AEG L77489NFL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

Pennings Rob 17-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

Ik heb de machine sinds enkele maanden. Lekker stil, de was is goed schoon en vrij droog als die uit de machine komt. Veel mogelijkheden. Vooral opfrissen en kort programma is erg handig. Ik vind het ook fijn dat ik het programma kan onderbreken en dat de deur dan ook gelijk open kan. Kun je toch nog een verloren sok aan de was toevoegen. Al met al heel tevreden!!!

Colinda 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende wasmachine

9,6
Sinds een paar maanden deze wasmachine in het bezit. Wast goed schoon en is stil. Maak veel gebruik van de uitstelknop. Machine kan ik iedereen aanraden

Han 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Gewoon goed.

De wasmachine voldoet aan mijn verwachtingen.
Het resultaat is goed, de wasmachine maakt niet apart veel lawaai en er zijn veel instel mogelijkheden.
Ook de ECO stand is fijn als je toevallig wat meer tijd uit kan trekken, bijvoorbeeld als je toch voor een paar uur uit huis gaat. Makkelijk verdient!

Marcha 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden

Zeer fijne wasmachine. Het resultaat is goed, de wasmachine maakt geen tot weinig lawaai. Klein programma is ideaal of even snel wat was op te frissen. Ook is het fijn dat je de tijd van de programma's kunt aanpassen. Enige nadeel is geen sportwasprogramma, maar naar enig gepuzzel toch een fijn programma voor gevonden.

P.Bakker 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Kind kan de was doen.

Wat een heerlijke machine, super makkelijk. Stil was en droog resultaten zijn perfect. Duidelijke bediening. (mijn man kan nu ook wassen ;). Zo blij mee,.

arno50 14-07-2016 Product half jaar in bezit

Goede machine

Een prima apparaat, met misschien wel teveel mogelijkheden. Gemakkelijk in gebruik, zuinig met water en met energie. Maakt gelukkig niet teveel geluid, stil is anders.