AEG L77699NFL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
75 dB

peter 24-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG L77699

goede en zuinige machine, werkt na behoren ,minpunt vind ik de aan en uit knop, hapert wel eens en verder ja krijgt geen 5 jaar garantie terwijk dit wel mee verkocht wordt in de verkoop folder. verder ben ik zeer tevreden over de was machine

Yvonne 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG, wast toch beter!

Sinds maart heb ik deze wasmachine, en ben er zeer tevreden over. De inhoud van de trommel is riant , er gaat 9 kilo wasgoed in. Het is echt een tijdsbesparing, want je hebt minder wassen. Daarmee ook een lager energieverbruik , waterverbruik is lager en ook minder waspoeder. Het wasresultaat vind ik echt prima, alles heerlijk schoon. Het wasgoed komt bij gebruik van een normaal hoofdprogramma ook voldoende gecentrifugeerd uit de trommel en kan zo de wasdroger in. Omdat er weinig restvocht in zit, is oom de droger sneller klaar. Dat is dus tevens een besparing op energie!
De wasmachine is makkelijk te bedienen, met voldoende opties om nog te korten op de wastijd en andere handige opties. De trommel heeft een 9 kilo inhoud, maar als je een kleine was hebt, past de machine automatisch het programma aan. De grote vulopening is ook bijzonder handig. Ik ben blij dat ik voor deze AEG heb gekozen! Samen met de wasdroger van AEG is het een perfect combi!