Miele WKL130 WPS TDOS - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jacqueline B 11-11-2017

Gebruiksvriendelijk!

Ik heb deze machine gekozen omdat hij makkelijk te doseren is en een relatief grote trommel heeft. Veel programma's die specifiek voor onze was zoals sport, donker en overhemden.
Prijstechnisch een goed overwogen de beste keus

Pluspunten

• Makkelijke dosering met Twindos en caps
  • redelijk stil
  • veel progamma's

Minpunten

• niet af te lezen als machine klaar is
  • lange programma's
  • water blijft in rand staan: de was weer nat!
  • piepje als de was klaar is dan niets meer

Nynke 30-06-2017

Prettige wasmachine

De wasmachine is heel fijn in gebruik. Het twindos systeem is hartstikke handig. Wij gebruiken hem nu met eigen wasmiddel en ook dit werkt prima.

Pluspunten

• TwinDos
  • Fijn in gebruik

Hans 19-04-2017

Stille wasmachine

Wij hebben zeker 2 maand rond gekeken en informatie bij verschillende winkels gehaald, tevens reacties van andere mensen op internet bekeken. Wij twijfelden heel erg over het twindossysteem, omdat mensen schreven dat je wasgoed naar kots stonk als je het uit de machine haalde. Wij hebben toch de beslissing gemaakt om een miele te kopen met het twindossysteem en achteraf hadden we dat veel eerder moeten doen. Het wasgoed komt er schoon uit en ruikt helemaal niet naar kots maar het is een neutrale geur. Bij de winkel hebben ze ons verteld dat de machine ingesteld moet worden bij elke wasbeurt hoe smerig de was is en welke was het is, dat doen we en zijn uitermate tevreden over het systeem. De machine neemt zelf de hoeveelheid wasmiddel zodat je nooit teveel er in krijgt, wij vinden de machine zelfs zuinig in gebruik. Tevens hebben wij geluk gehad dat we er nog voor een jaar aan wasmiddelen bijkregen. Wij zijn dus echt tevreden over deze wasmachine.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • zeer stil

Marcel 27-07-2017

Hebben onlangs een Miele wasmachine WKB130 gekocht. In handleiding staat inderdaad dat je de vuilgraad kan instelling op de machine. Weten niet hoe dit moet en in de winkel kon men ons ook niet verder helpen. Hoe stellenjullie dit in?

JF 01-08-2017

Hallo Marcel, wat ik kan zien heb jij een machine met cabdosering. Bij ons kan ik de vuilgraad instellen door op de ( twin ) dos toets te drukken, dan kan ik kiezen voor licht, normaal en sterk vervuild. Misschien kan zoiets ook bij jou, succes. Wij hebben trouwens goede uitleg over deze machine gekregen door de winkelier, zelfs toen deze geplaatst ( door Piest Enschede ) is hebben ze de hardheid van water ingesteld en nogmaals uitleg gegeven.