstraling. Mogelijkheid om was toe te voegen, touchscreen, grote opening, automatische wasmiddel dosering. Eerste indruk heel positief. Wordt vervolgd, nu te kort in bezit om gedetailleerd oordeel te geven.

EHvR 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Eigentijdse uitstraling

Na me georiënteerd te hebben op internet, o.a. bij kieskeurig.nl, heb ik gekozen voor dit model van Siemens.
De motor is zeer geluidsarm en het bedieningspaneel zo eenvoudig dat de gemiddelde digibeet er uitstekend mee overweg kan. Bovendien is de keuzemogelijkheid voor de wasprogramma's groot.
Op het display is ook je energieverbruik bij elk gekozen programma te zien.
Bij de i-dos mogelijkheid bepaalt de machine hoeveel wasmiddel er nodig is, heel handig, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Leuk hebbedingetje is de trommelverlichting.
En met de tien jaar garantie op de motor kan ik voorlopig zorgeloos wassen!

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen display
  • grote trommel
  • 10 jaar garantie op de motor
  • wasmiddeldosering

prima wasmachine 30-10-2016 Product paar weken in bezit

beste koop

Super fijne wasmachine met bruikbare programma's. Handige automatische dosering van het wasmiddel en een mooie grote trommel. Ook fijn dat hij heel stil is en ook nog eens zuinig.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • grote trommel

Irma 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienbaar touchscreenscherm

Veel functies en toch zeer makkelijk te bedienen via touchscreenscherm.Ook ideaal is het idossysteem waarmee de machine zelf de hoeveelheid wasmiddel of wasverzachter doseert.De machine geeft ook aan hoeveel was erin kan.Al met al een superdeluxe machine!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Geen programma voor alleen maar handdoeken
  • verder nog geen meer minpunten ontdekt

Johan 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine WM14T690NL

We hebben de machine nu bijna een week en zijn tevreden over het was resultaat. De was komt schoon en droog uit de machine en de automatische dosering werkt. Machine is makkelijk in te stellen door de knop in het midden. We hadden verwacht dat de machine stiller zou zijn; de bediening van het touchscreen is soms wat moeilijk, maar wellicht is dit laatste nog gewenning.

Pluspunten

• wast schoon
  • was komt droog uit machine
  • eenvoudige bediening met knop

Minpunten

• touchscreen reageert soms niet meteen